Skocz do zawartości
neo_mx

Starszy typ gazu i mała przeróbka.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Zajrzałem na to forum ponieważ pojawił się problem.Mój wujaszek ma B3 1,8i+gaz ale ten gaz to stara generacja w której nie ma nawet silniczka krokowego.Passat jest z '93 roku i prosił mnie żebym coś z tym zrobił bo auto jest mulaste i trochę mu dużo pali gazu.Tak też zrobiłem podłączyłem Vaga pokazało trzy błędy, później dopisze jakie bo akurat laptopa robie to nie mam dojścia do plików.Akurat w gazie nie obracam się to trochę zielony jestem ale przypuszczam że można wstawić krokowca zamiast śruby i poprawi sie praca silnika.Przede wszystkim jak to się ma do podłączenia silniczka do instalacji gazu jakie dane potrzebujecie żeby mnie oświecić, czym później ustawianie gazu?Wogóle czy warto takie coś robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro ruszono temat bingo M :)

pacjent : golf mk2 1.8RP

objawy: na wolnych baaaardzo bogata mieszanka, na wysokich uboga strasznie, krecenie parownikiem zasadniczo nic nie daje - na srube od niskich obrotow wcale nie reaguje, na ta od napiecia membrany troche, ale jak ustawie zdatny sklad na wolnych (przy otwarciu krokowca w ok 100 krokow) to na wysokich wogole niema gazu w zasadzie ;|

membrany martwe? sonda do dupy?

jak pokazuje ze ma bogato to faktycznie sie zalewa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro krecenie śrubą nic nie daje to obstawiałbym membrany mialem podobnie w cordobie, zestaw naprawczy - 30 zł, dwa kolanka wodne 10zł pędzel rozpuszczalnik i jechane...

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8561.0

 

---------- Post added at 06:09 ---------- Previous post was at 06:05 ----------

 

jeżeli link wymaga logowania to przekleje tresc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sonda do dupy?

Prace sondy widać także przed przełączeniem na LPG - czyli na PB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest założony register (śruba) sonda na lpg nie ma tu znaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowiadałem kol nikusss a on pisze że ma krokowca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Warto, niewarto - ocena indywidualna.

Proponuję założenie kompletu ze sterownikiem BingoM -http://www.kme.com.pl/autogaz1_bingo.html.

Konfiguracja poprzez laptopa.

 

Jak widze to BingoM nie ma krokowca w zestawie?Moża u nich kupić oddzielnie?Tak samo u mnie wyświetla się ilość a tu jest napisane że tylko rezerwa w danej chwili się zapala.Ktoś wie jak cenowo stoi ten sterownik?Nie chce już dzwonić i pytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem komplet uzywany za 50pln na zlomie

sterownik z wiazka, przycisk i korkowca ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To żeby dla mnie się trafiła taka okazja, ale jednak w oryginalnym zestawie nie ma krokowca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dziękuję.A czy możesz mi powiedzieć czy do każdej instalacji LPG to podejdzie i jakim sprzętem poźniej ustawia się cały gaz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wujaszek ma wg tego co napisałeś w pierwszym poście silnik 1,8 z 93 roku, a więc ABS lub AAM (90KM i 75KM), a więc jednopunkt, a więc Bingo M będzie pasować (chyba żeby miał KR'a - 136KM - wtedy to raczej nie)

Ustawia się toto lapotopem, trzeba mieć tzw interfejs - np http://moto.allegro.pl/item678039198_hit_interfejs_do_gazu_na_usb_usb_lpg_z_1_kablem.html (nie mówię że ten, to tylko przykład, możesz kupić ze złączem COM jeżeli masz w laptopie COMa)

Program do ustawień ściągasz ze strony http://www.kme.com.pl/programy.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówisz silnik 75KM.Dobra zaraz zamawiam i zobacze co wyjdzie z tego wszystkiego.Narazie dzięki wielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdże na Bingo-M w tej chwili mam 35 tkm za sobą i odpukać - żadnej usterki. Co 10 tkm regularnie przegląd u gazowników za 40 zł i wymiana filterka.

Zgadza się, że na silniku ABS czy RP

objawy: na wolnych baaaardzo bogata mieszanka, na wysokich uboga strasznie
- ale bez przesady. Instalacja ta wymaga przynajmniej u mnie - oryginalnego czujnika temp. cieczy chłodzącej i wtedy nie wiesza się na 2000 obr. ani nie szarpie przy przyśpieszaniu.

Swoją drogą LPG to też nie paliwo dla rajdowców, lecz głownie patent ekonomiczny i ekologiczny również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze pomóżcie mi rozgryść błędy.Znaczy powiedzcie czy wymianiać pokoleji czy sprawdzać instalacje?Apropo ma ktoś elektryke silnika?

 

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

30-00 - Open or Short to B+

00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-00 - Please Register/Activate

00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs

03-00 - Please Register/Activate

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

09-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs

28-10 - Please Register/Activate - Intermittent

 

Co do lambdy czy może wawalać błąd z powodu złej mieszanki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się, że na silniku ABS czy RP

Cytat:

Napisał nikusss Zobacz post

objawy: na wolnych baaaardzo bogata mieszanka, na wysokich uboga strasznie

- ale bez przesady.

U mnie (ABS) nic podobnego nie występuje - problemy z regulacją mogą faktycznie występować przy zużytej (czyt. starej) membranie.

 

Przejechałem na gazie (i tym silniku/sterowniku) 60kkm - 1 raz wymieniłem membranę i oczywiście od czasu do czasu laptop w rękę i lookam jak tam toto pracuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żywotność parownika wynosi w zależności od producenta od 50 do 70 tys, uwierzcie mi, przy 50tys membrany juz są zawalone sparciałe i oblepione olejem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmienilem wczoraj membrany - srodkowa miala bąble i byla ogolnie do dupy, ta druga mniejsza tez jakas taka sztywna

nie mowie ze mieszanka ma byc idealna, ale otwarcie krokowca na wolnych na 10 krokow i zalewanie silnika a na wysokich ubogo to przesada przeciez...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mowie ze mieszanka ma byc idealna, ale otwarcie krokowca na wolnych na 10 krokow i zalewanie silnika a na wysokich ubogo to przesada przeciez...

Nie rozumiem - tak masz po wymianie?

Jeżeli tak to masz ustawione zbyt duże ciśnienie.

Jaki masz reduktor? - typ, model

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności