Łysy Zgłoś #181 Napisano 28 Stycznia 2014 Nic nie będzie. CR bardzo często nie trzymają serii. Mój wypluł 161 kucy choć moja gruszka podciśnienia nie jest w 100% ogarnięta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BICHEK Zgłoś #182 Napisano 30 Stycznia 2014 O ktorej Octavi RS piszesz? OII RS TDI 170 KM, OIII RS TDI 184 KM w serii.Z hamowniami roznie bywa w ogolnosci, tj. jesli chodzi o dokladnosc pomiarow. To 174 KM i 360 Nm to przy jakim przebiegu wyszlo? Czy TDI w Passacie maja problemy z trzymaniem mocy? Octavia II RS, a passat ma przejechane 8500 pomiar był robiony na dwóch hamowniach i wyszło bardzo podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #183 Napisano 1 Lutego 2014 Witam, Panowie jezdzilem dwa lata cbbb 170. Wczoraj wrocilem slubowym 2.0 tdi bluemotion 140 km 2013 r. Roznica jest bardzo duza miedzy tymi dwoma silnikami i to pod kazdym wzgledem. 170 ma taki zryw jakby z procy startowal, do tego jest szybszy zarowno na poczatku jak i na koncu - widac to wyraznie jak przy tym 170km depniesz majac 160 na liczniku to zaraz bedziesz mial 220, a 140km z trudem ciagnie powyzej 200. Ponadto w tym mocniejszym jest taka elastycznosc wieksza musniesz go i zaraz rwie do przodu. Takze podsumowujac nie kumam skad te opinie ze silniki sa podobne bo 30km to jest dosc duzo i roznica kolosalna, przy tym 140km minimalnie mniej pali - osobiscie majac wybor bralbym tylko 170km bo ten slabszy nie ma sensu w ogole w tym momencie. A co do 177 km to pewnie zjada takiego cieniasa 140km na sniadanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novvy91 Zgłoś #184 Napisano 21 Maja 2014 Jak myślicie warto kupić 2.0tdi 170km 2007r z przebiegiem 225tys(aso szczecin potwierdzilo)? słyszałem o dużej awaryjności czy sobie odpuścić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #185 Napisano 21 Maja 2014 Ja myślę że tak. bo z Niemiec to kupisz z przebiegiem na liczniku mniejszym ale w kołach sam nie będziesz wiedział ile. U Mnie typ zamówił fotele moje stare do paska z Niemiec z 2007r i tak pytam czemu wymienia bo też miał skórę a on mówi że w zeszłym roku w lipcu pasek miał ostatni wpis w ASO 462tyś a kupił go z przebiegiem 220tyś a fotele dziury na wylot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #186 Napisano 21 Maja 2014 (edytowane) Ja myślę że tak. bo z Niemiec to kupisz z przebiegiem na liczniku mniejszym ale w kołach sam nie będziesz wiedział ile. U Mnie typ zamówił fotele moje stare do paska z Niemiec z 2007r i tak pytam czemu wymienia bo też miał skórę a on mówi że w zeszłym roku w lipcu pasek miał ostatni wpis w ASO 462tyś a kupił go z przebiegiem 220tyś a fotele dziury na wylot tak to jest... za przeproszeniem nasi cholerni bracia polaczki na granicy walki robia ze az milo ;/ srodek tez caly przelozony mam sam jestem ciekawy ile tak na prawde ma przekulane, w aso w poznaniu salon porshe wiem ze udostepniają hiostorie za darmo jak z nimi rozmawiałem telefonicznie wiec jak bede przejazdem na pewno wstapie. Edytowane 22 Maja 2014 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #187 Napisano 22 Maja 2014 Mam passat 2.0 TDI 170 km ale wydaje mi się, żę te konie pogubił po drodze, od 140 to już bardzo powoli przyspiesza. W ogóle wydaje mi się, żę nie jest tak szybki jak powinien być. Czego to może być wina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #188 Napisano 22 Maja 2014 Mam passat 2.0 TDI 170 km ale wydaje mi się, żę te konie pogubił po drodze, od 140 to już bardzo powoli przyspiesza. W ogóle wydaje mi się, żę nie jest tak szybki jak powinien być. Czego to może być wina? Poczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/121836-B6-2-0-TDI-BMR-170KM-dziwne-objawy-co-do-mocy-silnika?highlight=traci+moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #189 Napisano 28 Maja 2014 Panowie, nie wiem czy czytaliście cały ten wątek ale są tacy co nie widzą różnicy pomiędzy 140 a 170 i wręcz zarzucają się żółcią na tych co widza różnicę. Ja jeździłem obiema wersjami i dla mnie różnica jest zdecydowana a wręcz w niektórych przypadkach nie ma co porównywać. Możliwe ze to tez zależy od wersji silnika i stanu auta. Mój sędziwy już BMR z 2006 roku wypluł jesienią na hamowni 176 KM (fakt że parę miesięcy po wymianie pompowtrysków ale nic poza tym nie było kręcone). Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #190 Napisano 7 Października 2015 (edytowane) witam ja też mam nie trzymanie serii 165,4 km i 338,6 nm 2.0 tdi cr 170 cbbb dsg Edytowane 8 Października 2015 przez matek--1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono Zgłoś #191 Napisano 7 Października 2015 Moj CBBB 170 trzyma serie, nawet mial kilka kucykow giftu. Brat ma CFFB 140 i tez w oryginale mial gift w postaci 7KM (147KM) Miedzy osiagami tych aut nie bylo roznicy, a przepasc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajojoo Zgłoś #192 Napisano 10 Sierpnia 2016 Witam czy ktoś mógł by mi napisać czy warto brać VW 2.0 tdi 170 km 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #193 Napisano 10 Sierpnia 2016 Witam czy ktoś mógł by mi napisać czy warto brać VW 2.0 tdi 170 km 2006 Zależy jaka jest kondycją silnika? Napęd pompy na łańcuchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajojoo Zgłoś #194 Napisano 10 Sierpnia 2016 Zależy jaka jest kondycją silnika? Napęd pompy na łańcuchu. generalnie mi chodzi czy warte są te silniki ? na a co dokładnie zwrócic uwage ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #195 Napisano 10 Sierpnia 2016 generalnie mi chodzi czy warte są te silniki ? na a co dokładnie zwrócic uwage ? Zależy za jaki piniądz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajojoo Zgłoś #196 Napisano 10 Sierpnia 2016 Zależy za jaki piniądz ok ale coś ogólnie można powiedzieć ? Czy Ogólnie Warto brać z takim śilnikem ? jeżeli tak to na co zwrócić uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #197 Napisano 10 Sierpnia 2016 W tych silnikach pękały głowice, był wadliwy napęd pompy oleju oraz była akcja na wymianę pompek. Sprawdź czy auto miało wymienione pompki jeśli tak to kiedy , jeśli wszystko OK to bierz. Jak masz kasę żeby dołożyć to warto poszukać już czegoś na CR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #198 Napisano 10 Sierpnia 2016 Dobrze, jakby pompa oleju już robiona była (z poprawionym wałkiem). Głowica, jak nie pękła, to już raczej nie pęknie. Natomiast w CR potrafi pompa wysokiego ciśnienia strzelić tak, że nie tylko pompa do wymiany ale wszystko, co po drodze od opiłków zostaje uszkodzone. Więc nie wiem, czy tak lepiej dołożyć i CR... lepiej kasę odłożyć na to, co może wyjść w świeżo kupionym używanym aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #199 Napisano 11 Sierpnia 2016 ja powiem tak: CR- cichszy, więcej palą od PD, nie trzymają mocy, PD- np. BKP spokojna jazda starczało mu 4,5l/100km mocniejszy w dolnym zakresie obrotów, kolega ma BMR padł mu tylko DPF pompki wymienili w serwisie i lata juz 5 lat. i dwumasa powoli się odzywa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #200 Napisano 11 Sierpnia 2016 CR- cichszy, więcej palą od PD, nie trzymają mocy, Z tym że cichszy się zgodzę, ale z tym więcej palą i nie trzymają mocy już nie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach