DzieX Zgłoś #1961 Napisano 10 Kwietnia 2020 O strukturę wsadu. Czy szt zgodna z licznikiem 846 czy 849 czy jeszcze inna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1962 Napisano 10 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, DzieX napisał: O strukturę wsadu. Czy szt zgodna z licznikiem 846 czy 849 czy jeszcze inna wszystkie zależy czy kupisz licznik 846 czy 849, taka będzie w nim struktura wsadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1963 Napisano 10 Kwietnia 2020 No nie. Na pewno są dwie struktury VWK501 i 503. Na pewno 501 jest w 847 a 503 w 849. Moje pytanie jaka jest w 846. Wszystkie 3 liczniki mam w garażu. Najchętniej zaadaptowałbym 846, ale mogę przełożyć tarcze z W8 do 849 jeśli 846 będzie miało VWK501 (lub jeszcze coś innego). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1964 Napisano 10 Kwietnia 2020 No dobra, sam sobie odpowiem. VWK501 - http://nefariousmotorsports.com/forum/index.php?topic=7964.20;wap2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maj0nez Zgłoś #1965 Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) Witam Posiadam dwa liczniki z golfa 4 Pierwszy: 1J0 920 826K i ze Skody Octavi 1 drugi: 1U0 920 841C na tym pierwszym działa prędkościomierz po CAN i VCDS widzi prędkość zmieniłem wpis w adresie 0x065 na ABS i na liczniku wyświetla prędkość ale w VCDS nie Proszę o pomoc pozdrawiam Edit: Panowie to wyżej udało mi się ogarnąć. Mam pytanie odnośnie wyświetlania biegów przy automatycznej skrzyni biegów. Ja w każdym automacie jest PRNDS to się wyświetla a po zmianie licznika na drugi pokazuje również bieg na którym aktualnie jedziemy. Gdzie może być to zapisane? Edytowane 24 Listopada 2020 przez maj0nez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maj0nez Zgłoś #1966 Napisano 17 Grudnia 2020 Witajcie Jak rozpoznać jaki mam licznik, chciałem dopasować wsad ale numery są usunięte i wsad całkiem inny. Po wrzuceniu różnych wsadów często świeci się kontrolka od ABS. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stafikus Zgłoś #1967 Napisano 28 Marca 2021 U mnie napis powitalny wyświetla się WILKOMMEN czy można go zmienić na WELCOME? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maattteo Zgłoś #1968 Napisano 28 Marca 2021 2 godziny temu, Stafikus napisał: U mnie napis powitalny wyświetla się WILKOMMEN czy można go zmienić na WELCOME? W Vag-com/VCDS w kodowaniu zmień język na angielski i wszystkie komunikaty będziesz miał w tym języku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chwilowka Zgłoś #1969 Napisano 17 Maja 2021 nie wiem czy przeoczyłem czy nikt nie poruszał tego tematu. W lifcie podświetlenie panelu climatronica jest "stewrowane" po CAN z licznika. Podświetlenie wyświetlaczy w liczniku po zapłonie wałkowane było kilkadziesiąt razy ale czy idzie zmodyfikować wsad tak żeby włączał podświetlenie climotronica po zapłonie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Borow98 Zgłoś #1970 Napisano 8 Czerwca 2021 (edytowane) W dniu 17.05.2021 o 16:55, Chwilowka napisał: idzie zmodyfikować wsad tak żeby włączał podświetlenie climotronica po zapłonie? Nie da się niestety. Climatronic otrzymuje informacje z CAN z licznika a licznik ze świateł. Co to oznacza? To, że licznik musi mieć informację, że światła są włącznone. Same ustawienie we wsadzie licznika, żeby np. po zapłonie podświetlone było wszystko [ tak jak byś włączył światła] nie wystarczy. Próbowałem i niestety to nie zadziałało. Edytowane 8 Czerwca 2021 przez Borow98 Błąd ort. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fryderyk Zgłoś #1971 Napisano 10 Lipca 2021 Mam małe pytanie związane z interwałami olejowymi. Kolega @riccardoa pisał kilkadziesiąt stron wcześniej, że da się zmienić interwały olejowe poprzez edycję wsadu licznika. Z tego, co udało mi się znaleźć, chodzi o adresy $169 i $16B oraz $1AB i $1AD. Pytanie, w jaki sposób wprowadzona wartość HEX odpowiada liczbie kilometrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1972 Napisano 15 Lipca 2022 Spotkaliście się może z pokazywaniem aktualnego przełożenia dla skrzyń DSG we wsadzie z Golfa 4 R32 DSG? Tutaj to doskonale widać https://www.youtube.com/watch?v=0oSKDSHJ7nA Wiem, że w passku temat raczej mało chodliwy, ale może ktoś coś wie? Ustaliłem, że numery liczników to 1J0920846G 1J0920826K i z nich można wziąć swoft, ale mimo, że mam 3B0920849A z softem z 1J0920846G oraz skrzynię DSG z TT8N, to licznik aktualnego przełożenia nie pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LIMAK Zgłoś #1973 Napisano 26 Grudnia 2022 Chodzi Ci o to aby licznik pokazywał czy masz RPND itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1974 Napisano 22 Lipca 2023 Witam, czy ktoś ma narzędzie, które umożliwi mi odszyfrowanie zawartości eeprom 93C86 z licznika 3U0920942? Licznik z polifotowej Skody Superb w wersji UK. Sam licznik jest niemal identyczny jak 3B0920849 ale żaden program nie chce go ugryźć. Odczytałem wsad programatorem ale niestety jest zaszyfrowany. Mam tylko licznik, nie znam pinu, nie mam kluczyka i ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1975 Napisano 22 Lipca 2023 W dniu 26.12.2022 o 13:34, LIMAK napisał: Chodzi Ci o to aby licznik pokazywał czy masz RPND itd? Aktualne przełożenie skrzyni DSG, gdy działa w trybie automatycznym. Ale już wstępnie rozkminione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #1976 Napisano 25 Lipca 2023 W dniu 22.07.2023 o 15:59, Gruberek napisał: Witam, czy ktoś ma narzędzie, które umożliwi mi odszyfrowanie zawartości eeprom 93C86 z licznika 3U0920942? Licznik z polifotowej Skody Superb w wersji UK. Sam licznik jest niemal identyczny jak 3B0920849 ale żaden program nie chce go ugryźć. Odczytałem wsad programatorem ale niestety jest zaszyfrowany. Mam tylko licznik, nie znam pinu, nie mam kluczyka i ECU. napisz co ci potrzeba odczytac z tego eeproma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1977 Napisano 25 Lipca 2023 1 godzinę temu, Major napisał: napisz co ci potrzeba odczytac z tego eeproma Chciałbym dopasować ten licznik do Passata czyli odszyfrować, zmodyfikować, zaszyfrować i wgrać ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #1978 Napisano 25 Lipca 2023 dopasowanie w immo 3 robi się po PIN więc tylko km mozesz zmienic i odczytac PIN reszte zrobi VCDS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1979 Napisano 7 Sierpnia 2023 Tak, ale liczniki z superba po lifcie są szyfrowane. Na chwilę obecną udało mi się odszyfrować wsad, przenieść dane z licznika z Passata takie jak immo i przebieg, zaszyfrować i wgrać. Licznik bez problemu działa w Passacie. Niestety na tą chwilę nie znalazłem sposobu na test wskazówek i diod. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1980 Napisano 31 Sierpnia 2023 Panowie chciałem w polo zrobić sobie full fisa, licznik 6Q0 920 840M, jednak za nic nie mogę odczytać go ani k+can commanderem ani eeprom programmerem, wyskakuje info, że eeprom locked.Da się to jakoś ogarnąć po obd czy będzie ciężko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach