Major Zgłoś #41 Napisano 31 Grudnia 2011 Przerobiłem u siebie w Touranie 2005. U mnie były 2 osobne silniczki od klap o których mowa. Podłaczyłem pod obieg zamkniety jeden , ale bez potencjometru. Potencjometr został tam gdzie był (choc mozna go odłaczyc), tak jak kolega wczesniej pisał - bedzie to polowa rezystancji obu, wiec błąd. Silniczki od klap mają dokładnie takie samo wychylenie, dlatego bez problemu mozna je sprzęgnąc razem, trzeba tylko sprawdzic kierunki obrotów, bo na poczatku jak podłaczyłem to zamykała się cała nagrzewnica wiec nie miała jak zassac powietrza, nawet ze środka auta. Zamieniłem kable i na adaptacji wszystko chodzilo jak powinno. Kupiłem nawet drugi panel po to tylko by się przekonac, i bylo dokladnie tak samo na obu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #42 Napisano 31 Grudnia 2011 Podłaczyłem pod obieg zamkniety jeden , ale bez potencjometru. Potencjometr został tam gdzie był (choc mozna go odłaczyc), tak jak kolega wczesniej pisał - bedzie to polowa rezystancji obu, wiec błąd. Silniczki od klap mają dokładnie takie samo wychylenie, dlatego bez problemu mozna je sprzęgnąc razem, trzeba tylko sprawdzic kierunki obrotów, bo na poczatku jak podłaczyłem to zamykała się cała nagrzewnica wiec nie miała jak zassac powietrza, nawet ze środka auta. Zamieniłem kable i na adaptacji wszystko chodzilo jak powinno. Naszkicuj jakiś schemat odręcznie jak to podłączyłeś. Z jednego silniczka wyjąłeś przewody odpowiedzialne za potencjometr i oba silniki podłączyłeś razem tak, że z panela zamykasz obwód zamknięty powietrza i ten co ma potencjometr steruje również drugim silnikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #43 Napisano 31 Grudnia 2011 Wtyczka C (brązowa) TYLKO Obcinasz 7 , dolutujesz do 10 Obcinasz 8 , dolutujesz do 9 Najlepiiej wyjąc schowek i zobaczycz czy nie trzab zamienic polraryzacji. Potencjometr mozesz zostawic we wtyczce B Panel nie steruje tą klapą wcale, dlatego moze tam sobie byc. Klapka ma się otwierac i zamykać maxymalnie przy adaptacji Climatronic Przy ON obiegu zamknietego ma być otwarta ale bardziej tak by zasysac więcej powietrza ze środka Przy normalnej pracy ma byc otwarta ale mniej, więcej powietrza wchodzi z zewnatrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek^wro Zgłoś #44 Napisano 3 Lutego 2012 W modułach 01 ( engine ) 09 ( c. elect ) cangatewayu i HVAC mam bledy No signal/communication from AC module. Wczoraj przygotowywalem autko do przejscia na poFL panel, ktory udało się niemalze wymienic 1 do 1 za stary. Zwarłem ze soba 16 i 20 - zaiskrzylo, zaizolowalem 20, wsadzilem 16 na 20 i ... **** - mam powyzsze bledy. Bezp nr 16 sprawdzony - jest ok. Klima zdechla ( nie wpinalem jeszcze nowego panelu, dzis dostane ) panel jest ciemny- nawet off sie nie swieci, a po wlaczeni uzaplonu zaraz startuja na max. obroty wiatr. chlodnicy. Jakieś pomysły ? Kwestia tylko wpiecia nowego panelu ? Cos zakodowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #45 Napisano 3 Lutego 2012 kable zwierasz jak masz panel z opcją webasto ...no i webasto. Inaczej z tego co mi wiadomo to nie ruszasz kabli. Nowego panela nie zakodujesz, bo pomocnik kodowania jest w nim "niemal zerowy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #46 Napisano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) Przy normalnej pracy ma byc otwarta ale mniej, więcej powietrza wchodzi z zewnatrz. W jakim przypadku ta klapka jest zamknięta całkowicie? Rozumiem że w każdym trybie pracy jest otwarta bardziej lub mniej Podczas adaptacji zamyka sie całkowicie, ale nigy nie zamyka się całkowicie podcas pracy klimatyzacji. W zimie gdy jest bardzo zimno na dworze i jedzie sie z duża prędkościa to zimne powietrze zassysane z zewnątrz przechodzi do kabiny przez nie do końca zamknięta klapę od wewnętrznego obiegu powietrza. Wieje pod schowikiem, przez schowek zimnym powietrzem na pasażera, mimo tego iż ustawione jest gorzewanie w aucie. Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #47 Napisano 3 Maja 2012 Też jestem zainteresowany odpowiedzią, bo nie wiem czy wchodzić w ten mod czy nie, a niestety nie mam auto-obiegu zamkniętego i trzeba kombinować. Z tym że dalej do końca nie wiem jak zachowują się te klapki po przestawieniu przewodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #48 Napisano 3 Maja 2012 Z tym że dalej do końca nie wiem jak zachowują się te klapki po przestawieniu przewodów. Nie ma żadnej opcji aby ta klapka zamknęła się całkowicie, przez zamianę przewodów, wymianę siłowników, jedyna opcja poprawnego działania to wymiana nagrzewnicy na nowy typ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #49 Napisano 7 Czerwca 2012 Troszkę reaktywuje temat mam auto z 2008 roku z dwoma diodami na przycisku obiegu po vinie auto model 2009 z RNS 510 fabrycznym Chcę założyć panel klimy od CC. czy podmięcie nowego panela jest na zasadzie plug&play??? czy kostka do panelu jest identyczna czy przerabiać instalacje trzeba??? czy po wymianie panelu wizualizacja będzie na RNS czy jeszcze kodowanie lub przeprogramowanie( ostatnie przeprogramowanie w aSO było w 2010r) Czy rostaw śrub jest identyczny??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #50 Napisano 7 Czerwca 2012 Troszkę reaktywuje tematmam auto z 2008 roku z dwoma diodami na przycisku obiegu po vinie auto model 2009 z RNS 510 fabrycznym Chcę założyć panel klimy od CC. czy podmięcie nowego panela jest na zasadzie plug&play??? czy kostka do panelu jest identyczna czy przerabiać instalacje trzeba??? czy po wymianie panelu wizualizacja będzie na RNS czy jeszcze kodowanie lub przeprogramowanie( ostatnie przeprogramowanie w aSO było w 2010r) Czy rostaw śrub jest identyczny??? wszystko pasuje, tylko musisz parę kabli zmienić we wtyczkach i to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #51 Napisano 24 Czerwca 2012 Witam Mam obecnie taki panel 3C0 907 044 DA a chcę zamienić na 5KO 907 044EA prawdopodobnie powinien pasować . Czy ktoś może mi to potwierdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #52 Napisano 25 Czerwca 2012 (edytowane) a może musi byc 3C0 907 044 EB ,mam grzane stołki i tylną szybę ogrzewaną Edytowane 25 Czerwca 2012 przez robert.gda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #53 Napisano 9 Lipca 2012 Zobaczcie na ten panel z aukcji http://moto.allegro.pl/vw-passat-cc-klimatronik-5k0907044cf-i2466512257.html Pomijając, że jest to wersja USA, ale z tego co widzę to nie ma on auto-obiegu zamkniętego. Ciekawe czy mógłby działać w starszych modelach? Nieraz w wersjach USA robili takie miksy, że niektóre rozwiązania wprowadzali później niż w Europie, to może i do obiegu zamkniętego też jest jedna klapka jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #54 Napisano 9 Lipca 2012 Pewnie temp tez na RNS bedzie w Farenhitach , skoro USA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #55 Napisano 10 Lipca 2012 Powiedzmy że to jest do zmiany w samym panelu albo RNS'ie, bardziej ciekawi mnie to sterowanie klapami, czy jest zostawione jeszcze po staremu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #56 Napisano 11 Lipca 2012 Powiedzmy że to jest do zmiany w samym panelu albo RNS'ie, bardziej ciekawi mnie to sterowanie klapami, czy jest zostawione jeszcze po staremu. Byłoby super, klimka na RNS, może ktoś kupi i spróbuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #57 Napisano 11 Lipca 2012 Nie wiem w czym widzicie problem zeby załozyc normalny panel, a nawet zainstalować czujnik jakości powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #58 Napisano 11 Lipca 2012 No że coś się klapki nie domykają jak należy. Niestety z tym panelem chyba nie wyjdzie, bo z tego co się dowiedziałem to sterowanie klapami jest po nowemu, natomiast nie ma tylko czujnika jakości powietrza, który w zasadzie nie jest problem zainstalować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #59 Napisano 11 Lipca 2012 Właśnie większkość kolegów twierdzi że trzeba wymienić nagrzewnicę, w starej nie da się wysterować tych klap. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #60 Napisano 11 Lipca 2012 ja zrobiłem na 2005 i bez problemu poszła adaptacja. Wszystko sprawdzałem, domykanie, czy nie buczy bo obciązony itp i było git, więc nie wiem po co te kombinacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach