Geralt Zgłoś #21 Napisano 26 Marca 2016 (edytowane) szkoda ze wcześniej nie widziałem tych "gum" - kupiłem sprężyny od Alltracka (+na przód: 2.5cm dystanse i nowe amortyzatory) I z tyłu mam 18cm a z przodu 17cm Ogólnie auto w terenie (leśne/polne drogi) sprawuje się super I nie boję się żadnego krawężnika ale dostrzegam kilka minusów: 1 Znacznie podniesienie twardości zawieszenia co za tym idzie uszczerbek na komforcie 2 Tył jest na tyle sztywny że przejeżdżając przez te plastikowe progi spowalniające słychać dudnienie - podejrzewam że sprężyny mogą wybijać amortyzatory - jeśli w aucie są 4 osoby i/lub obciążony bagażnik nie ma tego efektu 3 tak duże podniesienie nadwozia wpłynęło na podniesienie głośności w środku... nie wiem czy to wiatr hulający w nadkolach czy co ale ogólnie jest głośniej. Tydzień temu dałem stare sprężyny do rozciągnięcia i zahartowania (sztywność sprężyn reguluje się hartowaniem) i w piątek zakładam na próbę sprawdzić co wyjdzie... (koszt nie duży bo 120zł za 2szt ale jakby nie patrzyć drożej niż te gumy dystansowe) Edytowane 26 Marca 2016 przez Geralt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus420 Zgłoś #22 Napisano 19 Czerwca 2021 Witam. Odkopie trochę temat. W związku z podniesieniem swojego paska będę musiał dodatkowo ustawiać ksenony, czy ich zakres regulacji automatycznej jest na tyle duży, że nie ma potrzeby? Podnoszę na wymienionych w temacie gumach, więc będzie jakieś 2 centy wyżej. Ewentualnie jak je wyregulować jeśli by świeciły za nisko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sqmir Zgłoś #23 Napisano 17 Lipca 2022 (edytowane) Odświeżam temat. W moim 4M, 190PS - przód jest za nisko - oczywiście fabryka, ale przy 14cm to sporo krawężników zaliczam przy parkowaniu. Poza tym dziurawe drogi, lubię czasem zjechać w polna drogę, etc. Pomysł - wymiana amorów+sprężyn od Alltracka - ale czy to wystarczy? Jak a Alltrack podnieśli o te 35mm ? Jak szukam po sklepach z częściami to nie ma różnicy czy 4M czy alltrack...czyżby różnica w wysokości zawieszenia wynikała nie z dłużych sprężyn/amorów? Ktoś coś poczynił w b8 w kwesti lift up przodu? Edytowane 18 Lipca 2022 przez sqmir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach