Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przerobiłem u siebie w Touranie 2005. U mnie były 2 osobne silniczki od klap o których mowa. Podłaczyłem pod obieg zamkniety jeden , ale bez potencjometru. Potencjometr został tam gdzie był (choc mozna go odłaczyc), tak jak kolega wczesniej pisał - bedzie to polowa rezystancji obu, wiec błąd. Silniczki od klap mają dokładnie takie samo wychylenie, dlatego bez problemu mozna je sprzęgnąc razem, trzeba tylko sprawdzic kierunki obrotów, bo na poczatku jak podłaczyłem to zamykała się cała nagrzewnica wiec nie miała jak zassac powietrza, nawet ze środka auta. Zamieniłem kable i na adaptacji wszystko chodzilo jak powinno. Kupiłem nawet drugi panel po to tylko by się przekonac, i bylo dokladnie tak samo na obu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłaczyłem pod obieg zamkniety jeden , ale bez potencjometru. Potencjometr został tam gdzie był (choc mozna go odłaczyc), tak jak kolega wczesniej pisał - bedzie to polowa rezystancji obu, wiec błąd. Silniczki od klap mają dokładnie takie samo wychylenie, dlatego bez problemu mozna je sprzęgnąc razem, trzeba tylko sprawdzic kierunki obrotów, bo na poczatku jak podłaczyłem to zamykała się cała nagrzewnica wiec nie miała jak zassac powietrza, nawet ze środka auta. Zamieniłem kable i na adaptacji wszystko chodzilo jak powinno.

 

Naszkicuj jakiś schemat odręcznie jak to podłączyłeś.

Z jednego silniczka wyjąłeś przewody odpowiedzialne za potencjometr i oba silniki podłączyłeś razem tak, że z panela zamykasz obwód zamknięty powietrza i ten co ma potencjometr steruje również drugim silnikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka C (brązowa) TYLKO

Obcinasz 7 , dolutujesz do 10

Obcinasz 8 , dolutujesz do 9

Najlepiiej wyjąc schowek i zobaczycz czy nie trzab zamienic polraryzacji.

Potencjometr mozesz zostawic we wtyczce B

Panel nie steruje tą klapą wcale, dlatego moze tam sobie byc.

Klapka ma się otwierac i zamykać maxymalnie przy adaptacji Climatronic

Przy ON obiegu zamknietego ma być otwarta ale bardziej tak by zasysac więcej powietrza ze środka

Przy normalnej pracy ma byc otwarta ale mniej, więcej powietrza wchodzi z zewnatrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W modułach 01 ( engine ) 09 ( c. elect ) cangatewayu i HVAC mam bledy No signal/communication from AC module.

 

Wczoraj przygotowywalem autko do przejscia na poFL panel, ktory udało się niemalze wymienic 1 do 1 za stary.

 

Zwarłem ze soba 16 i 20 - zaiskrzylo, zaizolowalem 20, wsadzilem 16 na 20 i ... **** - mam powyzsze bledy. Bezp nr 16 sprawdzony - jest ok.

 

Klima zdechla ( nie wpinalem jeszcze nowego panelu, dzis dostane ) panel jest ciemny- nawet off sie nie swieci, a po wlaczeni uzaplonu zaraz startuja na max. obroty wiatr. chlodnicy.

 

Jakieś pomysły ? Kwestia tylko wpiecia nowego panelu ? Cos zakodowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kable zwierasz jak masz panel z opcją webasto ...no i webasto. Inaczej z tego co mi wiadomo to nie ruszasz kabli.

Nowego panela nie zakodujesz, bo pomocnik kodowania jest w nim "niemal zerowy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy normalnej pracy ma byc otwarta ale mniej, więcej powietrza wchodzi z zewnatrz.

 

W jakim przypadku ta klapka jest zamknięta całkowicie?

Rozumiem że w każdym trybie pracy jest otwarta bardziej lub mniej

Podczas adaptacji zamyka sie całkowicie, ale nigy nie zamyka się całkowicie podcas pracy klimatyzacji.

 

W zimie gdy jest bardzo zimno na dworze i jedzie sie z duża prędkościa to zimne powietrze zassysane z zewnątrz przechodzi do kabiny przez nie do końca zamknięta klapę od wewnętrznego obiegu powietrza. Wieje pod schowikiem, przez schowek zimnym powietrzem na pasażera, mimo tego iż ustawione jest gorzewanie w aucie.

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zainteresowany odpowiedzią, bo nie wiem czy wchodzić w ten mod czy nie, a niestety nie mam auto-obiegu zamkniętego i trzeba kombinować. Z tym że dalej do końca nie wiem jak zachowują się te klapki po przestawieniu przewodów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tym że dalej do końca nie wiem jak zachowują się te klapki po przestawieniu przewodów.

 

Nie ma żadnej opcji aby ta klapka zamknęła się całkowicie, przez zamianę przewodów, wymianę siłowników,

jedyna opcja poprawnego działania to wymiana nagrzewnicy na nowy typ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę reaktywuje temat

mam auto z 2008 roku z dwoma diodami na przycisku obiegu po vinie auto model 2009 z RNS 510 fabrycznym

Chcę założyć panel klimy od CC.

czy podmięcie nowego panela jest na zasadzie plug&play???

czy kostka do panelu jest identyczna czy przerabiać instalacje trzeba???

czy po wymianie panelu wizualizacja będzie na RNS czy jeszcze kodowanie lub przeprogramowanie( ostatnie przeprogramowanie w aSO było w 2010r)

Czy rostaw śrub jest identyczny???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Troszkę reaktywuje temat

mam auto z 2008 roku z dwoma diodami na przycisku obiegu po vinie auto model 2009 z RNS 510 fabrycznym

Chcę założyć panel klimy od CC.

czy podmięcie nowego panela jest na zasadzie plug&play???

czy kostka do panelu jest identyczna czy przerabiać instalacje trzeba???

czy po wymianie panelu wizualizacja będzie na RNS czy jeszcze kodowanie lub przeprogramowanie( ostatnie przeprogramowanie w aSO było w 2010r)

Czy rostaw śrub jest identyczny???

 

wszystko pasuje, tylko musisz parę kabli zmienić we wtyczkach i to wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam obecnie taki panel 3C0 907 044 DA a chcę zamienić na 5KO 907 044EA prawdopodobnie powinien pasować .

Czy ktoś może mi to potwierdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może musi byc 3C0 907 044 EB ,mam grzane stołki i tylną szybę ogrzewaną

Edytowane przez robert.gda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie na ten panel z aukcji http://moto.allegro.pl/vw-passat-cc-klimatronik-5k0907044cf-i2466512257.html

Pomijając, że jest to wersja USA, ale z tego co widzę to nie ma on auto-obiegu zamkniętego. Ciekawe czy mógłby działać w starszych modelach? Nieraz w wersjach USA robili takie miksy, że niektóre rozwiązania wprowadzali później niż w Europie, to może i do obiegu zamkniętego też jest jedna klapka jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie temp tez na RNS bedzie w Farenhitach , skoro USA ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że to jest do zmiany w samym panelu albo RNS'ie, bardziej ciekawi mnie to sterowanie klapami, czy jest zostawione jeszcze po staremu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedzmy że to jest do zmiany w samym panelu albo RNS'ie, bardziej ciekawi mnie to sterowanie klapami, czy jest zostawione jeszcze po staremu.

 

Byłoby super, klimka na RNS, może ktoś kupi i spróbuje :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym widzicie problem zeby załozyc normalny panel, a nawet zainstalować czujnik jakości powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No że coś się klapki nie domykają jak należy.

Niestety z tym panelem chyba nie wyjdzie, bo z tego co się dowiedziałem to sterowanie klapami jest po nowemu, natomiast nie ma tylko czujnika jakości powietrza, który w zasadzie nie jest problem zainstalować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie większkość kolegów twierdzi że trzeba wymienić nagrzewnicę, w starej nie da się wysterować tych klap.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem na 2005 i bez problemu poszła adaptacja. Wszystko sprawdzałem, domykanie, czy nie buczy bo obciązony itp i było git, więc nie wiem po co te kombinacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności