lopee Zgłoś #1 Napisano 25 Maja 2009 Czesc, zauwazylem dzis u siebie ze nie mam filtra przeciwpylkowego tylko jakis silniczek w jego miejscu, z tego co wnioskuje to to jest zamykanie klapki wlotu powietrza. Czy ktos z kolegow ma cos podobnego u siebie? Da sie tu zamontowac filtr? Caly ten wlot mam w pyle i wszystko idzie prosto na dmuchawe a pozniej do srodka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2009 rozwiązanie na szybko: załóż pończochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2009 Heh, ponczochy wole ogladac gdzie indziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2009 To fakt, ale w modelach gdzie nie było filtrów kabinowych śmiało można ja zastosować, lub tez gazę albo kawałek filcu, a co do twojej foty to sie nie wypowiem bo nie wiem czy tam był filtr kabinowy czy tylko siatka, ale na szybko mozesz zastosować sposoby podane powyżej;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_2000 Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2009 Ja w swoim B4 mam tak samo i nie mam filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2009 To jest dziwne bo w takim razie powietrze nie jest filtrowane i wszystko dostaje sie do srodka:eek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2009 Jak mialem B3 to tez tam nie bylo filtra. Zalozylem ponczoche. Poszukaj na forum ktos kiedys pisal o filtrach kabinowych do B3. U mnie byl by taki wygiety w banan. podobno one troche kosztowaly, ale to bylo z rok temu albo i dwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #8 Napisano 26 Maja 2009 u mnie jest tylko taka kratka i nie wygląda na to że tam powinien być filtr. Brat ma b4 i tam jest filter. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #9 Napisano 26 Maja 2009 a tak przy okazji - jak się sprawdza rajstopa? Co prawda ja mam filterek (wersja z klimatyzacją), ale z racji kilku budów i prac nad kanalizacją na moim osiedlu filtr po 2 tygodniach od wymiany był tak zawalony, że szkoda gadać... Wystarczy się dwa razy przejechać za innym samochodem który wznieca tumany kurzu i filtr pełny. Czy rajstopa daje radę, czy jednak syf dostaje się do środka? Przez najbliższe tygodnie czy miesiące mógłbym pooszczędzać nieco... Filtr wymieniłem w marcu, od tamtej pory czyszczony był już z 15 razy kompresorem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 26 Maja 2009 Kurzyć się kurzy, ale nie lecą liście i jakieś inne paprochy do środka, z tym że trzeba raz na 10-15 tys wymienić albo wyprać bo łzawią oczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 26 Maja 2009 z tym że trzeba raz na 10-15 tys wymienić albo wyprać bo łzawią oczy Oczy będą łzawic jak założysz używkę po teściowej a tak serio to można porzeźbić i założyć obudowę z filtrem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2009 kuczlaw, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2009 Oczy będą łzawic jak założysz używkę po teściowej Ty się nieśmiej kuczi, bo ja akutat mam zalożone podkolanówki teściowej i się sprawdzają.... na dobra oczy troche już mi łzawią ale ja alergik wakacyjny jestem . A tak na bardziej poważnie (bo powyższe to szczera prawda) to można założyć na kratkę zwykłą gaze z apteki po 1,50 i na to podkolanówka. Działa do wymiany oleju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #14 Napisano 26 Maja 2009 dzieki za odpowiedzi, musze cos pokombinowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2009 Pończocha się sprawdza bardzo dobrze, zawinełem dwa razy i się nawet nie kurzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #16 Napisano 29 Maja 2009 A ja znalazłem dużo lepszy sposób Za grosze mam założony filtr kabinowy, i to nawet węglowy Pojechałem do sklepu z AGD, kupiłem węglowy filtr do okapu, w cenie 17zł i wyciąłem sobie z niego odpowiedni kształt (akurat do citroena saxo). Jeździ już tak od 2 miesięcy i jest zauważalna różnica. W środku dłużej jest czysto na kokpicie. Jeden kawałek tej maty wystarczy na kilka filtrów. POLECAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajonk Zgłoś #17 Napisano 30 Maja 2009 witam, czy może mi ktos powiedziec gdzie znajduje sie ten filtr kabinowy ( albo miejsce na niego) prosze o odpowiedz albo link do tematu bo nieznalazłem na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #18 Napisano 30 Maja 2009 witam,czy może mi ktos powiedziec gdzie znajduje sie ten filtr kabinowy ( albo miejsce na niego) prosze o odpowiedz albo link do tematu bo nieznalazłem na forum. Jak otworzysz maskę to po lewej stronie w podszybiu, pod plastikową osłoną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajonk Zgłoś #19 Napisano 30 Maja 2009 dzieki bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popo80 Zgłoś #20 Napisano 21 Marca 2010 Mam pudelko czarne z kratownica ale nigdzie tam filtra nie widze, ponizej tylko chyba silnik dmuchawy, czy to mozliwe ze wogole filtra nie mam ? Czy moge tam probowac wcisnac filtr ktory niepotrzebnie kupilem ? Jesli go troche przytne to powienien sie zmiescic. Mam nadzieje ze wtedy przestana szyby parowac, dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach