Skocz do zawartości
Lechu22k

Po wymianie żarników Xenon nie działa poziomowanie??

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy błąd 1539 nie można go usunąć po wejściu w < 04 Basic Settings> grupa 001 error, tak samo jest z <03 testem wyjść> też nie można wykonać ERROR. Pomoże ktoś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomocy błąd 1539 nie można go usunąć po wejściu w < 04 Basic Settings> grupa 001 error, tak samo jest z <03 testem wyjść> też nie można wykonać ERROR. Pomoże ktoś

Czujniki poziomowania są sprawne :?:

Czy 01539 to jedyny błąd :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujniki poziomowania są sprawne :?:

Czy 01539 to jedyny błąd :?:

 

Tak jedyny błąd byłem na stacji diagnostycznej ustawić diagnosta powiedział ze nie da rady ich ustawić bo świecą słabiej jak w starym maluchu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podaj e-mail to polską wersje wyśle

 

witaj.czy masz vcds po polsku?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Niechaj każdy z tym problemem przeprowadzi takie coś:

 

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane" (01539 - Headlights Not Adjusted). Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.

 

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:

 

* Pojazd musi stać na równym podłożu

* Hamulec ręczny musi być zwolniony

* Zapłon musi być włączony

* Światła wyłączone

* Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów (czyli te czyścimy przed regulacją. Jak powrócą, to regulujemy, potem czyścimy błędy i regulujemy jeszcze raz!)

 

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

 

[Wybór] (Select)

 

[55-Zasięg xenonów] (55 Xenon range)

 

[Nastawy podst. - 04] (04 Basic Settings)

 

Grupa "001" (Group 001)

 

[idź!] (Go!)

 

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.

 

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze na przyrządzie optycznym (w warsztacie).

 

Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

 

 

 

czesc.próbowałem to zrobic ale u mnie pokazuje error na pierszej i drugiej grupie.o co kaman?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak w momencie ustawiania świateł na stacji diagnostycznej wysiadłem z auta i wyjąłem wszystko tak że zostało tak jak fabryka wypuszcza. Tylko koło zapasowe gaśnica lewarek itd. Jak ktoś się zajmował tym problemem potwierdzi że nawet pare butelek wody czy inne pierdoły w bagażniku potrafią zmienić wynik zwłaszcza tylnego czujnika.

 

 

 

 

Tak. Wszystko robiłem na stacji diagnostycznej ze swoim komputerem, kablem i programem.

Powiem tylko że właśnie wróciłem z wakacji jechałem dziś całą noc i cieszyłem się z poziomowania, efekt jest niesamowity, tym bardziej że załadowany byłem po dach + 4 osoby na pokładzie. Poziomowanie jest dynamiczne i działa super.

Przy nocnej jeździe jeszcze odkryłem że jak jadę na światłach mijania + halogeny przód to przy "miganiu" długimi lub przełączaniu na długie halogeny przednie się automatycznie wyłączają :) Też tak macei w bixenonach???

 

 

 

 

 

Witaj.a powiedz o co chodzi z tymi ustawieniami na kompie?bo ja tez miałem ten problem z poziomowaniem.teraz działa ale błąd nie chce sie skasowac.i w grupie 04 na 001 i 002 mam error.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest 1,43 z przodu i 1.07 z tyłu na pustym aucie.to dobre wartości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu jeżdze  bez samopoziomowania. Wymieniłem palniki i chce zregenerować odbłyśniki aby światła swiecił jak nowe. No i niestety musze znaleźć przyczyne braku samopoziomowania.. kiedyś u mechanika pod komputerem pokazał błąd czujnika ale test manualny xenonów przeszedł lampy pod komputerem sie wypoziomowały. Przeczyztałem cały temat i widze że najlepiej trzeba podnieść auto na podnośniku i dać lewarek pod koło i sprawdzać czy w miare podnoszenia jest zmiana w napieci jeśli nie ma to znaczy że czujnik uwalony, dobrze rozumuję ? czujniki są w lewym przednim i tylnikm kole ?

Edytowane przez b3tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności