kris22bln Zgłoś #21 Napisano 14 Maja 2010 Odkopie troche LongLife 2&3 to jest jakaś różnica w tym 2&3 a LL III czy to jest jakaś zasadnicza róźnica? czym roznia sie ? Ale przestawione przy pomocy VAGa serwis za 17tys i zaprogramowanie na LongLife. gdzie jest opcja w vagu do ustawiania na LL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #22 Napisano 14 Maja 2010 gdzie jest opcja w vagu do ustawiania na LL? W poście http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=515968#post515968 [select][17 - Instruments] [Adaptation - 10] Kanał 040 - Odległość od ostatniej wizyty w serwisie Kanał 041 - Dni od wizyty w serwisie Kanał 042 - Minimalny dystans do następnej wymiany 00015 Silniki Diesla przystosowane do oleju typu "Long Life" 00015 Silniki benzynowe przystosowane do oleju typu "Long Life" 00015 Nie "Long Life" Kanał 043 - Maksymalna ilość kilometrów do inspekcji olejowej 00050 Silniki Diesla przystosowane do oleju typu "Long Life" 00035 Silniki Diesla V6 przystosowane do oleju typu "Long Life" 00030 Silniki benzynowe przystosowane do oleju typu "Long Life" 00015 Nie "Long Life" Kanał 044 - Maksymalna ilość dni do inspekcji olejowej 00365 Nie "Long Life" - 12 m-cy 00730 "Long Life" - 24 m-ce Kanał 045 - Jakość zastosowanego oleju 00004 Silniki Diesla przystosowane do oleju typu "Long Life". Norma VW: 506.00 oraz 506.01 00003 Silniki Diesla V6 przystosowane do oleju typu "Long Life". Norma VW: 506.00 oraz 506.01 00002 Silniki benzynowe przystosowane do oleju typu "Long Life". Norma VW: 503.00 00001 Nie "Long Life" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #23 Napisano 26 Maja 2010 zeby nie zakladac kolejnego watku, pytam mam zalewany silnik olejem LL jakis na Q nie pamietam, ale z tego co kojaze to "sugerowany" przez vw, i sytuacja jest tego typu, ze kupilem extra 1litr, przejechalem prawie 21tys i musialem doladz 2 razy po 400ml, czy to normalne przy LL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #24 Napisano 27 Maja 2010 normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #25 Napisano 12 Czerwca 2010 moim zdaniem nie ale to tylko moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekus Zgłoś #26 Napisano 17 Sierpnia 2010 Witam kupiłem passata b6 z Niemiec był lany olej Castrol long life 5W30 czy zostac przy tym oleju czy zmienic na inna firme? przebieg to 280 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #27 Napisano 17 Sierpnia 2010 Witamkupiłem passata b6 z Niemiec był lany olej Castrol long life 5W30 czy zostac przy tym oleju czy zmienic na inna firme? przebieg to 280 tys Wybór należy tylko do Ciebie. Jak zmienisz to się nic nie stanie aby norma była zachowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samsonite Zgłoś #28 Napisano 6 Września 2010 witam bede chipowal paska 2.0 tdi 140 cr z dpf na 170 i gosc w kreatorze mocy zaleca motula 5w30 504,507 ja zawsze stosowałem castrola a do tego modelu zaplanowałem nalac castrola 5w30 longlife profesional lll power flow 504,507 i wymieniac co 15 tysia lub co rok! ale interseuje mnie wasza opinia na temat róznicy pomiedzy motulem i castrolem bo ja z technicznego punktu takowych nie widzę. pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martipless Zgłoś #29 Napisano 9 Września 2010 astrola a do tego modelu zaplanowałem nalac castrola 5w30 longlife profesional lll power flow 504,507 i wymieniac co 15 tysia lub co rok! ale interseuje mnie wasza opinia na temat róznicy pomiedzy motulem i castrolem bo ja z technicznego punktu takowych nie widzę. No mysle ze nie ma co porownywac, Motul to po pierwsze pewny olej rozlewany tylko we Francji, a dwa zdecydowanie wyzsza polka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #30 Napisano 7 Grudnia 2010 Witam Panowie Czy ktoś śmiga na tej oliwie: Pentosin Pento Super Performance III SAE 5W-30 50400/50700 i mógłby podzielić się opinią. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #31 Napisano 3 Maja 2011 (edytowane) Czyli jak mam BKP z DPF to moge zalac z norma 507.00. Mam wlepe na siniku aby uzywac Casrol SLX longlife II z normami 503.00/506.00/506.01. CZy ten z norma 507.00 to zaminenink i mozna spokojnie lac. Przebieg 200.000. Dziekuje za pomoc. Edytowane 3 Maja 2011 przez nogman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #32 Napisano 3 Maja 2011 Mam wlepe na siniku aby uzywac Casrol SLX longlife II bo taki leją na serwisach ,dlatego masz taką wlepe norma 507.00 mozna spokojnie lac. Przebieg 200.000.sam sobie odpowiedziałeś a wystarczyło trochę poczytać o olejach do TDI w odpowiednim temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezi Zgłoś #33 Napisano 11 Grudnia 2011 a mi w wv polecili Quantum oil Longlife III rekomendowany przez wv. Czy Ktos wie co to za olej i go uzywa?? [ATTACH=CONFIG]71539[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #34 Napisano 11 Grudnia 2011 Czy Ktos wie co z tego co wiem to jest pochodna Castrol-a i na samym początku jak go wprowadzili to był na rynek Brytyjski tzn był używany przez serwisy w Anglii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezi Zgłoś #35 Napisano 11 Grudnia 2011 Już zalałem castrol edge 5W30, myślę że najlepszy wybór. A co do oleju Quantum to masz rację panie Adam204. erwisant w Irlandii zaoferował mi ten olej w WV, powiedział że castrola nie mają tylko taki. Wciskał mi na siłe ale po samej nazwie nie chciałem tego:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #36 Napisano 7 Stycznia 2012 witam.ja mam wlepke QG1.TO OZNACZA ZE CO ILE MAM ROBIC WYMIANE OLEJU?co 30 000 km?troche to przy duzo1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #37 Napisano 7 Stycznia 2012 Teoretycznie kod QG1 to wydłużenie odstępu serwisu, wymiana oleju co 30000 km, czyli oleje longlife. Natomiast praktycznie możesz chyba przejść do wymiany co 10000 - 15000 km, jeśli 30000 wydaje Ci się za dużo. Co nie znaczy, że musisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #38 Napisano 7 Stycznia 2012 ja mam wlepke QG1.TO OZNACZA ZE CO ILE MAM ROBIC WYMIANE OLEJU?co 30 000 km?troche to przy duzo1 samą wlepką to ja bym się nie sugerował no chyba że masz 100% pewności jeśli chodzi o przebieg ,ja tak samo mam QG1 ale wymianę będę robił po 15 tyś a nie po 30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #39 Napisano 8 Stycznia 2012 raczej bede robil co 15.nie sugeruje sie wlepka.przebieg prawie 200tkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartonero Zgłoś #40 Napisano 20 Stycznia 2012 1.8TSI - 2010, jaki olej? W każdym serwisie mówią co innego, w jednym że 5w40 - 505.01, inni że 5w30 - 504.00 - 507.00, a w instrukcji pisza że 501.01 - 502.00. Bądź tu mądry. Tyle że 504 507 to LL a 505,01 jest stosowany do TDI (tak jest w manualu). Jeśli macie kogoś na aledrogo sprawdzonego z olejami to bym prosił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach