Skocz do zawartości
piotr0488

Podłaczenie czujnikow parkowania ( oryginalne )

Rekomendowane odpowiedzi

W lewym słupku powinna być kostka 10-pinowa niebieska, pin nr 4, kabel zielono brązowy-to linia diagnostyczna od modułu komfortu z wtyczki 23-pinowej pin nr 11.
Tak też zrobiłem, wszystko działa jak należy, podziękował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

przydatna strona, dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich , jako iż to Mój pierwszy post pragnę się przywitać .

Tak jak przedmówcy doposażyłem Passka w system PDC , wszystko zainstalowane tylko została sprawa podłączenia i tu mam problem !

Jeśli ktoś z kolegów podpowiedział by Mi dokładnie z której kostki oraz jaki kolor przewodu do podłączenia +12 ( szukam przewodu w który napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka ) oraz gdzie znaleźć plus z biegu wstecznego . Dodam że kable wprowadziłem do lewego słupka . Z linią diagnostyczną chyba sobie poradzę jest to dobrze opisane ale pozostałe dwa kabelki ... po prostu nie wiem (...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich , jako iż to Mój pierwszy post pragnę się przywitać .

Tak jak przedmówcy doposażyłem Passka w system PDC , wszystko zainstalowane tylko została sprawa podłączenia i tu mam problem !

Jeśli ktoś z kolegów podpowiedział by Mi dokładnie z której kostki oraz jaki kolor przewodu do podłączenia +12 ( szukam przewodu w który napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka ) oraz gdzie znaleźć plus z biegu wstecznego . Dodam że kable wprowadziłem do lewego słupka . Z linią diagnostyczną chyba sobie poradzę jest to dobrze opisane ale pozostałe dwa kabelki ... po prostu nie wiem (...)

 

+ "po kluczyku" to czarno-czerwony kabel wychodzący ze stacyjki.Jest też przy listwie pod kierownicą (pod tą plastikową osłoną przy przekaźnikach).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o jakimś wygodniejszym miejscu może ktoś posiada wiedzę jak to podłączenie jest zrobione fabrycznie . Czy w całej tej plątaninie kabli nie ma jakiegoś wolnego zakończenia do którego można by się było bezpiecznie i wygodnie wpiąć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego jak czujniki parkowania to z samej nazwy zaczynaja dzialac jak wbijasz wsteczny wiec zobacz przy zarowce od wstecznego kolor kabla i w niego sie wbij i podlacz plus a mase na blache i jak wbijesz wsteczny cala instalacja powinna ruszyc jak masz wszystko dobrze podpiete tak montuje w pracy i wszystko zawsze dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja równiez poszedłem na łatwizne i wpiąłem pod wsteczny zamiast pod + po stacyjce. Jedyna wada jest taka że jak chciałbyś zdiagnozować lub przekodować centralkę to trzeba wbić wsteczny. Podpiąłem się przy samej lampie, nie powinieneś mieć problemu z namierzeniem pinu od wstecznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja równiez poszedłem na łatwizne i wpiąłem pod wsteczny zamiast pod + po stacyjce. Jedyna wada jest taka że jak chciałbyś zdiagnozować lub przekodować centralkę to trzeba wbić wsteczny. Podpiąłem się przy samej lampie, nie powinieneś mieć problemu z namierzeniem pinu od wstecznego.
to nie jest na latwizny tylko tak sie podlacza nie spotkalem sie jeszcze z instalacja pod stacyjke a zreszta pytanie po co rozbierac pol auta by kable pod stacyjke podlaczyc skoro dziala tak samo ? tak czy owak bedzie dzialac prawidlowo gdy podlaczysz pod kabel plusowy lampy wstecznego jak ona dostanie zasilanie to jednoczesnie i czujniki parkowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy , ja wszystko rozumie ale jak wcześniej pisałem , wprowadziłem trzy przewody do lewego nadkola . Myślę że ktoś wskaże Mi kostkę (przewód ) w którą można się bezpiecznie wpiąć . Podłączenie pod lampę i plus w bagażniku jest banalnie proste ale...

Moim zamysłem jest zrobić to jak jest w oryginale !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy , ja wszystko rozumie ale jak wcześniej pisałem , wprowadziłem trzy przewody do lewego nadkola . Myślę że ktoś wskaże Mi kostkę (przewód ) w którą można się bezpiecznie wpiąć . Podłączenie pod lampę i plus w bagażniku jest banalnie proste ale...

Moim zamysłem jest zrobić to jak jest w oryginale !!!

nie ma takiej kostki zawsze wpinam sie w kabel :) myslisz ze producent auta pomyslal o tobie i przygotowal ci kostke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co w tym dziwnego , zawsze taka kostka mogła by ułatwić prace elektrykowi ASO ...!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pracuje w aso nie vw i montuje oryginaly dostaje instrukcje jak montowac i kostek nie widzialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok , Ja tylko pytam , jeśli nie ma to nie ma , będę kombinował inaczej . Kolego Wojtku , a może orientujesz się czy z lewego nadkola wychodzą przewody do tylnych lamp ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie jest na latwizny tylko tak sie podlacza nie spotkalem sie jeszcze z instalacja pod stacyjke

 

Fabrycznie sterownik zasilany jest + po stacyjce (jak każdy z innych sterowników), a tylko aktywowany wstecznym, co skutkuje tym że po właczeniu stacyjki jest widoczny na lini diagnostycznej. W zasadzie tylko o to się rozchodzi, w moim przypadku w celu diagnostyki centralki muszę ją najpierw właczyć wbijając wsteczny, a ustawienia przeprowadzać na aktywowanym i ewentualnie popiskującym systemie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fabrycznie sterownik zasilany jest + po stacyjce (jak każdy z innych sterowników), a tylko aktywowany wstecznym, co skutkuje tym że po właczeniu stacyjki jest widoczny na lini diagnostycznej. W zasadzie tylko o to się rozchodzi, w moim przypadku w celu diagnostyki centralki muszę ją najpierw właczyć wbijając wsteczny, a ustawienia przeprowadzać na aktywowanym i ewentualnie popiskującym systemie ;)

zbyszku jak i z lewej tak i z prawej masz kable do lamp osobno

 

Fabrycznie sterownik zasilany jest + po stacyjce (jak każdy z innych sterowników), a tylko aktywowany wstecznym, co skutkuje tym że po właczeniu stacyjki jest widoczny na lini diagnostycznej. W zasadzie tylko o to się rozchodzi, w moim przypadku w celu diagnostyki centralki muszę ją najpierw właczyć wbijając wsteczny, a ustawienia przeprowadzać na aktywowanym i ewentualnie popiskującym systemie ;-)

montowany w fabryce a montowany w aucie jako dodatek juz w salonie to dwie rozne bajki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy , ja wszystko rozumie ale jak wcześniej pisałem , wprowadziłem trzy przewody do lewego nadkola . Myślę że ktoś wskaże Mi kostkę (przewód ) w którą można się bezpiecznie wpiąć . Podłączenie pod lampę i plus w bagażniku jest banalnie proste ale...

Moim zamysłem jest zrobić to jak jest w oryginale !!!

Patrz post #12 i #19, wiekszość jest w tym temacie, reszte znajdziesz na forum. Jakis czas temu zakładałem ori instalacje PDC do swojego 3B, jak fabryka nakazała masa do punktu zbiorczego w lewym przednim słupku, +12 przez bezpiecznik 5A w wolnym miejscu w skrzynce bezpieczników, wzbudzenie wstecznym oraz przewód linii diagnostycznej „niefabrycznie” podpięte w kostki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już wszystko jasne , skoro fabryka nic nie przygotowała to nie pozostaje nic innego jak wpiąć się zgodnie z waszymi wskazówkami .

Na tą chwile dziękuje wszystkim za rady i sugestie , jak tylko uporam się z podłączeniem to dam znać (...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy nie wiesz może jaki ma numer serwisowy wiązka z modułu do wiązki z czujnikami bo nie jestem w stanie jej zlokalizować ani w serwisie ani na allegro i czy ta wiązka wychodzi z środkowego gniazda w module czy ze skrajnego. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Czy nie wiesz może jaki ma numer serwisowy wiązka z modułu do wiązki z czujnikami bo nie jestem w stanie jej zlokalizować ani w serwisie ani na allegro i czy ta wiązka wychodzi z środkowego gniazda w module czy ze skrajnego. Z góry dziękuję za pomoc

Tutaj masz wszystko w temacie PDC;http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności