sipowitz Zgłoś #61 Napisano 19 Grudnia 2009 ale czemu jest te odcięcie obrotów ? Tryb awaryjny. i wszystkie lampki się zapaliły ? Konkretnie które? a co najdziwniejsze żadnych błędów Bardzo dziwna sprawa... Jesteś pewien? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orneciak123 Zgłoś #62 Napisano 19 Grudnia 2009 dokładnie lampka filtra mruga lampka od świec i świeci się lampka check błędów niema żadnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #63 Napisano 21 Grudnia 2009 Krążą plotki o konieczności adaptacji G450, jednakże znam przypadek, że po wymianie tego czujnika wszystko wróciło bez zbędnych zabiegów do normy. Osobiście wymieniałem ten czujnik (czujnik różnicy ciśnień), bez żadnej adaptacji chodzi jak trzeba. Jedynie stare błędy wykasowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #64 Napisano 21 Grudnia 2009 Osobiście wymieniałem ten czujnik (czujnik różnicy ciśnień), bez żadnej adaptacji chodzi jak trzeba. Jedynie stare błędy wykasowałem. Tak też sądziłem, dzięki za informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #65 Napisano 25 Grudnia 2009 Osobiście wymieniałem ten czujnik (czujnik różnicy ciśnień), bez żadnej adaptacji chodzi jak trzeba. Jedynie stare błędy wykasowałem. a ja potwierdzę , że 3bg 2.0 TDI też wymieniłem ten czujnik sam, i błąd sam znikł i autko do tej pory jeździ normalnie, żadne kontrolki się nie palą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #66 Napisano 28 Grudnia 2009 Czy jest możliwość sprawdzenia poziomu płynu w zbiorniku DPFa VAGiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carster Zgłoś #67 Napisano 29 Grudnia 2009 Co do G450 to powinno robić się jego dopasowanie - offset ciśnienia - różnice w wartościach bez dopasowania mogą być nie wielkie ale mogą wpływać na szacowanie stopnia zapełnienia. Co do filtra cząstek stałych to obowiązkowo po wymianie - zerowanie masy zanieczyszczeń! Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #68 Napisano 29 Grudnia 2009 Co do G450 to powinno robić się jego dopasowanie - offset ciśnienia - różnice w wartościach bez dopasowania mogą być nie wielkie ale mogą wpływać na szacowanie stopnia zapełnienia. Co do filtra cząstek stałych to obowiązkowo po wymianie - zerowanie masy zanieczyszczeń! Pozdr Prosimy o szczegóły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #69 Napisano 4 Stycznia 2010 Co do G450 to powinno robić się jego dopasowanie - offset ciśnienia Prosimy o szczegóły... Również dołączam się do prośby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti_pl Zgłoś #70 Napisano 5 Stycznia 2010 Po wymianie filtra DPF trzeba ustawić mase na 0 w kanale 68 068 Particulate filter exhaust gas values 2 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration 1) Charge coefficient < 40% (at 40% regeneration starts) 2) Ash mass max. 60 g *) 3) Ash learned value [%] 4) Vacant *) After replacing filter set axle mass with VAG tester to 0 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #71 Napisano 11 Stycznia 2010 Witam. Passat B6 DSG 2006 silnik BMP Gdzie znajduje sie zbiornik na plyn i co to za plyn do filtra DPF ? Jak sprawdzic jego ilosc ? Jesli mialby ktos zdjecia bede wdzieczny. Za odpowiedzi dziekuje. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #72 Napisano 11 Stycznia 2010 Gdzie znajduje sie zbiornik na plyn i co to za plyn do filtra DPF ? Jak sprawdzic jego ilosc ? Jesli mialby ktos zdjecia bede wdzieczny. Z tego co ja wiem to DPF z plynem byl w B5, a w Twoim jest juz suchy DDF, ale niejestem na 100% pewien. W B5 zbiorniczek znajduje sie pod kolem zapasowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #73 Napisano 11 Stycznia 2010 Cytat:Napisał szary Gdzie znajduje sie zbiornik na plyn i co to za plyn do filtra DPF ? Jak sprawdzic jego ilosc ? Jesli mialby ktos zdjecia bede wdzieczny. Z tego co ja wiem to DPF z plynem byl w B5, a w Twoim jest juz suchy DDF, ale niejestem na 100% pewien. W B5 zbiorniczek znajduje sie pod kolem zapasowym. Dokładnie, w B6 DPF jest suchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #74 Napisano 11 Stycznia 2010 (edytowane) Witam Czyli plynu nie ma to dobrze. A czyszczenie tego to tylko tak jak w instrukcji czy cos jeszcze trzeba robic ? W instrukcji jazda na S , 4 lub 5 bieg pow 60 km/h i obroty od 1800 do 2500 przez 15-20minut . A moze wiecie jak sprawdzic stan zapelnienia DPF , pewnie tylko przez podpiecie komputera tak mysle ?. Chcialem sprawdzic jak moj styl jazdy wplywa na DPF . Ile taka operacja kosztuje w ASO ? I co ile najlepiej taka jazde czyszczaca zrobic paskowi ?. Pozdrawiam. Edytowane 15 Stycznia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #75 Napisano 15 Stycznia 2010 A czyszczenie tego to tylko tak jak w instrukcji czy cos jeszcze trzeba robic ? Jak wyżej opisane, albo nawet mniej U mnie jak to tej pory sam się czyścił, odczuwalne są wtedy nieco wyższe obroty i czasem chmura pary (lub podobne) za samochodem - przynajmniej tak mi się wydaje, że to to . Nie wiem jaka jest reguła przy takim wypalaniu, ja to zauważyłem kilka, może kilkanaście razy przy mniejszych prędkościach, rzędu 50/60 km/h, a VAG pokazał (przy wymianie oleju), że przez ostatnie 21tyś. km takie czyszczenie mój pasek miał 141 razy i aktualne zapełnienie filtra 0% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudyrydz Zgłoś #76 Napisano 15 Stycznia 2010 Koledzy musiałem odłączyć instalacje jakiś kabelek od zbiornika płynu jak wymontowywałem zbiornik paliwa i przez nie uwagę włączyłem stacyjkę komputer złapał błąd AB GAS czyli problem z DPF. Błąd wykasowałem i jest spokój. Pytanie mam takie czy muszę skontrolować poziom płynu czy poinformuje mnie o tym kontrolka na zegarach czy to będzie ten napis na fixie AB GAS. Bo jeśli na fiksie to by oznaczało ze po odłączeniu kabelka od czujnika poziomu pokazał brak płynu lub przerwę w obwodzie a to by oznaczało ze teraz płyn mam jak jest spokój. Czasem zauważam ze silnik jak ściągnę nogę z gazu i delikatnie dodam ponownie dziwnie przerwie jest to prawie nie zauważalne ale gdzieś wyczytałem na naszym forum ze na wolnych obrotach przerywa jak jest zapchany filtr ale to chyba w suchych bo mój jest mokry. Proszę o rozjaśnienie sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudyrydz Zgłoś #77 Napisano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Dziś sam sprawdziłem poziom płynu DPF jak ktoś będzie chciał sprawdzić to proszę to zrobić na drugim króćcu tym bliżej silnika. Ja ściąłem króciec pierwszy i trochę się ulało choć nie był raczej do pełna. Wsadziłem cieniutki drucik i od razu było widać stan. Mój płyn jest koloru żółtego a miałem wrażenie ,że powinien być niebieski - dlaczego żółty czy to Ok ? Moje passat ma przebieg 151 tys (mam go od miesiaca)i widocznie przy 120tys niemiec robiłmu dolewke do pełna. Nigdzie w książce nie ma wpisu a był serwisowany do 120tys. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez rudyrydz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #78 Napisano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Dziś sam sprawdziłem poziom płynu DPF jak ktoś będzie chciał sprawdzićto proszę to zrobić na drugim króćcu tym bliżej silnika. Ja ściąłem króciec pierwszy i trochę się ulało choć nie był raczej do pełna. Wsadziłem cieniutki drucik i od razu było widać stan. Mój płyn jest koloru żółtego a miałem wrażenie ,że powinien być niebieski - dlaczego żółty czy to Ok ? Moje passat ma przebieg 151 tys (mam go od miesiaca)i widocznie przy 120tys niemiec robiłmu dolewke do pełna. Nigdzie w książce nie ma wpisu a był serwisowany do 120tys. z tego co pamiętam u mnie też jest żółty, mam 177 tys przebiegu, auto mam od sierpnia , w książce również nie mam wpisu, a płynu mam na maxa, więc niemiaszki musieli dolewać, auto serwisowane było do czerwca w vw:). Nie przejmuj się , że wpisu nie ma, najważniejsze, że masz płyn Edytowane 18 Stycznia 2010 przez Weso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość barti122 Zgłoś #79 Napisano 25 Stycznia 2010 Witam Oto namiar na firmę która usówa filtr częstek stałych FAP/ DPF z auta. http://emulatory.com.pl/ Sposób ten działa sprawdzony pewnie nie jednemu sie przyda ta informacja. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #80 Napisano 25 Stycznia 2010 WitamOto namiar na firmę która usówa filtr częstek stałych FAP/ DPF z auta. http://emulatory.com.pl/ Sposób ten działa sprawdzony pewnie nie jednemu sie przyda ta informacja. Pozdrawiam Mylisz pojęcia, usuwanie FAP wiąże się oprócz jego mechanicznego usunięcia, również ze zmianą softu z sterowniku. To co przedstawiłeś to proteza, czyli wstawienie emulatora, po to, aby sterownik bez FAP nie sygnalizował błędów. Stwierdzono pewną awaryjność emulatorów, dlatego wariant pierwszy jest na dzień dzisiejszy najlepszym rozwiązaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach