Skocz do zawartości
Gość metrotest

TDI 2.0 170KM vs 140KM

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie będzie. CR bardzo często nie trzymają serii. Mój wypluł 161 kucy choć moja gruszka podciśnienia nie jest w 100% ogarnięta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O ktorej Octavi RS piszesz? :) OII RS TDI 170 KM, OIII RS TDI 184 KM w serii.

Z hamowniami roznie bywa w ogolnosci, tj. jesli chodzi o dokladnosc pomiarow.

To 174 KM i 360 Nm to przy jakim przebiegu wyszlo? Czy TDI w Passacie maja problemy z trzymaniem mocy?

 

Octavia II RS, a passat ma przejechane 8500 pomiar był robiony na dwóch hamowniach i wyszło bardzo podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie jezdzilem dwa lata cbbb 170.

Wczoraj wrocilem slubowym 2.0 tdi bluemotion 140 km 2013 r.

Roznica jest bardzo duza miedzy tymi dwoma silnikami i to pod kazdym wzgledem. 170 ma taki zryw jakby z procy startowal, do tego jest szybszy zarowno na poczatku jak i na koncu - widac to wyraznie jak przy tym 170km depniesz majac 160 na liczniku to zaraz bedziesz mial 220, a 140km z trudem ciagnie powyzej 200. Ponadto w tym mocniejszym jest taka elastycznosc wieksza musniesz go i zaraz rwie do przodu.

 

Takze podsumowujac nie kumam skad te opinie ze silniki sa podobne bo 30km to jest dosc duzo i roznica kolosalna, przy tym 140km minimalnie mniej pali - osobiscie majac wybor bralbym tylko 170km bo ten slabszy nie ma sensu w ogole w tym momencie. A co do 177 km to pewnie zjada takiego cieniasa 140km na sniadanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie warto kupić 2.0tdi 170km 2007r z przebiegiem 225tys(aso szczecin potwierdzilo)? słyszałem o dużej awaryjności czy sobie odpuścić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że tak. bo z Niemiec to kupisz z przebiegiem na liczniku mniejszym ale w kołach sam nie będziesz wiedział ile. U Mnie typ zamówił fotele moje stare do paska z Niemiec z 2007r i tak pytam czemu wymienia bo też miał skórę a on mówi że w zeszłym roku w lipcu pasek miał ostatni wpis w ASO 462tyś a kupił go z przebiegiem 220tyś a fotele dziury na wylot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja myślę że tak. bo z Niemiec to kupisz z przebiegiem na liczniku mniejszym ale w kołach sam nie będziesz wiedział ile. U Mnie typ zamówił fotele moje stare do paska z Niemiec z 2007r i tak pytam czemu wymienia bo też miał skórę a on mówi że w zeszłym roku w lipcu pasek miał ostatni wpis w ASO 462tyś a kupił go z przebiegiem 220tyś a fotele dziury na wylot

 

 

tak to jest... za przeproszeniem nasi cholerni bracia polaczki na granicy walki robia ze az milo ;/

srodek tez caly przelozony mam sam jestem ciekawy ile tak na prawde ma przekulane, w aso w poznaniu salon porshe wiem ze udostepniają hiostorie za darmo jak z nimi rozmawiałem telefonicznie wiec jak bede przejazdem na pewno wstapie.

Edytowane przez comingsoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam passat 2.0 TDI 170 km ale wydaje mi się, żę te konie pogubił po drodze, od 140 to już bardzo powoli przyspiesza. W ogóle wydaje mi się, żę nie jest tak szybki jak powinien być. Czego to może być wina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam passat 2.0 TDI 170 km ale wydaje mi się, żę te konie pogubił po drodze, od 140 to już bardzo powoli przyspiesza. W ogóle wydaje mi się, żę nie jest tak szybki jak powinien być. Czego to może być wina?

Poczytaj

http://forum.vw-passat.pl/threads/121836-B6-2-0-TDI-BMR-170KM-dziwne-objawy-co-do-mocy-silnika?highlight=traci+moc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

nie wiem czy czytaliście cały ten wątek ale są tacy co nie widzą różnicy pomiędzy 140 a 170 i wręcz zarzucają się żółcią na tych co widza różnicę. Ja jeździłem obiema wersjami i dla mnie różnica jest zdecydowana a wręcz w niektórych przypadkach nie ma co porównywać.

Możliwe ze to tez zależy od wersji silnika i stanu auta.

Mój sędziwy już BMR z 2006 roku wypluł jesienią na hamowni 176 KM (fakt że parę miesięcy po wymianie pompowtrysków ale nic poza tym nie było kręcone).

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja też mam nie trzymanie serii 165,4 km i 338,6 nm 2.0 tdi cr 170 cbbb dsg

VW PASSAT 2.0 TDI CR CBBB 170.jpg

Edytowane przez matek--1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj CBBB 170 trzyma serie, nawet mial kilka kucykow giftu. Brat ma CFFB 140 i tez w oryginale mial gift w postaci 7KM (147KM)

Miedzy osiagami tych aut nie bylo roznicy, a przepasc.

dyno.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś mógł by mi napisać czy warto brać VW 2.0 tdi 170 km 2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy ktoś mógł by mi napisać czy warto brać VW 2.0 tdi 170 km 2006

 

Zależy jaka jest kondycją silnika? Napęd pompy na łańcuchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zależy jaka jest kondycją silnika? Napęd pompy na łańcuchu.

 

generalnie mi chodzi czy warte są te silniki ? na a co dokładnie zwrócic uwage ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
generalnie mi chodzi czy warte są te silniki ? na a co dokładnie zwrócic uwage ?

 

Zależy za jaki piniądz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zależy za jaki piniądz

 

ok ale coś ogólnie można powiedzieć ? Czy Ogólnie Warto brać z takim śilnikem ? jeżeli tak to na co zwrócić uwagę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych silnikach pękały głowice, był wadliwy napęd pompy oleju oraz była akcja na wymianę pompek. Sprawdź czy auto miało wymienione pompki jeśli tak to kiedy , jeśli wszystko OK to bierz. Jak masz kasę żeby dołożyć to warto poszukać już czegoś na CR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, jakby pompa oleju już robiona była (z poprawionym wałkiem). Głowica, jak nie pękła, to już raczej nie pęknie.

Natomiast w CR potrafi pompa wysokiego ciśnienia strzelić tak, że nie tylko pompa do wymiany ale wszystko, co po drodze od opiłków zostaje uszkodzone. Więc nie wiem, czy tak lepiej dołożyć i CR... lepiej kasę odłożyć na to, co może wyjść w świeżo kupionym używanym aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja powiem tak:

CR- cichszy, więcej palą od PD, nie trzymają mocy,

PD- np. BKP spokojna jazda starczało mu 4,5l/100km mocniejszy w dolnym zakresie obrotów, kolega ma BMR padł mu tylko DPF pompki wymienili w serwisie i lata juz 5 lat. i dwumasa powoli się odzywa:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CR- cichszy, więcej palą od PD, nie trzymają mocy,

Z tym że cichszy się zgodzę, ale z tym więcej palą i nie trzymają mocy już nie.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności