Skocz do zawartości
Barth

Pomysł na twarde zawieszenie

Rekomendowane odpowiedzi

Jak koledzy to załóżmy że zawieszenie zostało źle wkręcone to co mam teraz zrobić żeby było okej i nie było takie twarde. Myślałem żeby wjechać na kanał i poluźnić śruby przy tulejach a następnie jest kręcić 

Edytowane przez Kamilos1945
Zmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Faktycznie moje zawieszenie zostało źle skręcone ponieważ sam poluźniłem wszystkie śruby na tulejach łącznie z amortyzatorem i łącznikami stabilizatora a nawet gumami pod stabilizatorem które również wymieniłem, ponaciskałem przód solidnie a następnie skręciłem wszystko. Samochód w końcu przestał jechać jakby miał betonowe koła jest super!! A druga sprawa to 2 razy na zbieżności byłem u parparuchów a nie fachowców,samochód jedzie prosto ale kierownica jest minimalnie w lewo co mi się nie podoba.Podjechałem drugi raz na korektę i ustawiał 30min i powiedział że wszystko jest Perfekt że jak kierownica nadal nie będzie stała prosto to trzeba ją zdemontować i przestawić ząbek w prawo. Jak to usłyszałam to go wyśmiałem na tym stanowisku że powinien drążkami ustawić.wyjechałem i kierownica była minimalnie w lewo tak samo jak przed korektą...... A trzeci raz tam nie pojadę bo go zabiję.. auto nigdy nie miało ściąganej kierownicy ani nie było uderzone mam go 6 lat i kierownica zawsze stała prosto..DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA 3D!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomocy , mój Pasek B5 1.8T FL kombi stoi na zawieszeniu komfortowym (na wlepce w bagażniku 1BA). Zawieszenie nadal jak wyszło z fabryki po za tylnymi amorkami które wymieniłem na nowe Master Sport. Wysokość auta jest dla mnie ok. ale buja się dramatycznie. Pytanie , czy sprężyny się różnią twardością w zawieszeniach seryjnych miedzy wersjami komfort a np sport czy tam inne ?? Jeśli tak to jak rozpoznać sprężynę jaka jest , są jakieś oznaczenia na sprężynach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spręzyny są oznaczane kolorowymi kropkami. Jesli Ci sie lakier na nich uchował to powinieneś znaleźć. Po kolorach kropek rozszyfrowujesz wg ETKI co masz. W zawieszeniu np 1BE są inne sprężyny (twardsze i krótsze) i inne amortyzatory. Nie wiem czy stabilizator przedni nie jest inny - tego nie jestem pewien. 1BE to tak 2-2,5 cm nizej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności