Krzysiuf90 Zgłoś #121 Napisano 1 Maja 2014 Pomocy błąd 1539 nie można go usunąć po wejściu w < 04 Basic Settings> grupa 001 error, tak samo jest z <03 testem wyjść> też nie można wykonać ERROR. Pomoże ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #122 Napisano 2 Maja 2014 Pomocy błąd 1539 nie można go usunąć po wejściu w < 04 Basic Settings> grupa 001 error, tak samo jest z <03 testem wyjść> też nie można wykonać ERROR. Pomoże ktoś Czujniki poziomowania są sprawne Czy 01539 to jedyny błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiuf90 Zgłoś #123 Napisano 2 Maja 2014 Czujniki poziomowania są sprawne Czy 01539 to jedyny błąd Tak jedyny błąd byłem na stacji diagnostycznej ustawić diagnosta powiedział ze nie da rady ich ustawić bo świecą słabiej jak w starym maluchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulek Zgłoś #124 Napisano 25 Października 2015 Podaj e-mail to polską wersje wyśle witaj.czy masz vcds po polsku? - - - - - aktualizacja - - - - - Niechaj każdy z tym problemem przeprowadzi takie coś: Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane" (01539 - Headlights Not Adjusted). Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora. Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki: * Pojazd musi stać na równym podłożu * Hamulec ręczny musi być zwolniony * Zapłon musi być włączony * Światła wyłączone * Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów (czyli te czyścimy przed regulacją. Jak powrócą, to regulujemy, potem czyścimy błędy i regulujemy jeszcze raz!) Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] (Select) [55-Zasięg xenonów] (55 Xenon range) [Nastawy podst. - 04] (04 Basic Settings) Grupa "001" (Group 001) [idź!] (Go!) Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze na przyrządzie optycznym (w warsztacie). Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. czesc.próbowałem to zrobic ale u mnie pokazuje error na pierszej i drugiej grupie.o co kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulek Zgłoś #125 Napisano 25 Października 2015 Tak w momencie ustawiania świateł na stacji diagnostycznej wysiadłem z auta i wyjąłem wszystko tak że zostało tak jak fabryka wypuszcza. Tylko koło zapasowe gaśnica lewarek itd. Jak ktoś się zajmował tym problemem potwierdzi że nawet pare butelek wody czy inne pierdoły w bagażniku potrafią zmienić wynik zwłaszcza tylnego czujnika. Tak. Wszystko robiłem na stacji diagnostycznej ze swoim komputerem, kablem i programem. Powiem tylko że właśnie wróciłem z wakacji jechałem dziś całą noc i cieszyłem się z poziomowania, efekt jest niesamowity, tym bardziej że załadowany byłem po dach + 4 osoby na pokładzie. Poziomowanie jest dynamiczne i działa super. Przy nocnej jeździe jeszcze odkryłem że jak jadę na światłach mijania + halogeny przód to przy "miganiu" długimi lub przełączaniu na długie halogeny przednie się automatycznie wyłączają Też tak macei w bixenonach??? Witaj.a powiedz o co chodzi z tymi ustawieniami na kompie?bo ja tez miałem ten problem z poziomowaniem.teraz działa ale błąd nie chce sie skasowac.i w grupie 04 na 001 i 002 mam error. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulek Zgłoś #126 Napisano 25 Października 2015 u mnie jest 1,43 z przodu i 1.07 z tyłu na pustym aucie.to dobre wartości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #127 Napisano 25 Listopada 2017 (edytowane) Od dłuższego czasu jeżdze bez samopoziomowania. Wymieniłem palniki i chce zregenerować odbłyśniki aby światła swiecił jak nowe. No i niestety musze znaleźć przyczyne braku samopoziomowania.. kiedyś u mechanika pod komputerem pokazał błąd czujnika ale test manualny xenonów przeszedł lampy pod komputerem sie wypoziomowały. Przeczyztałem cały temat i widze że najlepiej trzeba podnieść auto na podnośniku i dać lewarek pod koło i sprawdzać czy w miare podnoszenia jest zmiana w napieci jeśli nie ma to znaczy że czujnik uwalony, dobrze rozumuję ? czujniki są w lewym przednim i tylnikm kole ? Edytowane 25 Listopada 2017 przez b3tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach