Gegas Zgłoś #121 Napisano 9 Czerwca 2010 Przepisy znam,tylko myślałem,że wykorzystam same "oprawki" halogenów z B5 FL do mojego zderzaka,ale po namyśle pozostanę przy światłach takich jak ma Kolega Tomy. To będzie chyba najlepsze rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #122 Napisano 9 Czerwca 2010 wykorzystam same "oprawki" halogenów Tez tak zamierzałem do czasu aż kolega z forum nie wykonał pomiarów - niestety otwory montażowe są zbyt blisko krawędzi zewnętrznej pojazdu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #123 Napisano 9 Czerwca 2010 do czasu aż kolega z forum nie wykonał pomiarów Tak dokonałem pomiaru oryginalnych halogenów ale wprowadziłeś mnie w błąd bo zgodnie z tym rysunkiem to powinny zaczynać się maksymalnie do 40 cm od krawędzi auta a nie na 40 cm a to jest różnica bo one zaczną się na 23 cm z tego co pamiętam więc w normie,niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=25596&d=1269080134 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #124 Napisano 9 Czerwca 2010 http://dadrl.pl/dzienne Tu jest wszystko rozrysowane. Miejsce halogenów podchodzi, bo one mogą być maksymalnie 40 cm od krawędzi. Bezsensu przecież jakby było odwrotnie, gdzieś w środku bryły auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #125 Napisano 9 Czerwca 2010 Czyli OK. Zatem można pobawić się w adaptację. MEA CULPA Marian, sami się dzisiaj zakręciliśmy. 40 cm to maksimum od krawędzi aby spełnić wymogi dyrektywy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #126 Napisano 9 Czerwca 2010 Moim zdaniem PHILIPSY które zamówiliśmy będą wyglądały lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #127 Napisano 9 Czerwca 2010 które zamówiliśmy Ja własnie już miałem klikać ale ... Opcja z halogenami podoba mi się bardziej (jak dzisiaj rozmawialiśmy). Wszystkie te listwy z ledami kojarzą mi się ze "sztrucel wagonami by młodzi w dresach" jeżdżący z chińskim badziewiem po drogach Patent z halogenami wymaga lekkiej rzeźby ponieważ otwory mają profil pod lekkim kątem. Myślę, że jest to do zrobienia. Pamiętasz od jakiej wysokości się zaczyna otwór z halogenem? Osiołkowi w żłoby dano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #128 Napisano 9 Czerwca 2010 {No to czekamy na foty .Ja oczywiście też dodam od siebie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #129 Napisano 17 Czerwca 2010 Może wybrać któreś z tych : http://www.allegro.pl/item1055917848_lampy_swiatla_led_do_jazdy_dziennej_homologacja.html http://www.allegro.pl/item1056779550_swiatla_do_jazdy_dziennej_dzienne_black_hom_rl.html http://www.allegro.pl/item1078862349_swiatla_dzienne_do_dziennej_jazdy_led_audi_s6_a6.html Panowie pomóżcie wybrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #130 Napisano 17 Czerwca 2010 Gegas jeśli te http://www.allegro.pl/item1055917848_lampy_swiatla_led_do_jazdy_dziennej_homologacja.html pasują idealnie w kratkę i są dobrze wyprofilowane to bierz te a nikt z WAS nie zastanawiał się nad przerobieniem pozycji na światła do jazdy dziennej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #131 Napisano 17 Czerwca 2010 (edytowane) a nikt z WAS nie zastanawiał się nad przerobieniem pozycji na światła do jazdy dziennej ? Nie jest to możliwe do wykonania, w taki sposób by miało to ręce i nogi Ja nie polecam, żadnych z wyżej wymienionych, bo widać, że diody użyte do wykonania powyższych DRL'ów to typowe chińskie g... Polecam natomiast światła dzienne, które zbudowane są w oparciu o diody mocy: http://www.allegro.pl/item1075019095_swiatla_do_jazdy_dziennej_osram_drl_warszawa.html Już sama budowa świadczy o tym, że ktoś pomyślał o najważniejszym aspekcie "długowieczności" led - chłodzeniu. Poza tym: " 2 x 6 mocnych DIODOW" - ach ten profesjonalizm Edytowane 17 Czerwca 2010 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #132 Napisano 18 Czerwca 2010 John ma rację. Jak widzę chiński szajs w różnej klasy wozach to aż się nie dobrze robi. Tylko porządnie wykonane w technologii DRL F. Polecam: http://allegro.pl/item1051917590_lampy_led_daylight_swiatla_dzienne_philips_drl_f.html Idealnie pasują w kratki (po lekkich modyfikacjach - odcięcie łącznika pomiędzy listkami). Światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika. Po włączeniu postojówek lub świateł drogowych gasną. Po wyłączeniu silnika świecą jeszcze około 3-5 sekund. Homologacja, jakość wykonania i żadnego chińskiego badziewia jakie jeździ po drogach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #133 Napisano 18 Czerwca 2010 John ma rację. Jak widzę chiński szajs w różnej klasy wozach to aż się nie dobrze robi.Tylko porządnie wykonane w technologii DRL F. Polecam: http://allegro.pl/item1051917590_lampy_led_daylight_swiatla_dzienne_philips_drl_f.html Idealnie pasują w kratki (po lekkich modyfikacjach - odcięcie łącznika pomiędzy listkami). Światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika. Po włączeniu postojówek lub świateł drogowych gasną. Po wyłączeniu silnika świecą jeszcze około 3-5 sekund. Homologacja, jakość wykonania i żadnego chińskiego badziewia jakie jeździ po drogach. No i się znowu zaczęło Ja mam akurat takie: http://www.allegro.pl/item1051181962_swiatla_jazdy_dziennej_dzienne_led_hom_rl_au.html działają już dosyć długo.Nie mogę na nie narzekać,działają wg przepisów.Z resztą w czym problem dokupić moduł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #134 Napisano 18 Czerwca 2010 Patryk ale co się zaczęło? Ty masz właśnie w DRL F .. a ja mam na myśli te chińskie diody, które zalały rynek allegro i krajowe drogi. Zdecydowałem się na Philipsy bo zależało mi na jakości, idealnym wpasowaniu w kratki to wszystko. Każdy ma swoje preferencje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #135 Napisano 18 Czerwca 2010 Patryk ale co się zaczęło? Ty masz właśnie w DRL F .. a ja mam na myśli te chińskie diody, które zalały rynek allegro i krajowe drogi. Zdecydowałem się na Philipsy bo zależało mi na jakości, idealnym wpasowaniu w kratki to wszystko. Każdy ma swoje preferencje. Spoczes,nie chodzi o to Z tym że temat chinoli już wałkowaliśmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #136 Napisano 18 Czerwca 2010 Spoczes,nie chodzi o to Z tym że temat chinoli już wałkowaliśmy Patryku akurat w twoich światełkach siedzą dobre diody, a w tych co zostały podlinkowane, to nawet flux'a nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #137 Napisano 19 Czerwca 2010 Patryku akurat w twoich światełkach siedzą dobre diody, a w tych co zostały podlinkowane, to nawet flux'a nie było. Wiem dlatego nie mogę narzekać.Jednak szkoła elektroniczna się do czegoś przydała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HubeRRo Zgłoś #138 Napisano 21 Czerwca 2010 a nikt z WAS nie zastanawiał się nad przerobieniem pozycji na światła do jazdy dziennej ? Przerabiać świateł nie wolno, ale za to można światła 'dodać'! Ja tak zrobiłem, tzn wykorzystałem żarówki i klosze od długich. Połączyłem wszystko tak, że żarówki świecą w połączeniu szeregowym, przez co dają około 35-40% światła (w porównaniu do połączenia równoległego). Sterowanie z przełącznika świateł - ' dzienne' działają tylko w pozycji '0'. Oczywiście światła długie włączają się normalnie. Byłem z nimi na przeglądzie, wszystko ok, przy rutynowej kontroli drogowej, też nie było problemów. Takie rozwiązanie widziałem wcześniej w kilku Audicach (A6 i A8) ale tam były wymienione żarówki w długich na jakieś 20W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #139 Napisano 21 Czerwca 2010 Takie rozwiązanie widziałem wcześniej w kilku Audicach (A6 i A8) ale tam były wymienione żarówki w długich na jakieś 20W. Muszę cię zmartwić ale to nie tak działa, zwłaszcza w audicach a6 i a8. W tych samochodach jest normalna żarówka 12v jednak sterowana jest poprzez PWM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek1980 Zgłoś #140 Napisano 29 Czerwca 2010 Panowie, Ja zalozylem swiatla do jazdy dziennej posiadaja homologacje E11 oraz RL diodowe 200 zł za komplet z wbudowanym wylacznikiem. Posiadaja i kabel pod bezpieczniki 2 pod mase a 3 pod pozycje. Gdy przekrecam stacyjke pala sie swiatla dzienne gdy wlanczam pozycje gasna. Swiatla zamontowalem w kratkach na wysokosci halogenow pasuja idealnie. Jak ktos ma pytania prosze o mail. link do aukcji http://moto.allegro.pl/item1063896953_osram_swiatla_do_jazdy_dziennej_dzienne_led_drl_rl.html Pozdrawiam, Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach