Skocz do zawartości
Paradoks

Kompletna wymiana całego przednieg zawieszenia w Passacie B3 INSTRUKCJA JAK TO ZROBIĆ

Rekomendowane odpowiedzi

w/g rysunku to zle,i na tuleji niema kolnierza,powiem szczerze ze o strzałce wiedziałem ale to zetuleja ma byc tak zamontowana to nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że zamontowane przez Kolegę Paradoks tuleje nie mają kołnierza, a strzałki mamy 2. Wystarczy obrócić tuleje o 180 stopni i mamy sytuację właściwą - druga strzałka wskazuje na punkt na wahaczu, a wycięcia tulei skierowane są we właściwych kierunkach :dobrze

Pozdrawiam

Edytowane przez galeobdolon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem z wyciagnieciem swoznia. Zwrotnica jest bez tej sruby w poprzek co blokuje swozen. Jest cala i za nic nie moge wybic swoznia i nie ma tego przeciecia w mocowaniu swoznia w zwrotnicy. Jakies rady?

Edytowane przez uszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja walczyłem dosłownie pół dnia, moja rada młotek, dobry pobijak, wiertło do rozwiercenia sworznia. Najlepiej wyjmij całą zwrotnicę i operację przeprowadź na stole warsztatowym, tylko do zdjęcia końcówki drążka kierowniczego najlepiej jak byś miał ściągacz, oczywiście potem zbierzność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy małe pytanko, Po co jest ta taka mała tulejka metalowa która wchodzi w silentblock tylny?? Ta z ostatniego zdjęcia w pierwszym poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co jest ta taka mała tulejka metalowa która wchodzi w silentblock tylny??

Tez się nieraz zastanawiałem i doszedłem do wniosku że ma ona ułatwić prowadzenie dla śruby (centralne usytuowanie w wahaczu i sworzniu), śruba ma dużo mniejsza średnicę niż otwór....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh no włąśnie, ja mam śrubę chyba ósemkę, a dziura 14mm.......... nie wiem co teraz, bo w carsie jest od groma tych tulejek i nie wiem jak to się dobiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam śrubę chyba ósemkę

Chyba nie ósemka, pionowa śruba to o ile dobrze pamiętam to 12 mm.

Bez tulejki można montować, osadzenie wahacza w belce ograniczają takie"półksiężyce' w belce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, mierzyłem przed chwilą, śruba ma 12mm a dziura w silentblocku 14. Myślisz ze nie "zgubi" się geometria bez tulejki Wiem wiem, oczywiście zbieżność, kąty itp do zrobienia ale czy wahacz nie przesunie się jakoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się, mierzyłem przed chwilą, śruba ma 12mm a dziura w silentblocku 14. Myślisz ze nie "zgubi" się geometria bez tulejki Wiem wiem, oczywiście zbieżność, kąty itp do zrobienia ale czy wahacz nie przesunie się jakoś

 

Myślę że nie bo ja nie miałem tej tulejki i nie mam a jest wszystko dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytanie mam Passata b4 1.9 TDI wymieniałem w nim parę rzeczy i wydaje mi się że oba wahacze są takie same czy powinien być lewy i prawy ??? . Mam taki sam wahacz jak na zdjeciach jeden jest założony wycięciem do góry a drugi do dołu. Zdaje mi się ze są oba takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam takie pytanie mam Passata b4 1.9 TDI wymieniałem w nim parę rzeczy i wydaje mi się że oba wahacze są takie same czy powinien być lewy i prawy ??? . Mam taki sam wahacz jak na zdjeciach jeden jest założony wycięciem do góry a drugi do dołu. Zdaje mi się ze są oba takie same.

Jeżeli masz silnik taki jak w profilu to powinieneś mieć takie same wahacze z jednej i z drugiej strony..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli masz silnik taki jak w profilu to powinieneś mieć takie same wahacze z jednej i z drugiej strony..

A czy te wahacze są wymienialne na którąś stronę czy lewy i prawy się różnią bo jeden jest zamontowany kołnierzem do góry a drugi do dołu i nie wiem czy nie są zamontowane np. dwa prawe. Bo chyba kołnierz powinien być z jednej i z drugiej strony na dole lub na górze a nie po obu stronach inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma prawego i lewego wahacza, jest taki sam na obie strony tylko oczywiście inaczej zamontowany. Może z jednej strony masz oryginał a z drugiej zamiennik (są bardzo tanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są oba oryginalne z jednej strony jest numer 357407158 a z drugiej 357407157 , i są zamontowane rożnymi numerami do dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności