rainman777 Zgłoś #21 Napisano 29 Maja 2009 czy 400 tyś, to pokaże czas. Daj Ci Bóg kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dino1984 Zgłoś #22 Napisano 29 Maja 2009 A ja zrobiłem sobie kapitalkę (góra i dół) A co jest do roboty "na dole" ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cysio Zgłoś #23 Napisano 30 Maja 2009 A co jest do roboty "na dole" ?? Witam. Na dole jest wał korbowy, panewki, koło zamachowe i temu podobne. Może rozleci się po 40 tyś. Będzie wiadomo jak się rozpadnie, a narazie stukam kilosy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milus09 Zgłoś #24 Napisano 9 Czerwca 2009 Witam Mam pytanko do temaru. Tak jak w opisie mam paska B3 1.9 TD i ma już najeżdżone ponad 300 tyś. i jeździł na taxi. Ostatnio robiłem w nim blacharkę, ale silnika na razie nie ruszam, bo finansowo już na oparach jadę. Jednak planuję wziąść się za to za jakiś rok i tu moje pytanie, bo albo będę robił remont tego AAZ, albo SWAP z golfa IV 1.9 TDI 130 kuni. Nie pytam o szczegóły przekładki, wiem, że to dość dużo gimnastyki i kombinacji. Chodzi mi jedynie o wasze opinie co lepiej zrobić, albo co sami byście robili.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dino1984 Zgłoś #25 Napisano 18 Czerwca 2009 (edytowane) Remoncik zrobiony Kultura pracy silnika zupełnie inna Jestem bardzo zadowolony. Jedno co mnie trochę zawiodło to moc - myślałem, że dostanie "kopa" a tu żadnej super zmiany nie ma, ale poza tym to wszystko jest cacy PS. Nadal potrzebuję tych cholernych halogenów bo na razie jeżdżę z dziurami w zderzaku Edytowane 18 Czerwca 2009 przez dino1984 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milus09 Zgłoś #26 Napisano 18 Czerwca 2009 Akurat mam na zbyciu halogeny do B3, ale niestety w jednym jest zbite szko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #27 Napisano 18 Czerwca 2009 Tak trochę OT Remoncik zrobiony Kultura pracy silnika zupełnie inna Jestem bardzo zadowolony. Teraz wypada się pochwalić i przyjechać na spota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #28 Napisano 18 Czerwca 2009 Może teoretycznie jak się "dotrze" to lepiej pojedzie. Ale sam wiesz, 80 KM, no i przyzwyczaiłeś się do tego. Ja mam podobnie. Trzeba by było zaatakować ze 150 KM żeby poczuć różnice:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dino1984 Zgłoś #29 Napisano 19 Czerwca 2009 Trzeba by było zaatakować ze 150 KM żeby poczuć różnice Tiaaaa.... też bym chciał, ale nie wstawię sobie VR6 bo mnie nie stać a po drugi musiał bym napisać podanie do PKN Orlen o dofinansowanie do paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #30 Napisano 19 Czerwca 2009 Cieszmy się z tego co mamy i że wyprzedamy Fiaty Uno i Seicento... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy14145 Zgłoś #31 Napisano 27 Sierpnia 2012 witam.mam takie pytanie ile w tej chwili kosztuje kapitalka takiego 1.9 td aaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach