Skocz do zawartości
pita_1971

Jak zamontować Oryginalny Parktronic w B6

Rekomendowane odpowiedzi

no tak... o przycisku zapomniałem.

pytanie jeszcze jedno: czujniki tylko z tyłu czy na przód też? bo jeśli tylko tył to wtedy przycisku nie trzeba. jak założę dam znać. puki co szukam sterownika bo nie widzi mi się dać 400 zł w serwisie

 

---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

 

a tutaj masz po angielsku całe info:

http://www.my-gti.com/739/upgrading-of-volkswagen-park-distance-control-pdc-to-optical-parking-system-ops

wiem że do golfa ale w pasku jest identycznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaka jest różnica między czujnikami 3C0 919 275 L a 3C0 919 275 (czyli z koncowka S) ?

czy wszystkie czujniki w jednym samochodzie z przodu i z tylu sa takie same ?

Przyłączam się do pytania, a konkretniej:

z tego co wiem wszystkie czujniki mają nr.:3C0 919 275 i różnią się końcówką L, J, S, K i tak:

- L i J do pasków produkowanych do lutego 2006 (J w grillu, L pozostałe)

- S i K do pasków od 02/2006 (K w grillu, S pozostałe)

Jeśli się mylę proszę o poprawę.

Tu moje pytanie: czy można montować czujnik S zamiast L lub K zamiast J? Jeśli nie to dlaczego? Czym one się różnią? Ktoś próbował takiej zamiany?

Czeka mnie wymiana najprawdopodobniej czujnika J, ale muszę jeszcze sprawdzić na VAGu.

Edytowane przez teddybar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99% właśnie ten masz skopany. różnica polega na tym że poprawili trochę konstrukcję tego czujnika bo chrom oksydował i po pewnym czasie łapał wodę (co skutkuje uszkodzeniem). prawdopodobnie literkę pozostałych też zmienili tak dla zasady.

w/g mnie można je stosować zastępczo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie działać ale bez wizualizacji na nawi.

 

---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:09 ----------

 

sprawdziłem dodatkowo. sterownik obsługuje przód i tył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
będzie działać ale bez wizualizacji na nawi.

Dzięki za info. Mam RNS300, a tam (chyba) nie ma wizualizacji :]

Będę, więc szukał 3C0 919 275 J lub 3C0 919 275 K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sterownik obsługuje przód i tył

ok to teraz pytanie z innej beczki.

zeby miec wizualizacje na navi to co trzeba zrobic?jakiego rodzaju czujniki zamontowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujniki są te same. sterownik się zmienia... ma być od CC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche z innej beczki, ale nie bede zakladal nowego tematu : Partktonic sygnalizuje usterke, ale vasem nie da sie wejsc w czujniki, wyrzuca blad komunikacji, czy to na pewno oznacza uszkodzona centralke, czy moze byc jeszcze cos innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj połączyć się innym urządzeniem diagnostycznym (np. VAG-COMem/VCDSem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na CAN GATEWAY (adres 19) czy nie ma błędu połączenia z centralka parktronika. jeśli będzie to albo centralka leży, albo gdzieś masz w instalacji problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
różnica polega na tym że poprawili trochę konstrukcję tego czujnika bo chrom oksydował i po pewnym czasie łapał wodę (co skutkuje uszkodzeniem). prawdopodobnie literkę pozostałych też zmienili tak dla zasady.

w/g mnie można je stosować zastępczo.

Wczoraj wymieniłem sobie czujnik, więc uaktualnię tutaj info.

W między czasie wgrałem sobie parę aktualizacji do ETKI i w tej nowszej nie miałem już podziału z numerem czujnika 3C0 919 275 na J i K (jak w moim poście wyżej), ale z podziałem na K i N (zmiana chyba w grudniu 2006), potem wgrałem jeszcze parę aktualizacji i został nr z końcówką N.

Czujniki już kiedyś były wymieniane w moim Pasku (na gwarancji) i jak się okazało to miałem zamontowane z końcówką N. Teram mam K i działa :)

Morał z tego taki jak napisał m3iaz: można stosować zastępczo :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś orientuje się, czy jest opcja wyłączenia przednich czujników?

Sytuacja hipotetyczna padł któryś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam passata b6 (2005r.) udzerzyłem lekko przednim zderzakiem i kupiłem nowy tylko stary zderzak miał 4 dzióry na parktronic a ten co kupiłem to ma 6 dziór i niewiem po co są te dwie dzióry.

 

Jak by ktos wiedział to prosze o odpowiedz

z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. mam passata b6 (2005r.) udzerzyłem lekko przednim zderzakiem i kupiłem nowy tylko stary zderzak miał 4 dzióry na parktronic a ten co kupiłem to ma 6 dziór i niewiem po co są te dwie dzióry.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=80588

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam takie pytanie odnośnie przycisku parktronica, dzisiaj zauważyłem ze wogole nie reaguje tzn nie mozna wyłączyc parktronica, tudziez wlaczyc gdy podjerzdza sie pod przeszkodę, lecz gdy parktronic sam sie załaczy np po wlaczeniu wstecznego przycisk normalnie podswietla sie na zolto. jak sadzicie czy moze cos w tym przycisku nie łaczyc czy uszkodzony moze byc modul parktronica w bagazniku? z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek rozbierz i złóż przycisk. W środku jest taka gumka co łączy styki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podepnij pod komputer, ja obstawiam modul.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie pytania autora tematu - u mnie wystąpiło to samo - ciągły pisk i mruganie przycisku, po chwili cisza. Podpięty komputer orzekł, że przyczyna to:

"Identyfikacja 3C0919283B

1625 - sygnalizator dźwiękowy wspomagania parkowania (H22) - przód".

Po zakupie za 83 zł w VW i własnoręcznej wymianie wszystko gra i buczy jak należy. :ok

Swoją drogą, wspaniale jest zlokalizowany - dla małych rączek chyba projektowali - trzeba zdjąć plastik nad pedałami i dobrze się przyjrzeć. Zamontowany jest równolegle do osi pojazdu i trzyma się na kablu i 2 nitach rozprężnych - ten dalszy jest trudny do montażu, ale na jednym też dobrze się trzyma. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności