Skocz do zawartości
Gość zuuraaw

Sprawdzanie błędów

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zuuraaw

Witam serdecznie.

Jestem nowy na forum i chciałbym Was poprosić o radę jak odczytać błędy z mojego passata (kody błędów).

Passat 1991r kombi 2.0 dohc.

 

Jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o elektrykę, widziałem kilka zdjęć przedstawiających podłączenie w golfie w innych silnikach.

Bardzo proszę o opisanie jak najlepiej (i najłatwiej) sobie z tym poradzić.

 

Z góry bardzo dziękuje, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do tematu. Też chciałem wiedzieć jak sprawdzić. W poprzednim moim aucie sprawdzałem błędy z kluczykowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłączasz samochód pod vaga i wybierasz co chcesz sprawdzić jak są błędy to Ci powinno pokazać co masz nie tak.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2538

Edytowane przez walus501

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem na allegro taki interfejs :

 

http://allegro.pl/item867813059_interfejs_vag_kkl_usb_vw_seat_audi_skoda_promocja.html

 

Lecz nie chce mi gadać z samochodem... Może ktoś poleci jakiś program co będzie działać dobrze z tym kablem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kupiłem na allegro taki interfejs :

 

http://allegro.pl/item867813059_interfejs_vag_kkl_usb_vw_seat_audi_skoda_promocja.html

 

lecz nie chce mi gadać z samochodem... Może ktoś poleci jakiś program co będzie działać dobrze z tym kablem?

vag 311.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź :) Jutro sprawdzę czy programik działa.. Tylko sęk w tym ,że po Angielsku a sprzedający zapewniał ,że po Polsku będzie działać..

Edytowane przez OGRODNIK
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach