Skocz do zawartości
pol7777

Grupowy ChipTuning

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam małe pytanko

 

rozumie , że przed wiruskiem jest przeprowadzana jakaś diagnoza stanu silniczka, i stąd moje pytanko czy w związku z tym muszę ponieść jakieś koszty ( jeśli stan silniczka bedzie go dyskwalifikował do chipowania) ?

Za diagnozę nie płacisz. A wątpię aby coś ci naprawiali w silniku. Ja np. nie miałem zrobionej korekcji po wymianie rozrządu i przy okazji robienia programu zostało to ustawione bez dopłat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

No i po

 

dscn2544m.th.jpg

 

dscn2543.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie proszę aby moderatorzy nie usuwali tej wypowiedzi.

 

Jestem rozczarowany całym chiptuningiem w jednej z najlepszych firm w PL [CZYTAJ COMPSPORT], mianowicie - przestudiowałem cały wątek i nie jest tam napisane że auta po modyfikacjach nie mogą uczestniczyć w chipowaniu. Więc zapisałem się na piątek 24 lipca- CHIPTUNING GRUPOWY CENA 1000ZŁ OD AUTA. Po przyjeździe na miejsce - dowiaduje się od szanownego kolegi z CompSportu, że mojego autka nie zrobi bo mam nie SERYJNE!!!!!! to znaczy wymieniłem wtryski na 216 i włożyłem większe turbo od awx. Więc nie rozumiem - czy grupowy chip polega na tym aby na szybko wgrać na seryjne programy trochę lepszy program. Byłem świadkiem jak trwało to około 25 minut łącznie z 2 pomiarami na hamowni. Oczywiście kolega z CS powiedział, że owszem zrobi mi program ale będĘ musiał więcej zapłacić[JAK BYM CHCIAŁ WIĘCEJ PŁACIĆ TO BYM PRZYJECHAŁ INDYWIDUALNIE] 1500 zeta to o połowę więcej niż grupowo. Motywował to tym że w moim przypadku ma 2 razy więcej lutowania [CZYLI WYCHODZI ŻE OKOŁO 3 GODZIN - LUDZIE TO ZA CO WY CHCECIE BRAĆ PIENIĄŻKI] za zhamowanie auta dwa razy ENTER i wgranie gotowca. Myślałem że wybierając CS mogę liczyć na fachowość. Widzę, że reklama was trochę przerasta.

 

To moja ostatnia przygoda z COMPSPORTEM, poszukam innych tunerów którzy przyłożą się do powstania programu w moim aucie.

 

Szczerze czuje się oszukany, człowiek jedzie kawał drogi i odchodzi z kwitkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na wstępie proszę aby moderatorzy nie usuwali tej wypowiedzi.

 

Jestem rozczarowany całym chiptuningiem w jednej z najlepszych firm w PL [CZYTAJ COMPSPORT], mianowicie - przestudiowałem cały wątek i nie jest tam napisane że auta po modyfikacjach nie mogą uczestniczyć w chipowaniu. Więc zapisałem się na piątek 24 lipca- CHIPTUNING GRUPOWY CENA 1000ZŁ OD AUTA. Po przyjeździe na miejsce - dowiaduje się od szanownego kolegi z CompSportu, że mojego autka nie zrobi bo mam nie SERYJNE!!!!!! to znaczy wymieniłem wtryski na 216 i włożyłem większe turbo od awx. Więc nie rozumiem - czy grupowy chip polega na tym aby na szybko wgrać na seryjne programy trochę lepszy program. Byłem świadkiem jak trwało to około 25 minut łącznie z 2 pomiarami na hamowni. Oczywiście kolega z CS powiedział, że owszem zrobi mi program ale będĘ musiał więcej zapłacić[JAK BYM CHCIAŁ WIĘCEJ PŁACIĆ TO BYM PRZYJECHAŁ INDYWIDUALNIE] 1500 zeta to o połowę więcej niż grupowo. Motywował to tym że w moim przypadku ma 2 razy więcej lutowania [CZYLI WYCHODZI ŻE OKOŁO 3 GODZIN - LUDZIE TO ZA CO WY CHCECIE BRAĆ PIENIĄŻKI] za zhamowanie auta dwa razy ENTER i wgranie gotowca. Myślałem że wybierając CS mogę liczyć na fachowość. Widzę, że reklama was trochę przerasta.

 

To moja ostatnia przygoda z COMPSPORTEM, poszukam innych tunerów którzy przyłożą się do powstania programu w moim aucie.

 

Szczerze czuje się oszukany, człowiek jedzie kawał drogi i odchodzi z kwitkiem.

Powiem ci że ali robi takie auta, bo mój kolega miał trochę zmodyfikowanego gofra i zrobił mu. Na pewno to nie trwało 25min a ok 2 godzin. Tak też myślałem że COMPSPORT tak zrobi bo to jest najłatwiej :). Jak byś chciał to gdzieś w połowie sierpnia będę robił listę do aligatora na grupowy i możesz się wpisać. Albo podeślę ci namiary na aliego i się dopytasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na wstępie proszę aby moderatorzy nie usuwali tej wypowiedzi.

 

Jestem rozczarowany całym chiptuningiem w jednej z najlepszych firm w PL [CZYTAJ COMPSPORT], mianowicie - przestudiowałem cały wątek i nie jest tam napisane że auta po modyfikacjach nie mogą uczestniczyć w chipowaniu. Więc zapisałem się na piątek 24 lipca- CHIPTUNING GRUPOWY CENA 1000ZŁ OD AUTA. Po przyjeździe na miejsce - dowiaduje się od szanownego kolegi z CompSportu, że mojego autka nie zrobi bo mam nie SERYJNE!!!!!! to znaczy wymieniłem wtryski na 216 i włożyłem większe turbo od awx. Więc nie rozumiem - czy grupowy chip polega na tym aby na szybko wgrać na seryjne programy trochę lepszy program. Byłem świadkiem jak trwało to około 25 minut łącznie z 2 pomiarami na hamowni. Oczywiście kolega z CS powiedział, że owszem zrobi mi program ale będĘ musiał więcej zapłacić[JAK BYM CHCIAŁ WIĘCEJ PŁACIĆ TO BYM PRZYJECHAŁ INDYWIDUALNIE] 1500 zeta to o połowę więcej niż grupowo. Motywował to tym że w moim przypadku ma 2 razy więcej lutowania [CZYLI WYCHODZI ŻE OKOŁO 3 GODZIN - LUDZIE TO ZA CO WY CHCECIE BRAĆ PIENIĄŻKI] za zhamowanie auta dwa razy ENTER i wgranie gotowca. Myślałem że wybierając CS mogę liczyć na fachowość. Widzę, że reklama was trochę przerasta.

 

To moja ostatnia przygoda z COMPSPORTEM, poszukam innych tunerów którzy przyłożą się do powstania programu w moim aucie.

 

Szczerze czuje się oszukany, człowiek jedzie kawał drogi i odchodzi z kwitkiem.

 

Trochę Cię rozumie, ale mają racje.. to już nie chip tuning, a strojenie wszystkiego..

 

Odpowiedz CompSportu

 

 

 

"Postaram sie wytłumaczyc koledze jeszcze raz bo widze ze nie zrozumial co do niego mowilem na miejscu.

 

Jezeli samochod posiada wymienione wtryskiwacze turbosprezarke to nie podlega chiptuningowi tylko strojeniu. W takim samochodzie na nowo trzeba skalibrowac mapy napiecia nastawnika, kata wtrysku, sterowania turbostprezarka i inne. W samochodach seryjnych w ktorych wykonuje sie tzw. chiptuning nie trzeba tego robic poniewaz zostalo to zrobione przez fabryke. Wiec jak widac pracy jest ok. 3 razy wiecej niz przy samym chiptuningu i trwa to ok 3-4 godziny wiecej niz sam chiptuning.

Piszesz ze jakbys chcial zaplacic wiecej to bys przyjechal indywidualnie i zaplacil 1500zl i tu znowu sie myslisz bo koszt 1500zl to koszt chiptuningu indywidualnie do takiego samochodu jak posiadasz wiec strojenie Twojego setupu kosztowalo by odpowiednio wiecej.

Dałem Ci propozycje ze w zaleznosci od tego ile bedzie pracy i ile zajmie mi to czasu zaplacisz za strojenie z pomiarami od 1000-1500zl tak?? Tak, i dalej Twierdzisz ze moja propozycja byla zla?? Ja szanuje swoja prace i siebie dlatego tez wydaje mi sie ze propozycja byla bardzo dobra.

Zastanow sie sam: Pracujesz powiedzmy 4godziny i dostajesz 50zl a nastepnego dnia szef Ci mowi dzisiaj bedziesz pracowal 6,5 godziny i tez dostaniesz 50zl. Co Ty na to?? Rozumiesz porblem??

 

Pytasz za co chcemy brac pieniadze. Odpowiem krotko i zwiezle, za to co najdrozsze = za WIEDZE. Koniec kropka.

 

Powodzenia

 

 

Pozdrawiam reszte zadowolonych klientow.

Bardzo mi bylo milo modyfikowac Wasze samochody."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To moja ostatnia przygoda z COMPSPORTEM, poszukam innych tunerów którzy przyłożą się do powstania programu w moim aucie.

 

Jak mogę coś doradzić to poszukaj u siebie bo naszym "wgrywaczom" się najnormalniej poprzewracało w głowie. Będziesz potrzebował namiary na kogoś sprawdzonego w DE to daj znać na GG- pomogę.

 

Pytasz za co chcemy brac pieniadze. Odpowiem krotko i zwiezle, za to co najdrozsze = za WIEDZE

 

Już mi ciągnią na genitalia te czcze slogany o wiedzy.... Gość, który wybudował Ci dom tez ma wiedze i odpowiedzialną prace nie uważasz? Jak zdupi robotę to dom zawali się na głowę Twojej żony czy dziecka, tak? To czemu nie zapłacisz mu 1000zł za trzy godziny pracy? Za wiedze jak wybudować aby się nie zawaliło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak mogę coś doradzić to poszukaj u siebie bo naszym "wgrywaczom" się najnormalniej poprzewracało w głowie. Będziesz potrzebował namiary na kogoś sprawdzonego w DE to daj znać na GG- pomogę.

 

Myślisz, że inni mu powiedzą mniej za taką robotę?

 

Już mi ciągnią na genitalia te czcze slogany o wiedzy.... Gość, który wybudował Ci dom tez ma wiedze i odpowiedzialną prace nie uważasz? Jak zdupi robotę to dom zawali się na głowę Twojej żony czy dziecka, tak? To czemu nie zapłacisz mu 1000zł za trzy godziny pracy? Za wiedze jak wybudować aby się nie zawaliło.

 

Każda praca jest inaczej płatna... a powiedz mi jakbyś był budowlańcem i dał ofertę, że stawiasz dom na gotowym fundamencie z ewentualną poprawą go za sumę XXX

zgłasza się osoba, której masz postawić dom i okazuje się że nie ma fundamentu... roboty jest dużo więcej, a kasy weźmiesz tyle samo?

 

Chłopaki się po prostu nie dogadali ze sobą i tyle.

Wg mnie kolega Sugestia mógł zgodzić się na warunki CS na przedział za usługę 1000-1500zł bo wątpię, że inni zrobią mu to taniej..

 

---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:06 ----------

 

Powiem ci że ali robi takie auta, bo mój kolega miał trochę zmodyfikowanego gofra i zrobił mu. Na pewno to nie trwało 25min a ok 2 godzin. Tak też myślałem że COMPSPORT tak zrobi bo to jest najłatwiej :). Jak byś chciał to gdzieś w połowie sierpnia będę robił listę do aligatora na grupowy i możesz się wpisać. Albo podeślę ci namiary na aliego i się dopytasz.

 

CS nie robił aut 25min nie było to wgranie gotowca i nara

Moje auto dłubali z 1,5h ze 4 hamowania i poprawki.

Dajcie znać ile wam powie Aligator za tego Passka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jedną rzeczą się tu tylko nie mogę zgodzić. Skoro czas jest tak cenny i to od tego ile trzeba go poświęcić zależy cena. To cena chiptuningu powinna się różnić w zależnosci od auta. Bo afn to faktycznie 1.5h bo trzeba lutować a np. awx robi się szybciej bo przez kabel. Oczywiście mogli sobie powiedzieć więcej za nieseryjne auto ich prawo. Ale taki wniosek mi się nasunął. Ja jestem oczywiście zadowolony, że za tego afn-a którym byłem nie musiałem dopłacać, a auto naprawdę teraz jest zwawsze. Jak wyjechałem z gliwic to miałem trochę frajdy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście mogli sobie powiedzieć więcej za nieseryjne auto ich prawo.

 

Nie no jasne, to rynek dyktuje ceny i póki jest klientela i mała konkurencja to można sobie żądać ceny jakie tylko wpadną do głowy. Nie chodzi mi zupełnie o to. Ten tysiąć złociszy w porównaniu do wrażenia z jazdy po modzie też moim zdaniem nie jest absolutnie żadną wygórowana kwotą. Mnie irytuje słynne w tym środowisku powiedzenie- widza kosztuje. To powiedzenie działa na mnie jak płachta na byka dlatego pozwalam sobie na taki OT za co przepraszam. Nie chciałbym też podważać fachowości naszych firm tunerskich- firmy jak masters, v tech, dynosoft to ekstraklasa i zdecydowanie fachowcy. Boli mnie tylko mania wyższości prezentowana przez większość ludzi z tej branży. Dla mnie to robota jak każda inna i tyle . Na dodatek małe ryzyko bo co wielkiego się stanie jak tuner dmuchnie za dużo? Ostatecznie wysra się silnik za ileś tam PLN. kupić, włożyć, poprawić soft i po sprawie. Każdy fach ma swoje niuanse, do każdego fachu trzeba się mniej lub więcej przyuczać i każdy fach obarczony jest jakimś ryzykiem. Weź pod uwagę na przykład położną która spier... poród u Twojej żony w wyniku czego kobiecina zejdzie. I co powiesz? Porównaj ryzyko zwykłej położnej a supertunera... A np okulista który naprawia Ci oko... zwykły hydraulik który na fuszce podłącza Ci kuchenkę gazową i jak skopie to... bum. Ja sę nauczyłem w życiu, że każdego człowieka trzeba szanować, i każdy fach. Nawet jak gość przychodzi mi trawe kosić to mam do niego szacunek i tyle. A tuner Ci napisze że jego robota to nie kładzenie płytek na ścianie... a co? neurochirurgia? usługa specjalna dla NASA? No bez przesady to zwykła robota i tak ją trzeba rozpatrywać. Wiedza? Owszem jest potrzebna kolosalna wiedza a i dostęp do niej na polskich forach jest zerowy. Trzeba się sporo naczytać i naszukać. Ale czy wiedza mojej lekarki od nerek jesk mniejsza? Pani ma tytuł prof i też sporo lat się uczyła. Poświęca mi każdorazowo około 50min na wizycie i kasuje 100zł. Ryzyko ma większe, więdze też spora za zarabia sporo mniej... To jak to jest?? Mit tunerów i tyle. Inwestycja? Proszę Cię... jak chcesz zarabiać to trzeba inwestować, jeśłi nie to kręć watę cukrową na osiedlach i sprzedawaj dzieciakom. Ile podwoziowa kosztuje? 60 tyś- 80? Byłem ostatnio z moim sąsiadem na zakupach. Sąsiad działa w branży metalowej i żeby go konkurencja nie zmiażdzyła musiał zakupić obriabiarke numeryczną i dużą prase krawędziową. Wiesz ile hamowni można za to kupić? Inwestycje sa konieczne w każdej branży oprócz wspomnianej waty cukrowej, więc ten argument też do mnie nie przemawia jakoś zdecydowanie. Podsumowując chylę czoła przed specami od wykresów, ale za manię wyższości żółta kartka. Wiedzę potrzebną do wykonywanie swojego zawodu musi miec każdy, nawet szewc. Jeszcze raz sorry za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moje wykresy

 

Seria

e7429e801697ecb9m.jpg

 

Po chipie

e481fe6830665c53m.jpg

 

Chip vs. Seria

7f6c8a59421a0e02m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie no jasne, to rynek dyktuje ceny i póki jest klientela i mała konkurencja to można sobie żądać ceny jakie tylko wpadną do głowy.

 

Powiem Ci, że konkurencja jest bardzo duża tylko są lepsze i gorsze firmy...

 

Nie chciałbym też podważać fachowości naszych firm tunerskich- firmy jak masters, v tech, dynosoft to ekstraklasa i zdecydowanie fachowcy.

 

Yyy v tech to chyba przez przypadek tam napisałeś:D

Weź to lepiej zmień bo ktoś to zobaczy i serio pomyśli, że to dobra firma;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szczerze czuje się oszukany, człowiek jedzie kawał drogi i odchodzi z kwitkiem.

 

..szczerze mówiąc cię rozumiem, miałem ten sam przypadek tyle ze w benzynie passka kupiłem już zawirusowanego i to tak że sprzęgło umierało po 20000 km a sam dokonałem pewnych modów (turbina, IC, wtryski i pare jeszcze drobnych pierdołek) i każdy z zakładów tunnigowych odsyłał mnie z kwitkiem albo chcieli taaakie pieniądze że mi szczęka opadała. Ale po rozmowie i wizycie u Aliego wszystko się odmieniło :) nie powiem cene uzgodniliśmy na 1500 zł. zajeło mu to w sumie trzy dni po pre godzin (wpierw sprawdzenie auta jazdy z kompem podpiętym autostradą :) potem hamownia, następnie zgrał mego softa a wgrał serie (miałem okazje zobaczyć jak muli seryjne 150 kucyków) po paru dniach miał program gotowy i znów hamownia, i niby gotowe ale mnie moment się tracił w wyższym zakresie obrotów więc wróciłem do Aliego i nastepne poprawki na hamowni) gdy już byłem odpowiednio zadowolony czas na rachunek, ale Ali powiedział że jestem z forum i opuścił mi cenę ..........więc szczerze polecam kolegę Aligatora ponieważ nie wgrywa gotowców (jak niejedna firma, specjalnie nie wymieniam które ale są takie w okolicach katowic)

 

a tu podaje kontakt do Aligatora:

ul.Gromadzka 36L

Katowice

tel. 606341144

 

kiedyś pracował pod szyldami Master tuning i Dynosoft a teraz chyba już sam w sobie jest marką :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W związku z sytuacją opisaną powyżej,opowiem stary dowcip który usłyszałem od swego nauczyciela zawodu i staram się to stosować w swoim życiu zawodowym.

(..)przyjeżdza człowiek autem do serwisu i mówi

-Panie coś mi stuka od spodu i byłem u kilku fachmanów,ale żaden nie wie co jest.

Mechanik mówi żeby wjechał na kanał.Po jakimś czasie słychać jak wali młotkiem.Wyłazi z kanału i mówi

-odpalaj pan

Klient odpala,słucha...nic nie puka,banan na twarzy.

Pyta więc

-ile się należy?

Mechanik

-pięćset!

-panie 500-set zł za walenie młotkiem?krzyczy klient

Mechanik na to

-50zł za walenie młotkiem,a 450zł za to,że wiedziałem gdzie walić.

I taki jest morał całej tej sytuacji.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kiedyś pracował pod szyldami Master tuning i Dynosoft a teraz chyba już sam w sobie jest marką

 

Ali to teraz Katowicki oddział Dynosoftu. A że Aligator to firma sama w sobie to druga sprawa.

 

cene uzgodniliśmy na 1500 zł. zajeło mu to w sumie trzy dni po pre godzin (wpierw sprawdzenie auta jazdy z kompem podpiętym autostradą potem hamownia, następnie zgrał mego softa a wgrał serie (miałem okazje zobaczyć jak muli seryjne 150 kucyków) po paru dniach miał program gotowy i znów hamownia, i niby gotowe ale mnie moment się tracił w wyższym zakresie obrotów więc wróciłem do Aliego i nastepne poprawki na hamowni)

 

No widzisz, godne pochwały podejście. Szkoda, że takich firm mamy w kraju pięć, może sześć. Co do ceny to zdecydowanie OK. Połowa "wgrywaczy" którzy tak działają mi na nerwy nie poradzili by sobie z tym a gdyby nawet przy "zdalnej" pomocy kogoś z głową udało sie to zestroić to cena nie była by mniejsza niż 2000PLN plus na bank pojawiłby się mój ulubiony slogan "wiedza kosztuje".

 

 

Yyy v tech to chyba przez przypadek tam napisałeś

Weź to lepiej zmień bo ktoś to zobaczy i serio pomyśli, że to dobra firma

 

To co pisałem nie ma charaktru rankingu, pisałem że tak powiem z palca. Nie napisałem o tune-up z Gdańska których nie wypada przemilczeć, nie napisałem o pewnym gościu z Brodnicy kiedyś mocno objeżdzanym po branżowych forach, nie napisałem również o konkretnym gościu z Pleszewa, którego osobiście bardzo cenie. Co do V-techu- jak mówię szanuje pracę każdego byle temu komuś nie wydawało się , że jest najmądrzejszy na świecie i nie poniża innych. V-tech korzysta z z hamowni można powiedzieć u mnie za płotem w elpro sys, nie mam podstaw, żeby ich oczerniać. Słyszałem, że zbierają na swoją, więc się rozwijają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamil77

witam kolegów, mam prośbę niech ktoś poda jakiś adres w Poznaniu bądź okolicach godnego tunera z góry dzięki

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że niektórzy oszaleli - to chyba taka polska mentalność...

"ja zarabiam 1000zł jak konserwator powierzchni płaskich a on tyle za dzień pracy bierze.."

kto ci kazał robić co robisz - zajmij się tym co w.g ciebie jest takie proste i łatwe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sugestia jedz do Aligatora bedziesz happy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chip vs. Seria

7f6c8a59421a0e02m.jpg

~+20% ;)

:D ładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejsce zabiegu:D

http://www.youtube.com/watch?v=EH485bt9Gw8&NR=1

 

 

wykresseriavscompsport.th.jpg

 

Tak teraz jeździ;)

Problem z trakcją bo opony:/ 195/65 ale na następny sezon będą już 225 i planuje turbo od AWX

Może się uda 160-170KM bo silnik zdrowy wyszedł w serii 113,3KM i 247,3NM

 

Kontrola trakcji OFF może z było by lepiej muszę kiedyś sprawdzić..

0-160

 

 

0-180 - pod koniec było pod górkę i już nie deptałem więcej

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qrca ale się zbiera :D

nie to co mój :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności