Skocz do zawartości
rumi

Warsztaty, fachowcy w mazowieckim

Rekomendowane odpowiedzi

misior ma mechaniora co mu załatwi i ręczy głowa ale jak pójdzie z ulicy moze byc na bogato , braciak korbę w golfie z polecenia misiora robił

 

Dobrze wiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze wiedzieć.

 

forum jest od tego by sobie pomagać,mam nadzieje ze misior nie będzie zły ze do niego kieruje :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wskazówki, do misiorowskiego i na zasadową napisałem, natomiast nie moge kontaktu do gliniaka namierzyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za wskazówki, do misiorowskiego i na zasadową napisałem, natomiast nie moge kontaktu do gliniaka namierzyc.

 

Gliniak

513 270 279

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to masz jeszcze jeden kobierne 56 c obok debe wielkie 500897715 tam powołuj sie na kontakt od regana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktoś moze polecić dobrego mechanika w Pruszkowie najlepiej by miał czynne równiez w soboty - e wzgledu na dosjaz do pracy naprwy wykonuję głównie w soboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie prośba pytanie - chciałbym rozwiazać problem pompy oleju, zrobić swap na 1,9 albo zregenerować wałki.

Moj mechanik nigdy tego nie robił, jak sam mówi, może spróbować ale ponieważ się znamy i szanujemy to sugeruje jechać do kogoś, kto temat już ogarniał. Pytanie czy macie do polecenia w Warszawie jakiegoś sprawdzonego mechanika w tym zakresie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, potrzebuję polecenia.

Po latach hulania służbowymi furami przyszedł czas na własny i okazuje się, że zapomniałem już jak i gdzie się "dba o swoje" :) Do tej pory serwisant przychodził do firmy, zabierał a po wszystkim odprowadzał i to tyle... wygodnie, ale teraz wiedzę mam marną.

Do rzeczy zatem: w moim Pasku zakupionym jako używka w ASO ponad rok temu, świeżo po przeglądzie, przychodzi czas na kolejny (rok produkcji 2012, obecnie 122 tysiące przebiegu). Zrobiłem przez ten czas bezawaryjnie ok. 11 tysięcy km, chciałbym wymienić standardowe filtry i płyny. Biję się z myślami, czy pozostać przy naprawach w ASO i mieć na bieżąco wszystko udokumentowane w książce serwisowej (jak dotąd mam wszystkie przeglądy wstemplowane, auto jest krajowe) czy ciąć koszty i znaleźć coś nieautoryzowanego. W związku z tym uprzejmie proszę o rekomendacje bardziej doświadczonych i opinie którą opcję byście wybrali :)

 

Opcja 1: Zostaję przy ASO: które w Warszawie (najchętniej prawobrzeżnej) lub jej wschodnich okolicach polecacie? Przeczytałem wątek "polecam/odradzam", ale chciałbym odświeżyć wiadomości i opinie.

 

Opcja 2: Przechodzę na warsztaty nieautoryzowane: jaki w wyżej wspomnianych rejonach polecacie? Co ważne, jeśli wybiorę tę opcję chciałbym coś naprawdę zaufanego, żeby móc serwisować tam auto już na stałe (mam na myśli przeglądy + podstawowe ewentualne naprawy), trzymać w jednym miejscu historię i jednocześnie liczyć na porady (bez naciągania) w sprawie dalszej eksploatacji, wymian np. rozrządu, itp.

 

Z góry dzięki za pomoc!

Edytowane przez niebiesko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stać Cię na usługi w ASO to jak najbardziej serwisuj tam swój samochód. Polecam serwis w Warszawie na Grochowskiej u Zasady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opcja 1: Zostaję przy ASO: które w Warszawie (najchętniej prawobrzeżnej) lub jej wschodnich okolicach polecacie? Przeczytałem wątek "polecam/odradzam", ale chciałbym odświeżyć wiadomości i opinie.

 

Jak zostaniesz w ASO to książka serwisowa będzie miała cenne stempelki. Pamiętaj że się przydadzą przy sprzedaży auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli stać Cię na usługi w ASO to jak najbardziej serwisuj tam swój samochód. Polecam serwis w Warszawie na Grochowskiej u Zasady.

 

Dzięki, Marek, przegląd u Zasady umówiony za tydzień :)

Porównałem ceny z Krotoski-Cichy na Radzymińskiej, ale po pierwsze proponują wymienić więcej (czyli szybciej niż normy kilometrowe sugerują) i wstępna wycena wyszła sporo drożej. Oprócz przeglądu podałem 3 syndromy usterek, zobaczymy jak im pójdzie ich identyfikacja/naprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki, Marek, przegląd u Zasady umówiony za tydzień :)

Porównałem ceny z Krotoski-Cichy na Radzymińskiej, ale po pierwsze proponują wymienić więcej (czyli szybciej niż normy kilometrowe sugerują) i wstępna wycena wyszła sporo drożej. Oprócz przeglądu podałem 3 syndromy usterek, zobaczymy jak im pójdzie ich identyfikacja/naprawa.

 

Proponują wymienic wiecej poniewaz wyznaja zasadę " profilaktycznie zróbmy wcześniej. To nie zaszkodzi" Coś na ten temat wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak.

Zacząłem się nawet zastanawiać czy może mieć to jakiś sens bo w moim przypadku samochód zrobił 110 tysięcy km w niecałe 2,5 roku a odkąd ja go kupiłem rok i 3 miesiące temu zrobiłem ledwie 11 tysięcy i takie przeloty będzie raczej miał już teraz standardowo. I tak na przykład filtr paliwa wymieniony był przy 66 tysiącach przebiegu a powinien być wymieniany co 90 tysięcy, więc teoretycznie nie ma potrzeby go jeszcze ruszać. Z drugiej strony, wymiana była w 2013, do normy 90 tysięcy dobiję pewnie w 2017-2018, czy nie powinienem więc wymienić filtra wcześniej, skoro już dziś ma 3 lata? Jak się ma czas miedzy wymianami do wskazanego przebiegu? Lektura forum nauczyła mnie już, że filtr powietrza należy wymieniać częściej niż co 90 tysięcy, jak sugeruje VW.

 

Dodam jeszcze "odwieczne" pytanie, na które trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź nawet na forum - co z rozrządem? U mnie przy 122 tysiącach nie był jeszcze wymieniony, jedne źródła sugerują, że można poczekać nawet do 150 tysięcy, inne mówią, że lepiej jednak wymieniać co 90 tysięcy... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek Ty nie patrz na to co instrukcja mówi tylko filtr ropy zmieniaj prze każdym sezonem zimowym a będziesz miał spokój z odwołaniem w zimowe poranki. Oczywiście na to mają wpływ jeszcze inne rzeczy. Ale jeśli chodzi o układ zasilania to każdy kto ma diesla tak robić powinien. Jeśli chodzi o rozrząd to co pięć lat lub co 120 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam pojawił mi się oil w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego, lecz auto ma moc jak trza , Poledzcie znahora co nie będzie wymieniał uszczelki tylko po szuka innej przyczyny bo podobno w AWX to nie tak łatwo załatwić uszczelkę:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam pojawił mi się oil w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego, lecz auto ma moc jak trza , Poledzcie znahora co nie będzie wymieniał uszczelki tylko po szuka innej przyczyny bo podobno w AWX to nie tak łatwo załatwić uszczelkę

jak oliwa tam juz idzie, to chyba brak takiego znachora, trza działać a nie kaszpiroskiego szukać :zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli stać Cię na usługi w ASO to jak najbardziej serwisuj tam swój samochód. Polecam serwis w Warszawie na Grochowskiej u Zasady.

 

Podsumowując temat dla potomnych:

- Przegląd w ASO Zasada (Warszawa, ul. Grochowska) wykonany, zakres usług wstępnie uzgodniony mailowo (włącznie z otrzymaniem kosztorysu), dodatkowo omówiony na miejscu, zanim samochód wjechał na serwis. Serwis nie miał nic przeciwko dostarczeniu własnego oleju (zalano Motul 5W30 504.00/507.00 - dzięki forumowym doradcom i sprzedawcom :) )

- Miła niespodzianka - zaproponowano mi oględziny auta w specjalnie przystosowanej do tego sali tuż przy recepcji serwisu, włącznie z jego podniesieniem i dyskusją moich przywiezionych ze sobą uwag i pytań na temat zauważonych usterek (wiem, że przy okazji ASO ocenia wtedy stan auta i opisuje przed przyjęciem co widzi, ale zrobienie z tego naszych wspólnych wstępnych oględzin mi się podoba). Ze względu na zgłoszone stuki zawieszenia jestem proszony o zgodę na jazdę próbną kierownika serwisu

- Przyjęcie sprawne, auto jedzie do serwisanta, ja na kawę (poczekalnia duża i komfortowa, woda, kawa, herbata na miejscu, wifirifi hula)

- Po pewnym czasie opiekun podchodzi i informuje o komentarzach dotyczących wszystkich zgłoszonych przeze mnie usterek, informując jednocześnie o kosztach ewentualnej naprawy. Sprawy nie są pilne, decyduję się odłożyć naprawę - Pan nie ma z tym problemu. Umawiamy się na kontynuację przeglądu i zamknięcie się we wstępnie umówionym zakresie

- Po kolejnej chwili Pan wraca i dopowiada kolejną usterkę związaną ze stukami w zawieszeniu - również nie decyduję się na naprawę od ręki, Pan przy mnie informuje serwisanta i auto jedzie na myjnię

- Po 20 minutach omawiamy raz jeszcze zakres przeglądu, ogarniamy papiery, wydajemy auto i do domu.

- całość zajęła ok. 3,5 godziny

 

Podsumowując, na plus:

- miła i fachowa obsługa, bez traktowania "z góry" w przypadku szczegółowszych lub laickich pytań

- rabat dla nowego klienta (14% na robociznę), podczas wyliczeń zmieniony na rabat 10% na całość (za umówienie serwisu poprzez dedykowaną aplikację telefon - zostało mi to zasugerowane jeszcze na etapie mailowania przed wizytą), bo było to korzystniejsze dla końcowej sumy.

- zero naciągania na "dodatkowe i niespodziewane" koszty. Suma z pierwszej wyceny pozostała bez zmian

 

Na mały minus - opóźnienie na "dzień dobry" ok. 15-20 minut, potem już bez zarzutu. Na zleceniu zaznaczono, że czekam na auto.

 

Z ciekawostek - serwis poinformował mnie, że zgodnie ze wskazaniami rozrząd mogę wymienić po 210 tysiącach km lub 6 latach :) wymiana u nich kompletu z pompą oględnie wyceniona na ponad 2 tysiące.

 

Ocena ogólna - polecam.

Edytowane przez niebiesko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomku cieszymy się razem z Tobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności