rafikw210 Zgłoś #1 Napisano 10 Czerwca 2009 witam mam problem z abs. podczas jazdy około 150 kmh zapala sie kontrolka i recznego i abs .po ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy czy to wina sterownika abs ? czy po odkreceniu sterownika będzie lał sie płyn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 10 Czerwca 2009 zanim cokolwiek odkręcisz, podłącz VAGa i sprawdź co piszczy w sterowniku ABS. Błąd, o którym piszesz może być spowodowany uszkodzeniem czujnika prędkości w którymś z kół (lub przegrzaniem wtyczki czujnika). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 10 Czerwca 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czujger Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2017 Witam czy istnieje możliwość aby była założona atrapa sterownika ABS. mój problem polega na tym iż jak wyjadę w trasę po jakiejś chwili zapala się kontrolka ABS ESP i jest to zazwyczaj przy ponad 100 km/h i wówczas załącza się chyba tryb awaryjny gdyż odczuwam duże wibracje na silniku. Podpinalem się pod kompa i nie za każdym razem mi łączyło się lecz gdy połączyło wyskoczył błąd w ABS : uszkodzony moduł sterujący.poczytawszy trochę na ten temat stwierdziłem że może być uszkodzony sterownik ABS więc zabrałem się za demontaż z samochodu i wydaje mi się że to jakaś atrapa gdyż jest tam sam plastik bez tej płytki elektrycznej na której często bywa zimny lut. - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Docent. Zgłoś #5 Napisano 31 Lipca 2017 (edytowane) za te drgawki bardziej obstawiałbym połączenie pompowtrysku lub samego pompowtrysku.. a te "płytkę" to masz pod tym dekielkiem od strony wtyczki, tylko to jest fabrycznie zaklejone, żeby się tam nic nie dostało.. jak Ci sie znowu uda połaczyć to sprawdź błedy w ecu i najlepiej zrób logi pompek, grupy 013/018/023 Witam czy istnieje możliwość aby była założona atrapa sterownika ABS. mój problem polega na tym iż jak wyjadę w trasę po jakiejś chwili zapala się kontrolka ABS ESP i jest to zazwyczaj przy ponad 100 km/h i wówczas załącza się chyba tryb awaryjny gdyż odczuwam duże wibracje na silniku. Podpinalem się pod kompa i nie za każdym razem mi łączyło się lecz gdy połączyło wyskoczył błąd w ABS : uszkodzony moduł sterujący.poczytawszy trochę na ten temat stwierdziłem że może być uszkodzony sterownik ABS więc zabrałem się za demontaż z samochodu i wydaje mi się że to jakaś atrapa gdyż jest tam sam plastik bez tej płytki elektrycznej na której często bywa zimny lut. - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]154401[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]154402[/ATTACH] Edytowane 31 Lipca 2017 przez Docent. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach