neo_mx Zgłoś #1 Napisano 6 Lipca 2009 Witam wszystkich. Zajrzałem na to forum ponieważ pojawił się problem.Mój wujaszek ma B3 1,8i+gaz ale ten gaz to stara generacja w której nie ma nawet silniczka krokowego.Passat jest z '93 roku i prosił mnie żebym coś z tym zrobił bo auto jest mulaste i trochę mu dużo pali gazu.Tak też zrobiłem podłączyłem Vaga pokazało trzy błędy, później dopisze jakie bo akurat laptopa robie to nie mam dojścia do plików.Akurat w gazie nie obracam się to trochę zielony jestem ale przypuszczam że można wstawić krokowca zamiast śruby i poprawi sie praca silnika.Przede wszystkim jak to się ma do podłączenia silniczka do instalacji gazu jakie dane potrzebujecie żeby mnie oświecić, czym później ustawianie gazu?Wogóle czy warto takie coś robić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #2 Napisano 6 Lipca 2009 Warto, niewarto - ocena indywidualna. Proponuję założenie kompletu ze sterownikiem BingoM -http://www.kme.com.pl/autogaz1_bingo.html. Konfiguracja poprzez laptopa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #3 Napisano 7 Lipca 2009 skoro ruszono temat bingo M pacjent : golf mk2 1.8RP objawy: na wolnych baaaardzo bogata mieszanka, na wysokich uboga strasznie, krecenie parownikiem zasadniczo nic nie daje - na srube od niskich obrotow wcale nie reaguje, na ta od napiecia membrany troche, ale jak ustawie zdatny sklad na wolnych (przy otwarciu krokowca w ok 100 krokow) to na wysokich wogole niema gazu w zasadzie ;| membrany martwe? sonda do dupy? jak pokazuje ze ma bogato to faktycznie sie zalewa... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #4 Napisano 7 Lipca 2009 skoro krecenie śrubą nic nie daje to obstawiałbym membrany mialem podobnie w cordobie, zestaw naprawczy - 30 zł, dwa kolanka wodne 10zł pędzel rozpuszczalnik i jechane... http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8561.0 ---------- Post added at 06:09 ---------- Previous post was at 06:05 ---------- jeżeli link wymaga logowania to przekleje tresc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2009 sonda do dupy? Prace sondy widać także przed przełączeniem na LPG - czyli na PB Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2009 jeżeli jest założony register (śruba) sonda na lpg nie ma tu znaczenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2009 odpowiadałem kol nikusss a on pisze że ma krokowca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mx Zgłoś #8 Napisano 7 Lipca 2009 Warto, niewarto - ocena indywidualna.Proponuję założenie kompletu ze sterownikiem BingoM -http://www.kme.com.pl/autogaz1_bingo.html. Konfiguracja poprzez laptopa. Jak widze to BingoM nie ma krokowca w zestawie?Moża u nich kupić oddzielnie?Tak samo u mnie wyświetla się ilość a tu jest napisane że tylko rezerwa w danej chwili się zapala.Ktoś wie jak cenowo stoi ten sterownik?Nie chce już dzwonić i pytać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2009 ja kupilem komplet uzywany za 50pln na zlomie sterownik z wiazka, przycisk i korkowca ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mx Zgłoś #10 Napisano 7 Lipca 2009 To żeby dla mnie się trafiła taka okazja, ale jednak w oryginalnym zestawie nie ma krokowca? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #11 Napisano 7 Lipca 2009 Allegro Twoim przyjacielem - np http://www.allegro.pl/item681799825_bingo_m_uklad_sterujacy_kme_nowy_komplet_slask.html i wiele innych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mx Zgłoś #12 Napisano 7 Lipca 2009 O dziękuję.A czy możesz mi powiedzieć czy do każdej instalacji LPG to podejdzie i jakim sprzętem poźniej ustawia się cały gaz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #13 Napisano 7 Lipca 2009 Wujaszek ma wg tego co napisałeś w pierwszym poście silnik 1,8 z 93 roku, a więc ABS lub AAM (90KM i 75KM), a więc jednopunkt, a więc Bingo M będzie pasować (chyba żeby miał KR'a - 136KM - wtedy to raczej nie) Ustawia się toto lapotopem, trzeba mieć tzw interfejs - np http://moto.allegro.pl/item678039198_hit_interfejs_do_gazu_na_usb_usb_lpg_z_1_kablem.html (nie mówię że ten, to tylko przykład, możesz kupić ze złączem COM jeżeli masz w laptopie COMa) Program do ustawień ściągasz ze strony http://www.kme.com.pl/programy.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mx Zgłoś #14 Napisano 8 Lipca 2009 Tak jak mówisz silnik 75KM.Dobra zaraz zamawiam i zobacze co wyjdzie z tego wszystkiego.Narazie dzięki wielkie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #15 Napisano 8 Lipca 2009 Jeżdże na Bingo-M w tej chwili mam 35 tkm za sobą i odpukać - żadnej usterki. Co 10 tkm regularnie przegląd u gazowników za 40 zł i wymiana filterka. Zgadza się, że na silniku ABS czy RP objawy: na wolnych baaaardzo bogata mieszanka, na wysokich uboga strasznie - ale bez przesady. Instalacja ta wymaga przynajmniej u mnie - oryginalnego czujnika temp. cieczy chłodzącej i wtedy nie wiesza się na 2000 obr. ani nie szarpie przy przyśpieszaniu.Swoją drogą LPG to też nie paliwo dla rajdowców, lecz głownie patent ekonomiczny i ekologiczny również. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mx Zgłoś #16 Napisano 8 Lipca 2009 To jeszcze pomóżcie mi rozgryść błędy.Znaczy powiedzcie czy wymianiać pokoleji czy sprawdzać instalacje?Apropo ma ktoś elektryke silnika? 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-00 - Open or Short to B+ 00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-00 - Please Register/Activate 00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs 03-00 - Please Register/Activate 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 09-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs 28-10 - Please Register/Activate - Intermittent Co do lambdy czy może wawalać błąd z powodu złej mieszanki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #17 Napisano 8 Lipca 2009 Zgadza się, że na silniku ABS czy RPCytat: Napisał nikusss Zobacz post objawy: na wolnych baaaardzo bogata mieszanka, na wysokich uboga strasznie - ale bez przesady. U mnie (ABS) nic podobnego nie występuje - problemy z regulacją mogą faktycznie występować przy zużytej (czyt. starej) membranie. Przejechałem na gazie (i tym silniku/sterowniku) 60kkm - 1 raz wymieniłem membranę i oczywiście od czasu do czasu laptop w rękę i lookam jak tam toto pracuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #18 Napisano 9 Lipca 2009 żywotność parownika wynosi w zależności od producenta od 50 do 70 tys, uwierzcie mi, przy 50tys membrany juz są zawalone sparciałe i oblepione olejem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #19 Napisano 10 Lipca 2009 zmienilem wczoraj membrany - srodkowa miala bąble i byla ogolnie do dupy, ta druga mniejsza tez jakas taka sztywna nie mowie ze mieszanka ma byc idealna, ale otwarcie krokowca na wolnych na 10 krokow i zalewanie silnika a na wysokich ubogo to przesada przeciez... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #20 Napisano 10 Lipca 2009 nie mowie ze mieszanka ma byc idealna, ale otwarcie krokowca na wolnych na 10 krokow i zalewanie silnika a na wysokich ubogo to przesada przeciez... Nie rozumiem - tak masz po wymianie? Jeżeli tak to masz ustawione zbyt duże ciśnienie. Jaki masz reduktor? - typ, model Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach