Skocz do zawartości
Gość robin

ile głośników

Rekomendowane odpowiedzi

Gość robin
:niepewny: mam passka b4 i aktualnie tylko dwa głośniki na podszybiu.przymierzam się do kupna radia.na większości napisane jest 4*45W lub 4*50W.czy mogę więc podłaczyc do takiego radia 6 głośników a nie cztery???jeśli tylko cztery to o jakiej mocy a jeśli 6 to też o jakim powerze... :mur: proszę o fachową poradę bo w tej kwestii jestem zielony... :niepewny: czy duży problem stanowi wywiercenie otworów w drzwiach i w jaki sposób zdjąc te plastkiki??? help me

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nexus6

po 1 to mimo dumnego napisu 4x45W czy 4x50 W końcówka mocy w radiu generuje ok. 4x17 W (z zewnętrzną przetwornicą napięcia do ok. 4x25 W)

spokojnie pod takie radio podepniesz przedni zestaw odseparowany (wg Twojej terminologii - 4 głośniki)

i zestaw coax z tyłu (2 głosniki)

 

żeby to jako tako zagrało nie kieruj sie moca głosników, tylko ich skutecznością

do zasilania z radia ich skutecznośc nie powinna byc niższa niż 90-91 dB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robin

wielkie dzieki za odpowiedz.bede szukac głośników 91db. :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nexus6
hertz dsk165:)

 

JC, tylko nie tą qpę :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szamcio

Ja mam znów inny piomysł na te głosniki.

Miałem tylko w podszybiu, a teraz udało mi sie dorwac oryginalne pierścienie przykręcane pod tapicerka do drzwi i instalację elektryczną. Podłącze to razem, 4 na przód(podszybie i drzwi) oraz 6 na tył (drzwi bass, w klamkach tweetery i na tylnym podszybiu).

Muszę podobierać jeszcze głosniki, odpowiednio to połączyć i odseparować.

Pozdrawiam.

Leszek Wrocław

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nexus6