Skocz do zawartości
Gość kamilcb

Tylne Zawieszenie B6 (3C)

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - przeszukałem forum i nie znalazłem, więc pytam:

czy może ktoś wie czy da się wymienić same gumy na przednim stabilzatorze ?

Robiłem całe zawieszenie z przodu jak i z tyłu. Wszystko zostało wymienione oprócz tego bo okazało się żę trzeba wymienić cały stabilizator. Może jest jakiś myk żeby dało się wymienić same gumy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie - przeszukałem forum i nie znalazłem, więc pytam:

czy może ktoś wie czy da się wymienić same gumy na przednim stabilzatorze ?

Robiłem całe zawieszenie z przodu jak i z tyłu. Wszystko zostało wymienione oprócz tego bo okazało się żę trzeba wymienić cały stabilizator. Może jest jakiś myk żeby dało się wymienić same gumy?

 

Hm, nie wiem, ale spróbowałbym znaleźć numer fabryczny tego stabilizatora i na tej podstawie szukałbym samej gumy w znanych mi sklepach z częściami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same gumy to nie problem. VW je sprzedaje tyle tylko, że okazało się że nie da się ich wymienić ? Trzeba wymienić cały stabilizator bo są umieszczone na nim na stałe - czyli zaspawane. Paranoja !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł a ile trzeba wywalić na nowy stabilizator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. 500 - 600 pln. To jest chore bo same gumy są po 10 pln. za szt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok. 500 - 600 pln. To jest chore bo same gumy są po 10 pln. za szt.

 

Możesz podać linka jakiegoś do tego stabilizatora albo numer seryjny VW?

Czy chodzi o to 3C0411303AC?

74020-IMG-9070.JPG

Edytowane przez irekd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam numeru. Stabilizator jest na samochodzie który teraz stoi na naprawie przednich wycieraczek.

Z tego co słyszałem w nowym super b jest to samo - czyli brak wymiennych samych gum - trzeba wymienić cały stabilzator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł a jakie miałeś objawy, że chcesz to wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu przy remoncie zawieszenia jakie teraz robiłem wyszło to że gumy na stabilzatorze są zużyte. Mechanik je kupił... i zonk - nie da się ich wymienić bo są zamontowane na stałe. Objawy są bardzo proste - stuki i wożenie auta np. w koleinach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie moze ktos napisac numery tych 2 tulejek Lemfordera lub innej firmy ,poniewaz u mnie w sklepach nikt nie moze znalesc tej co jest wycisnieta na foto.

2014-03-12-551.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie moze ktos napisac numery tych 2 tulejek lemfordera lub innej firmy ,poniewaz u mnie w sklepach nikt nie moze znalesc tej co jest wycisnieta na foto.

1k0 501 529 f

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki irek ,ale chodzi mi o numery samych tulejek które nie występuje w oryginale. Te tuleje można dostać osobno lemfordera lub innej firmy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robin1

• dostawca: LEMFÖRDER, numer: 29921 01

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny

Strona zabudowy: os tylna, góra, z obu stron, zewnętrzny

Bez tytułu_1.jpg

 

 

 

• dostawca: LEMFÖRDER, numer: 29314 01

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny

Strona zabudowy: os tylna, góra, z obu stron, wewnątrz

Bez tytułu.jpg

 

Wchodzą do wahacza poprzecznego o numerze: 1K0 501 529 F

Bez tytułu_2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki Robert jutro jade kupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jadąc wczoraj zaczął towarzyszyć mi odgłos podobny do oberwanej osłony termicznej uderzającej na nierownościach o tłumnik postanowiłem wjechac na stacje kontroli pojazdów i znalazłem w zagłebieniu tylnego wahacza kawałek sprężyny który był właśnie przyczyną hałasu na dołkach. Ściagacz sprężyn mam. Co rozpiąć żeby ułatwić sobie wymianę? Mam standardowe zawieszenie. No i drugie pytanie jakie sprężyny polecacie? Zetkneliście się np z KYB?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic chyba nikt sam nie wymieniał, a czy zakładaliście do passata b6 spreżyny inne niż oryginał, jak mówię w sklepach o sprężynach o twardości oznaczonej kropkami to robią oczy i z katalogu Kayaba mi dobierają, nie chce żeby potem mi tył samochodu stał za nisko lub za wysoko, czy jestem skazany na ASO i oryginalne sprężyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie przesadzaj, jak masz zwykłe zawieszenie to kup sprężynę KYB lub Sachsa (Sachs prawdopodobnie robi ORI) i wg mnie nie powinno być problemu że jest za nisko. Wybierz tylko odpowiednią dla Twojego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukam nr czesci zawieszenia 1,łaczniki stabilizatora tył 2, tulejki wahacza tylniego przednie mocowane do nadwozia i tulejki wahacza przedniego tylnie aluminiowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok. 500 - 600 pln. To jest chore bo same gumy są po 10 pln. za szt.

 

Możesz podać linka jakiegoś do tego stabilizatora albo numer seryjny VW?

Czy chodzi o to 3C0411303AC?

Panowie można spokojnie te obejmy rozebrac nie wyciągając stabilizatora.Obejma składa się z obejmy i podstawki,a nakrętka widoczna na zdjęciu u góry obejmy ma kołnierz(czop) który jest stożkowaty i trzyma te dwie części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już nie przesadzaj, jak masz zwykłe zawieszenie to kup sprężynę KYB lub Sachsa (Sachs prawdopodobnie robi ORI) i wg mnie nie powinno być problemu że jest za nisko. Wybierz tylko odpowiednią dla Twojego auta.

 

Nkt nie przesadza w Vectrze ojca to przerabialem. Po wymianie tył auta leżał jakby miał pełny bak, kufer zaladowany po brzegi i komplet pasażerów. Kupiłem już Lesjofors. Keyaba wg mnie są liche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności