tomash306 Zgłoś #1 Napisano 26 Czerwca 2009 witam . mam tylko jeden bląd kod to 17536. autko ma totalny brak mocy co to morze być czy ktoś by mugł mi pomuc ? będe bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Czerwca 2009 17536 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) przeczysc przepusnice i jeszcze raz zrób adaptacje jak nie omoze to wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #3 Napisano 26 Czerwca 2009 (edytowane) rozumiem, że wywaliło check-engine przy okazji tylko zapomniałeś dodać, żebyśmy mieli większą zagadkę? MUSISZ napisać coś więcej - kiedy się pojawiło (czy podczas długiej jazdy, czy z rana po odpaleniu), czy auto chodzi na 3 garach, czy masz LPG bo chociaż na forum jest wiele wróżek, to jednak ciężko jest tak na odległość wyciągnąć wnioski mając tylko numer błędu. trzy możliwe przyczyny w ciemno to: 1. padł przepływomierz 2. padła lambda 3. padł wtryskiwacz mając listę potencjalnych "winnych" zacznij szukać przyczyny metodą eliminacji. W jaki sposób? poszukaj na forum - wszystko jest jak na tacy Edytowane 26 Czerwca 2009 przez marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomash306 Zgłoś #4 Napisano 26 Czerwca 2009 (edytowane) problem jest od 3 miesięcy czek sie zapala systematycznie po skasowaniu błędu po jakichś 40 km. gazu nie mam jezdrze na v-pover niestety tylko ten kod błędu udało mi sie wyciągnąć przez tel od mechanika . chodzi na 4 gary Edytowane 26 Czerwca 2009 przez tomash306 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 26 Czerwca 2009 tomash306 17536 - Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki (mult.) – „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza – sprawdzić szczelność układu wydechowego – sprawdzić szczelność układu wtórnego obiegu powietrza – sprawdzić szczelność przewodów podciśnieniowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomash306 Zgłoś #6 Napisano 26 Czerwca 2009 jurek a mugł byś mnie pokierowac jak to wszystko posprawdzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 26 Czerwca 2009 jurek a mugł byś mnie pokierowac jak to wszystko posprawdzać? Odpowiedź dam Ci na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomash306 Zgłoś #8 Napisano 28 Czerwca 2009 wyczytałem na forum ze jezeli padł przeplywomierz wystarczy go wypiąć i auto powinno śmigać tylko będzie sie palił check czy to prawda? a jak mozna sprawdzić sondy metodą chaupniczą czy jest taka morzliwość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomash306 Zgłoś #9 Napisano 10 Lipca 2009 (edytowane) problem błędu 17536 byla padająca pompa paliwa w poniedzialek padla calkiem wczoraj zostala wymieniona na nową autko śmigalo jak rakieta dzisiaj nie chce zapalić, błędów brak co moze być grane ? czy macie jakieś pomysly ? dodam jeszcze ze pare dni wczesniej byla czyszczona przepustnica tylko nie wiem czy po czyszczeniu była zrobiona adaptacja Edytowane 10 Lipca 2009 przez tomash306 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #10 Napisano 10 Lipca 2009 Witam! Może znowu pompa paliwa, kupiłeś nową czy używaną? Sprawdź czy ma zasilanie, może bezpiecznik spalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomash306 Zgłoś #11 Napisano 10 Lipca 2009 kupilem nówke nie sprawdzalem nic bo jestem za granicą tylko zonka wszystko załatwia mechanik ma sie zjawić po 15 i sprawdzić co moze byc, wczesniej rozkładał rence wiec pewnie znowu tak będzie, a jak jakies koncepcje macie to poprosze będe goscia naprowadzał przez telefon. ---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 10:25 ---------- po godzinie 16 auto odpalilo normalnie po kilku km jazdy wywaliło checka ciekawy egzemplarz z tego mojego passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomash306 Zgłoś #12 Napisano 31 Lipca 2009 po wymianie przepływomierza cewki i czujnika połorzenia wału wszystko ok od 10 dni żadnych problemów z autem polecam w szczecinie warsztat vw na ul.wernychory 15 nie wiem czy tani ale dobry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vtec Zgłoś #13 Napisano 27 Listopada 2009 (edytowane) witam U mnie kontrolka "check engine" świeci się już od prawie roku - auto nie ma najmniejszych objawów - wszystko jest OK. Właściwie się do niej przyzwyczaiłem;) W końcu pojechałem do ASO,( dziś ) podpięli do kompa i wyskoczył 17536 i 18062. Namawiali mnie na tzw diagnostykę samochodu ( 200 PLN ) ale nie wiem czy to coś zmieni. Chyba zlecę sprawdzenie silnika mojemu mechanikowi. A może to po prostu jakiś czujnik się zepsuł? Pełny opis błędu: 17536 P1128 035 Rząd 1, adaptacja mieszanki ( mult. ) Mieszanka zbyt uboga Statycznie. Może Wam to coś mówi - co powinienem sprawdzić w moim przypadku? pzdr Edytowane 27 Listopada 2009 przez Vtec dodatkowe info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2009 17536. Przepływomierz brudny/kończy się, sonda, dziura w wydechu, nieszczelnośc w dolocie, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa... można wymieniać w nieskończoność... w każdym razie BYŁO JUŻ NA FORUM , a powyżej masz link i możesz poczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vtec Zgłoś #15 Napisano 29 Listopada 2009 Dzięki - zanim napisałem mój post to przeszukałem forum i znalazłem garść informacji ale osoby relacjonujące problem tego błędu zawsze mają "jakieś" objawy ze strony silnika, natomiast moje auto zachowuje się bez jakichkolwiek, nawet najmniejszych zastrzeżeń. I to mnie właśnie dziwi. :confused: Może faktycznie powyżej wspomniane usterki nie muszą dawać potencjalnych objawów.:638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2009 kurcze u mnie to samo i nie wiem za co sie wziasc,17536 i auto jezdzi dobrze,jedynie to to ze przy odpaleniu smierdzi spalinami przez chwile.Auto mialo test spalin i przeszedl pozytywnie.czy ma zwiazek z tym bledem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vtec Zgłoś #17 Napisano 11 Grudnia 2009 (edytowane) No i sprawa załatwiona. Niestety musiałem pojechac do ASO ( na szczęście podpięcie do VAG'a zalatwilem sobie gratisowo - oficjalnie w AutoSpecial to 200 PLN ). Okazało się że pękł przewód od podciśnienia ( taki wąski gumowy w oplocie ze szmaty widoczny po zdjęciu maskownicy silnika w części tylnej tuż przy przegrodzie ). W trakcie testów wyszło na jaw ze także przepływomierz wyzioną ducha. Autko ma kopa jak chyba nigdy wcześniej - zapewne przez ten rok jazdy ze świecącą kontrolką przyzwyczaiłem się do paru koni mniej:p. Pzdr i dziekuje za propozycje etiologii ewentualnej usterki. Edytowane 12 Grudnia 2009 przez Vtec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #18 Napisano 2 Lutego 2015 Witam. Mnie też meczy błąd ubogiej mieszanki. Tyle że raz jest wszystko ok patrzac na blok 33 sonda oscyluje w okolicach 1.5v a po chwili 25 % i sonda 0.2 v. Jak jest dobrze to nie czuć po aucie spadków mocy. Przepływka jest ok. Pompa wtryski też ok. Zdażają sie tez wypadające zapłony na 3 cylindrze mimo zmiany cewek wtrysków i swiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #19 Napisano 10 Lutego 2015 Dzis wymieniłem popękaną muszle turbiny.Auto lepiej przyśpiesza lecz po kilku kilosach błąd 17536 powraca wraz z trybem awaryjnym.Zaczynam myśleć o nowej pompie paliwa vemo bo dolot szczelny a mieszanka dalej ciagle uboga. Dodaję najnowsze logi http://vaglog.pl/log_203311.html http://vaglog.pl/log_203309.html http://vaglog.pl/log_203310.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #20 Napisano 11 Lutego 2015 Masz mega ubogo, aż ECU ogranicza doładowanie... Logi robiłeś na PB czy LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach