Jump to content
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Recommended Posts

Witam

Mam zapytanie do Was, zakupiłem interfejs ELM327 Bluetooth w celu kasowania Inspekcji . Moze mi ktos pomoc ustawic poprawnie port do ktorego przypisany jest interfejs? Dodałem i sparowałem urzadzenie w laptopie. Urzadzenie jest widoczne jako COM10. Wiekszosc programow wymaga azeby to był port COM1.

Czy trzeba uzyc jakiegos programu do zmiany portu COM10 na COM1?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam zapytanie do Was, zakupiłem interfejs ELM327 Bluetooth w celu kasowania Inspekcji

Bez urazy...Ale skasowałeś sobie portfel....

B6 TYLKO VCDS! Ile można pisać!?

Za chwilę Będziesz chciał dopalić DPF-a za pomocą ELM.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bez urazy...Ale skasowałeś sobie portfel....

B6 TYLKO VCDS! Ile można pisać!?

Za chwilę Będziesz chciał dopalić DPF-a za pomocą ELM.....

 

Bez urazy ale VCDS juz mam, kupiłem ELM327 BT do testow z innymi markami aut. Potrzebuje informacji jak ustawic porty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bez urazy ale VCDS juz mam, kupiłem ELM327 BT do testow z innymi markami aut. Potrzebuje informacji jak ustawic porty

 

Nie mogłem tego wiedzieć..Piszesz w temacie Passata.Mam elm ,ale na standartowym USB.

Próbowałeś odpalić na telefonie z androidem? Jest taka aplikacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki ze nie napisałem o VCDS, mam kabel ELM327 na USB i on działa poprawnie, problem jest tylko z tym po BT.

Probowałem sie połaczyc poprzez Torque na androida i dziala wiec interfejs jest sprawny.

Nie wiem tylko dlaczego jak paruje interfejs z BT wbudowanym do laptopa to zawsze COM jest 10 wzwyż. Z tego co widze to musi byc ustawiony na COM1.

Moze ktos ma interffejs na BT i system XP oraz podzieli sie informacjami? Bede wdzieczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czytać sie nie chce? :sciana

no nie mogę się rozeznać w temacie z tymi oznaczeniami ;/ nie mógł byś puścić linka co trzeba kupić ? z góry dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites
no nie mogę się rozeznać w temacie z tymi oznaczeniami ;/ nie mógł byś puścić linka co trzeba kupić ? z góry dzięki

 

Jak masz COM- a w laptopie to np.to "lepszy wybór"

http://allegro.pl/interfejs-opel-vag-bmw-rs232-com-pl-i2436409312.html

Jak tylko usb to np.to

http://allegro.pl/kabel-interfejs-vag-com-409-1-vw-seat-audi-usb-kb1-i2391628745.html

 

W tych rocznikach COM na wiele więcej Ci się przyda.....Tylko czy masz taki sprzęt...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak masz COM- a w laptopie to np.to "lepszy wybór"

http://allegro.pl/interfejs-opel-vag-bmw-rs232-com-pl-i2436409312.html

Jak tylko usb to np.to

http://allegro.pl/kabel-interfejs-vag-com-409-1-vw-seat-audi-usb-kb1-i2391628745.html

 

W tych rocznikach COM na wiele więcej Ci się przyda.....Tylko czy masz taki sprzęt...?

 

Moim zdaniem wywalenie pieniędzy w błoto:dodupy. Bez CAN to można tylko stare kilble "diagnozować". Chyba wszyscy znający trochę temat wiedzą że najlepszy VCDS:ok i VAS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moim zdaniem wywalenie pieniędzy w błoto. Bez CAN to można tylko stare kilble "diagnozować". Chyba wszyscy znający trochę temat wiedzą że najlepszy VCDS i VAS.

 

Kolega ma auto z 98roku.Po co Mu VCDS?

Jak ma laptopa z COM to zrobi sobie domykanie szyb z pilota,jak ma zegary VDO to i pin odczyta.

Po co wydawać ok.180pln?

No chyba że planuje zmienić furę na B6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Com nie ma więc odpada a program Vwtool można oddzielnie kupić bo widzę że ten kabel na usb jest bez oprogramowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Com nie ma więc odpada a program Vwtool można oddzielnie kupić bo widzę że ten kabel na usb jest bez oprogramowania.

Prawie żaden sprzedawca oferujący kabel KKL z Allegro nie sprzeda Ci oprogramowania z licencją (aukcje dotyczą samych kabli) co najwyżej mogą dołączyć oprogramowanie na licencji freeware(z licencjonowanego oprogramowania dostępnego na Allegro jest chyba tylko Polski Vag 2,5 w cenie 120zł i Polski Vag 4,9 w cenie ponad 400zł.)To tyle jeśli chodzi o licencjonowane oprogramowanie do kabla kkl na tym serwisie.

A co do oprogramowania to możesz je sam z ciągnąć z netu.To na licencji freeware legalnie (takim przykładem jest vwtool np)lub inne mniej legalne np.vag com 311.2 :rumieniec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moim zdaniem wywalenie pieniędzy w błoto:dodupy. Bez CAN to można tylko stare kilble "diagnozować". Chyba wszyscy znający trochę temat wiedzą że najlepszy VCDS:ok i VAS.

Jeszcze do tego oryginał za ok.1700PLN, do diagnozowania swojego samochodu sprzed 2000 roku,na pewno będzie najlepszy,najtańszy i najbardziej ekonomiczny.Najpierw piszesz czy myślisz?

Edited by riccardoa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat Zamieszczone przez lipa_ml Zobacz posta

Com nie ma więc odpada a program Vwtool można oddzielnie kupić bo widzę że ten kabel na usb jest bez oprogramowania.

Prawie żaden sprzedawca oferujący kabel KKL z Allegro nie sprzeda Ci oprogramowania z licencją (aukcje dotyczą samych kabli) co najwyżej mogą dołączyć oprogramowanie na licencji freeware(z licencjonowanego oprogramowania dostępnego na Allegro jest chyba tylko Polski Vag 2,5 w cenie 120zł i Polski Vag 4,9 w cenie ponad 400zł.)To tyle jeśli chodzi o licencjonowane oprogramowanie do kabla kkl na tym serwisie.

A co do oprogramowania to możesz je sam z ciągnąć z netu.To na licencji freeware legalnie (takim przykładem jest vwtool np)lub inne mniej legalne np.vag com 311.2

 

Dokładnie...posłuchaj @dob12 .

NIE ważne co kupisz...Polski Vag 2,5 ,czy Polski Vag 4,9 i TAK będziesz korzystał z 311.2 z witaminą.Niestety.(No chyba że nie masz "śladowych" podstaw EN).

Vwtool nie jest taki zły...Zdarzało się że nie raz skasował błędy w ECU ...021 z serii 65......Ale Ciebie to nie dotyczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Panowie a czy ktoś tu z forum ma jakieś kloniki do sprzedania? Bo mój kabelek umarł i nie potrafię go naprawić bo komp go wykrywa ale po podłączeniu do auta dioda nie świeci:( Więc doczytałem że coś tam na płytce padło a to jak dla mnie troszkę wyższa szkoła jazdy.

Wcześniejszy kupiłem tez od użytkownika za tego forum i złego słowa ani na niego ani na kabelek powiedzieć nie mogę, tak więc liczę że i tym razem uda się :)

Oczywiście VCDS i proszę bez szajsu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VCDS już doszedł :) także niebawem będą testy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
VCDS już doszedł :) także niebawem będą testy :)

Można spytać który kabelek ostatecznie zamówiłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tej strony? dlugo szedl?? z PL dziala??:) moze sam bym nabył:), bo widze ze pod win7 64 bit chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
z...z PL dziala?? moze sam bym nabył, bo widze ze pod win7 64 bit chodzi

 

Pod Pl to to na pewno nie zadziała:stop tylko EN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy