matek--1 Zgłoś #141 Napisano 30 Marca 2015 (edytowane) już przed remontem miałem dziwne drgania w karoserii ale to były takie średnie podczas przyspieszania, ale przegub był walnięty lewy bo prztykał i twierdziłem że półośka kupiłem założyłem te drgania podczas lekkiego przyspieszania ustąpiły ale zostały inne, a teraz są takie inne przy 2100-2200 tyś obrotów na tempomacie. jest tak jade 80. wciskam 140 na tempomacie i przyspiesza na 6 biegu dojdzie do 120 wibracje aż tempomat rozłącza cała byda się trzęsie. na 5 biegu okolo 100 i trzęsie. (trochę chaotycznie to opisałem) nagrałem nawet filmik co to się wyrabia. pomocy Edytowane 31 Marca 2015 przez matek--1 https://www.youtube.com/watch?v=wL3s3pjG3_o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waluch Zgłoś #142 Napisano 31 Marca 2015 popraw link do filmu, bo nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnomon85 Zgłoś #143 Napisano 18 Maja 2016 (edytowane) Cześć Od niedawna mam problem z drgającym autem przy ruszaniu. Problem pojawia się po dłuższej jeździe, np. po autostradzie, gdzie min. prędkość wynosi 120-140 km/h. Drgania są podobne jak przy brudnym nastawniku. W zakresie niskich obrotów przy ruszaniu z 1 biegu auto zaczyna szarpać. Dopiero gdy dodam gazu i autko powoli się toczy, drgania ustają choć dalej nie jest to tak jak normalnie ruszam na zimnym silniku bądź zagrzanym w normalnych warunkach (jazda po mieście mieście). Na początku myślałem, że to może nastawnik ale czyściłem go kilka miesięcy temu a VAG obecnie niczego nie pokazuje. Obciążenie auta również nie ma znaczenia. Nastawnik był czyszczony, strasznie dużo syfu było w nim. Dawka ustawiona ok 3 natomiast nie mogłem ustawić poprawnie napięcia (problemy techniczne z laptopem) i obecnie mam 0.700. z tego co czytałem nie ma to większego wpływu. Jedynie dawka wpływa na reakcje auta. Ma ktoś z was pomysł co sprawdzić albo co wymienić? Może pada sprzęgło? Edytowane 18 Maja 2016 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1. a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adriantcz94 Zgłoś #144 Napisano 26 Kwietnia 2019 Witam wszystkich. Mam usterke do diagnozy i licze na wasza pomoc. Passat b5 fl 1.9 tdi 115km. Jakis czas temu pojawily sie dziwne drgania jak by nierówna praca silnika sporadycznie przy wyhamowaniu do 0 na wolnych obrotach po lekkim dodaniu gazu ustępowalo natychmiastowo. Od 2 dni kiedy pogoda jest powyzej 20 stopni gdy silnik sie rozgrzeje drgania wystepuja caly czas ale tylko gdy stoje w miejscu na wolnych obrotach. Podczas jazdy jest to nieodczowalne. Dzisiaj podjechalem do mechanika na kompie zadnych bledow tylko blad przeladowania turbo ale to wiedzialem ze jest cos nie tak bo na 4 biegu przy obrotach powyzej 3000 turbo wchodzilo w tryb awaryjny. Sprawdzili pod maska i zobaczyli ze wezyki od podcisnienia sa niemrawe i wypadalo by zaczac od wymiany tych wezykow. Statoskopem wysluchali tez nieszczelnosc przy zaworze egr. Zauwazylem tez ze gdy wlaczam klimatyzacje to w momencie jej wlaczania przez okolo 5 sekund drgania ustepuja po czym wracaja spowrotem przy wylaczaniu klimy bez zmian. Czy ktos z was mial taki problem ? I czy te wezyki i egr moga miec wplyw na te drgania ? Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach