Skocz do zawartości
Gość arq

Nie działa przeciwmgielny tył w kombiaku , co się stało ?

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki za info Patryk przyda się do podłązenia kamerki cofania bo podobno trzeba ją podłączyc do instalacji od wctecznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge znalezc tematu o swiatlach STOP i przednie mijania, dlatego zadam pyt tutaj w PASSAT 1.9TDI 99/00 rok lampy tyl po lifcie wlozone, przod soczewki, wysiadly zarowki... wlozylismy tylna stopu od pasazera oraz przednia H7 od pasazera chwile przednia dzialala i sie wylaczyla badz spalila?! Tylna wogole nie swieci a nowki ze sklepu dzialajace 100% co moze byc powodem? mogly sie zalac kable po ulewie bo na dywanikach mokro... ale czy modul komfortu odpowiada za swiatla przod tyl? Dodam ze wczesniej nie bylo problemow zarowki dzialaly wszytskie. Bezpeczniki sprawdzone sa ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MIernik w łapki i do dziełą-sprawdź czy zasianiew ogóle masz :hyhy

Jak nie-zerknij na TO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie taki sam problem.

Brak światełka przeciwmgielnego...

Mam hak fabryczny...

Ale przypomniałem sobie, że wymieniałem gniazdo na nowe... bo stare już zardzewiało niestety...

Nie sprawdzałem kabelków, tylko po kolei odłączałem z oryginału i podłączałem do nowej PL kostki.

Dopiero teraz stwierdziłem brak przeciwmgielnego - i to nie ja, tylko na przeglądzie :):)

Za długo nie szukałem w autku, po sprawdzeniu bezpieczników przejrzałem właśnie ten temat.

Rozebrałem gniazdo przy haku i co ?

 

Do gniazda lecą 2 kabelki szare !

Jeden jest od przeciwmgielnego lewego a 2 od prawego.

Wystarczyło spiąć lewego bądź oba (ja spiąłem lewego) do kabelka NIEBIESKIEGO !

Ten właśnie niebieski leci sobie nietykany od samego przełącznika. (tutaj mogę się mylić)

Po połączeniu szarego z niebieskim przeciwmgłowe już działa !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie inny problem z przeciwmgielnym tył.Chodzi o to,że Pasek sprowadzony ze Stanów i nie pali się kontrolka na desce,a tym bardziej samo przeciwmgielne tył.Zamieniłem włącznik świateł na podwójnie wyciągany,bo przód halogeny mam nawet działają,ale co czynić dalej.Proszę o porady,względnie jakiś podpowiedż jakim programem da radę to włączyć,kabelek mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnym programem tego w B5 nie zrobisz - to nie ta technologia, jak np w B6. W USA nie ma przeciwmgielnego z tyłu, więc pewnie nie masz wogóle instalacji do niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To podejrzewam,że zostaje dodatkowy pstryczek z prądem i podłączenie do lampy.Trochę wiejsko,ale na przeglądzie się uczepi i leżę.Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam taki problem Passat B5 FL 2003 kombi wiązka od haka ucięta w lewym schowku chyba 11 przewodów. przeciwmgielne nie świecą w lampach ale na "cyferblacie" zapala się kontrolka od tych włanie świateł, pomożecie koledzy który ewentualnie z którym połączyć żeby zamknąć obwód by te światełka przeciwmgłowe wkońcu zadziałały bo już szału dostaje. pozdrawiam i z góry dziekuje za podpowiedź Lontas86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ja mam taki problem Passat B5 FL 2003 kombi wiązka od haka ucięta w lewym schowku chyba 11 przewodów. przeciwmgielne nie świecą w lampach ale na "cyferblacie" zapala się kontrolka od tych włanie świateł, pomożecie koledzy który ewentualnie z którym połączyć żeby zamknąć obwód by te światełka przeciwmgłowe wkońcu zadziałały bo już szału dostaje. pozdrawiam i z góry dziekuje za podpowiedź Lontas86

Przyczyna sa przeciete przewody od haka

miernik w lape ,sprawdzic na ktorym idzie impuls przeciwmgielnego

pozniej ten przewod zlutowadz z tym co idzie do swiatel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) to wiem ze są przecięte. sam sobie poradzić nie mogę, liczyłem bardziej ze ktoś podpowie który z którym polutować. elektryk zacznie filozofować ze kupa roboty i wykasuje 200 PLN znam takie przypadki kowale nie znają się a kasują jak za zborze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez napisalem tobie

 

sprawdzasz w ktorym przewodzie idzie prad jak zapalisz przeciwmgielne

pozniej ten przewod laczysz z przewodami ktore ida do lampy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no do lampy to idzie szary z białym paskiem a który idzie od włącznika i ty problem miernik mi się rozsypał a czasu brak na kombinacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to powinien tez isc szary z bialym paskiem

 

a zamiast miernika zwykla zarowka z przewodami starczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eureka Zrobione. Szary z białym paskiem połączyć z szarym z żółtym paskiem:) oczywiście wcześniej sprawdzić. a i przyda się próbówka za 8 zł na CPN kupiona:) Pozdrawiam kolegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odświeżę temat. Tym razem dotyczy to passat 3BG z 2005 r. w wersji amerykańskiej. W Stanach nie ma obowiązku mieć przeciwmgielnych tylnych tylnych, w Polsce tak. Już dwa razy na przeglądzie udało mi się, ale nie wiem jak będzie teraz. Czy w tej wersji (amerykańskiej) trzeba dodatkowo montować takie światło, czy można to zrobić w światłach tylnych, czy trzeba dodatkowo montowac np. przy zderzaku? Czy jeśli samochód oryginalnie nie miał zamontowanych świateł przeciwmgielnych, to trzeba je montować. Samochód był sprowadzany rejestrowany w 2007 roku, bez tych świateł.

Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie dodatkowe przy zderzaku zda egzamin ale jak to bedzie wyglądało?:kijemgo

Lepiej troche wysiłku włożyć i zrobić jak należy w lampie.

 

 

Czy jeśli samochód oryginalnie nie miał zamontowanych świateł przeciwmgielnych, to trzeba je montować.

Trzeba bo polskie prawo tego wymaga.. tak samo mógłbyś tłumaczyć jazdę na przednich lampach z angola. Musisz fure dostosowac do naszych warunków;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałbym zrobić to w lampie. Można to zrobić samemu, czy trzeba oddawać do warsztatu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat: problem ten sam, co u większości tutaj postujących: fabryczny hak - i przeciwmgielne zmarły jakiś czas temu. Bywały momenty, że ożywały na jakiś czas, ale teraz nie dudu nie chcą się samoczynnie zreanimować, a zbliża się przegląd :/

Z tego co zrozumiałem, to fabrycznie do instalacji haka był dokładany jakiś przekaźnik, który rozłączał przecwmgielne w klapie, klapie, kiedy hak był zapięty i to w sumie sensowne rozwiązanie, które jak najbardziej chciałbym zachować, tak więc, jeśli dobrze rozumiem połączenie kabelków w gnieździe haka mi tego nie zapewni...

Stąd moje pytanie: gdzie może znajdować się ów przekaźnik - jeśli oczywiście dobrze wszystko rozumiem i takowy istnieje.

Jak to przywrócić do stanu fabrycznego?

dzięki za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie post pod postem, ale kilka dni już minęło, temat wciąż nie rozwiązany, ab edytowanie posta w temacie, który jest na którejś tam stronie nie daje szans na odpowiedzi...

 

Przeglądałem przez weekend schematy, zarówno te serwisowe, z radzieckiej strony http://vwts.ru/vw_passat5_3b.html jak i te z sam naprawiam.

wszystko pięknie, ale nie znalazłem tam nic na temat fabrycznego haka.

 

I tu moje pytanie> jest ktoś w posiadaniu jakiegoś suplementu serwisowego dotyczącego FABRYCZNIE montowanej instalacji elektrycznej do haka?

 

 

edit:

poguglałem na elektrodzie i... czy przekaźnik odłączający przeciwmgłowe w lampach nie jest zamontowany w gnieździe? Czy to aby nie ta szara kostka?95_1247904771.jpg

 

Edit:

TAK, TO JEST TA KOSTKA!!!

Dobrałem się dziś do gniazda haka i to jest dokładnie mikro wyłącznik, działający mechanicznie, dokładnie tak jak te w zamkach drzwi. Na obwodzie 13 pinowego gniazda wystaje "dzyndzelek", który jest wciskany przez wtyczkę i rozłącza styk w w/w mikro wyłączniku. Tak odłączane jest światło przeciwmgłowe w lampach auta.

W moim wypadku wystarczyło ów dzyndzelek podziubać wkrętakiem i światła przeciwmgłowe wróciło :)

Edytowane przez Desper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś nie ma haka to jak rozwiązać w końcu problem z niedziałającym przeciwmgielnym tylnym? Dolna połowa, dolnego kółka lewej tylnej lampy świeci pozycyjnymi normalnie. Tylko brak jest tam zwiększenia jasności przy załączaniu przeciwmgielnych. Halogeny z przodu działają normalnie. Na desce nie wyświetla się żadna kontrolka. Tylko przy przełączniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności