mielke Zgłoś #3681 Napisano 12 Listopada 2014 Witam, zakupiłem ten oto kabel -- http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-obd-obd2-ii-cd-276-i4748788543.html --, zapewne chinol no ale to ogarnąłem dopiero po fakcie. Mam lapka na windowsie 7 x64, za cholerę nie mogę zainstalować żadnych sterowników, sprawdziłem już chyba z 10 różnych i lipa jak cholera, jeden udało mi się zainstalować ale system widzi to jako usb a nie port com, więc nie mogę przypisać numeru coma do kabla, i żadna apka tego nie widzi proszę o jakąś pomoc lub sugestię... Winda sama wgrywa stery ? Próbowałeś VCDS Lite ? Wyczyść wszystko z instalek VAG i sterów kabla i wyczyść rejest Cclenerem potem podłącz kable i niech winda sama zainstaluje sterowniki potem dajesz VCDS Lite i parujesz kabel z VCDS i masz gotowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988x Zgłoś #3682 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) udało mi się zainstalować sterowniki fti232r bus i chyba też dxx2 weszły, obojętnie jaki port bym nie ustawił (1-4) to przy próbie połączenia VCDS wyświetla mi, że Port jest w uzyciu a interfejsu nie znaleziono... Nie ogarniam tego mimo, ze w komputerach nie jestem laikiem... Jakieś sugestie ? Ew. czy był by ktoś chętny z Okolic Szczecina lub Gorzowa Wlkp. żeby zrobić mi wszystkie niezbędne logi? Oczywiście nie za free, za offtop przepraszam Ps. Zaraz zrobię double boota, zainstaluje na nowo Windows XP i Windowsa 7 ale wersje 32bit, najwyżej całego ramu mi nie pokaże ale zobaczę czy wtedy nawiążę połączenie i dam znać. Edytowane 12 Listopada 2014 przez dzidek1988x Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3683 Napisano 12 Listopada 2014 Masz juz ok tylko podłącz pod auto i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika np Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988x Zgłoś #3684 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) nie mam ok, bo dzisiaj w nocy (około 3 nad ranem) tak się podjarałem z zainstalowania sterowników, że poleciałem do auta i lipa. Dokładnie treść komunikatu brzmi "Port already in use. Interface: Not Found! Contact your hardware supplier for assistance" czyli, skontaktowa sie ze sprzedawca bla bla bla Edytowane 12 Listopada 2014 przez dzidek1988x Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3685 Napisano 13 Listopada 2014 Witam. Kolega poprosił mnie o poradę , pomożecie ? Ma volvo xc30 z 2008 roku. Wyskoczył komunikat DPFa, wypalanie nie pomogło a więc u mietka w garażu doleli płynu. Wszystko byłoby ok ale trzeba to jeszcze zainicjować. Mietek w garażu ma bodajże cały komputer boscha ale nie udało się nim zrobić. Prawdopodobnie jest potrzebny program VIDA dla volvo. O ile program można zdobyć to powiedzcie, jaki "kabelek" do tego będzie potrzebny ? A może ktoś by to uruchomił koledze za opłatą ? ASO odpada bo ceny kosmiczne... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3686 Napisano 13 Listopada 2014 Podejrzewam że nasz ODBII z szyną Can ogarnie jego auto (mam na myśli kabelek za 150zł z polecanej w tym wątku strony) - - - - - aktualizacja - - - - - nie mam ok, bo dzisiaj w nocy (około 3 nad ranem) tak się podjarałem z zainstalowania sterowników, że poleciałem do auta i lipa. Dokładnie treść komunikatu brzmi "Port already in use. Interface: Not Found! Contact your hardware supplier for assistance" czyli, skontaktowa sie ze sprzedawca bla bla bla A próbowałeś na wszystkich 4 portach ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988x Zgłoś #3687 Napisano 14 Listopada 2014 Tak, próbowałem i chyba jutro zadzwonię do kolesia od zakupu kabla i nieco jemu wygarnę nie wiem jaki sprzęt kupić który by był kompletny i działał ok, gdzie instalacja sterowników nie była by tak problemowa... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madej Zgłoś #3688 Napisano 14 Listopada 2014 pewnie przeprogramował ci sie uklad FTDI albo w ogole nie byl zaprogramowany, spróbuj tak http://forum.vw-passat.pl/threads/114197-Naprawa-kabla-USB-po-uruchomieniu-VCDS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3689 Napisano 14 Listopada 2014 nie wiem jaki sprzęt kupić który by był kompletny i działał ok, Taki będzie działał bez problemu. http://www.vcds.pl PS. Na jakim FTDI jest ten kabel?? Może po prostu nie dobrałeś jeszcze odpowiednich sterowników?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vikmar Zgłoś #3690 Napisano 14 Listopada 2014 Panowie jaka polska wersja VCDS będzie działać z kablem VAG 002 z e-service? B6 2008rok 1.9 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3691 Napisano 14 Listopada 2014 Panowie jaka polska wersja VCDS będzie działać z kablem VAG 002 z e-service? W pełni żadna... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #3692 Napisano 14 Listopada 2014 info, dla tych, którzy mają 1760 pn za dużo i mają ochotę przeznaczyć tę kaskę ,na ori vcds ... NIE RÓBCIE TEGO !! kupujcie VCP + K .. robicie to samo co vcds, do tego lepiej obsłużycie audi, w pełni uda się sprawdzić tym "sprzętem", błędy, mb i zrobicie kodowania i adaptacje ... w/w sprzęt kosztuje koło 1000 pln i macie w zasadzie maxa .., nie potrzebujesz CAN-a, kup tańszy, około 700 pln i masz to co wyżej, lecz bez linii K ... oczywiście wsio po polsku (jakieś 87%) .. zastanów się, czy jest sens kupować klona vcds ? Ja mam ori vcds i mam VCP, z czego korzystam częściej ?? ... nie odpowiem Pozdr ps. ori vcds, nie sprzedam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bat Zgłoś #3693 Napisano 15 Listopada 2014 Panowie jaka polska wersja VCDS będzie działać z kablem VAG 002 z e-service? B6 2008rok 1.9 każda pod warunkiem zmiany firmware w kablu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomol1111 Zgłoś #3694 Napisano 15 Listopada 2014 Panowie moi mili, jakiś czas temu dopytywałem o możliwości zamówienego na allegro taniutkiego kabelka. Niestety nie zrobiłem wszystkiego co bym chciał z uwagi na błąd, a raczej brak komunikacji z układem elektryki. Komunikat taki: Jeśli chodzi o domykanie szyb to spróbuje w tym czeskim programiku bo oglądałem tutka, ale jeśli chodzi o doświetlanie zakrętów albo "coming home" to kurcze nie chciał mi się skomunikować przez kabelek, czy to z eletryka, airbagiem i innymi. Czym to może być kurczaczki spowodowane? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3695 Napisano 15 Listopada 2014 Z komunikatu wynika że VCDS nie dostaje odpowiedzi o danego sterownika a skoro nie dostaje to albo go nie ma albo jest źle podłączony skoro z innymi się łącz VCDS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #3696 Napisano 15 Listopada 2014 Czy testował już ktoś VCDS mobile? Z tego co widzę to jest dostępny tylko u producenta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomol1111 Zgłoś #3697 Napisano 15 Listopada 2014 Z komunikatu wynika że VCDS nie dostaje odpowiedzi o danego sterownika a skoro nie dostaje to albo go nie ma albo jest źle podłączony skoro z innymi się łącz VCDS a wiesz może jak to można sprawdzić ? może to wina kabla ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3698 Napisano 15 Listopada 2014 a wiesz może jak to można sprawdzić ? może to wina kabla ? Podłącz inne auto do 2004 i zobacz czy będzie to samo jak tak to wina kabla jak nie to wina elektryki auta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomol1111 Zgłoś #3699 Napisano 15 Listopada 2014 A czy jesteście w stanie ocenić funkcjonalność modułu komfortu 1C0 959 799 B ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #3700 Napisano 16 Listopada 2014 Witam Panowie , potrzebuje pilnie dobrego kabelka do diagnozy , błędów itd .. Do aut Passat b5 fl , b6 i b7 oraz Audi a6 C6 . Kolega wyżej poleca VCP + k tylko teraz moje pytanie jakie roczniki tym kabelkiem obsłużę ? A może VAS klon albo vcds klon ? Potrzebuje w języku Polskim . Drugie pytanie jaka jest różnica między vag tacho a vag k+ commander ? Potrzebuje wymienić licznik i zgrać wsad licznika . Proszę was o pomoc Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach