Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

O strukturę wsadu. Czy szt zgodna z licznikiem 846 czy 849 czy jeszcze inna 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, DzieX napisał:

O strukturę wsadu. Czy szt zgodna z licznikiem 846 czy 849 czy jeszcze inna 

wszystkie zależy czy kupisz licznik 846 czy 849, taka będzie w nim struktura wsadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie. Na pewno są dwie struktury VWK501 i 503. Na pewno 501 jest w 847 a 503 w 849. Moje pytanie jaka jest w 846. Wszystkie 3 liczniki mam w garażu. Najchętniej zaadaptowałbym 846, ale mogę przełożyć tarcze z W8 do 849 jeśli 846 będzie miało VWK501 (lub jeszcze coś innego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam dwa liczniki z golfa 4 Pierwszy: 1J0 920 826K i ze Skody Octavi 1  drugi: 1U0 920 841C

na tym pierwszym działa prędkościomierz po CAN i VCDS widzi prędkość

zmieniłem wpis w adresie 0x065 na ABS i na liczniku wyświetla prędkość ale w VCDS nie :-(

 

Proszę o pomoc pozdrawiam

 

Edit:

Panowie to wyżej udało mi się ogarnąć.

Mam pytanie odnośnie wyświetlania biegów przy automatycznej skrzyni biegów.

Ja w każdym automacie jest PRNDS to się wyświetla a po zmianie licznika na drugi pokazuje również bieg na którym aktualnie jedziemy.

Gdzie może być to zapisane?

 

Edytowane przez maj0nez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie 

Jak rozpoznać jaki mam licznik, chciałem dopasować wsad ale numery są usunięte i wsad całkiem inny.

Po  wrzuceniu różnych wsadów często świeci się kontrolka od ABS.

Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie napis powitalny wyświetla się WILKOMMEN czy można go zmienić na WELCOME? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Stafikus napisał:

U mnie napis powitalny wyświetla się WILKOMMEN czy można go zmienić na WELCOME? :)

W Vag-com/VCDS w kodowaniu zmień język na angielski i wszystkie komunikaty będziesz miał w tym języku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy przeoczyłem czy nikt nie poruszał tego tematu. 

W lifcie podświetlenie panelu climatronica jest "stewrowane" po CAN z licznika. Podświetlenie wyświetlaczy w liczniku po zapłonie wałkowane było kilkadziesiąt razy ale czy idzie zmodyfikować wsad tak żeby włączał podświetlenie climotronica po zapłonie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.05.2021 o 16:55, Chwilowka napisał:

idzie zmodyfikować wsad tak żeby włączał podświetlenie climotronica po zapłonie?

Nie da się niestety. Climatronic otrzymuje informacje z CAN z licznika a licznik ze świateł. Co to oznacza? To, że licznik musi mieć informację, że światła są włącznone. Same ustawienie we wsadzie licznika, żeby np. po zapłonie podświetlone było wszystko [ tak jak byś włączył światła] nie wystarczy. Próbowałem i niestety to nie zadziałało. 

Edytowane przez Borow98
Błąd ort.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanie związane z interwałami olejowymi. Kolega @riccardoa pisał kilkadziesiąt stron wcześniej, że da się zmienić interwały olejowe poprzez edycję wsadu licznika. Z tego, co udało mi się znaleźć, chodzi o adresy $169 i $16B oraz $1AB i $1AD. Pytanie, w jaki sposób wprowadzona wartość HEX odpowiada liczbie kilometrów?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spotkaliście się może z pokazywaniem aktualnego przełożenia dla skrzyń DSG we wsadzie z Golfa 4 R32 DSG?
Tutaj to doskonale widać
https://www.youtube.com/watch?v=0oSKDSHJ7nA

Wiem, że w passku temat raczej mało chodliwy, ale może ktoś coś wie? Ustaliłem, że numery liczników to 1J0920846G  1J0920826K i z nich można wziąć swoft, ale mimo, że mam 3B0920849A z softem z 1J0920846G oraz skrzynię DSG z TT8N, to licznik aktualnego przełożenia nie pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o to aby licznik pokazywał czy masz RPND itd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy ktoś ma narzędzie, które umożliwi mi odszyfrowanie zawartości eeprom 93C86 z licznika 3U0920942? Licznik z polifotowej Skody Superb w wersji UK. Sam licznik jest niemal identyczny jak 3B0920849 ale żaden program nie chce go ugryźć. Odczytałem wsad programatorem ale niestety jest zaszyfrowany.

Mam tylko licznik, nie znam pinu, nie mam kluczyka i ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.12.2022 o 13:34, LIMAK napisał:

Chodzi Ci o to aby licznik pokazywał czy masz RPND itd?

Aktualne przełożenie skrzyni DSG, gdy działa w trybie automatycznym. Ale już wstępnie rozkminione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.07.2023 o 15:59, Gruberek napisał:

Witam,

czy ktoś ma narzędzie, które umożliwi mi odszyfrowanie zawartości eeprom 93C86 z licznika 3U0920942? Licznik z polifotowej Skody Superb w wersji UK. Sam licznik jest niemal identyczny jak 3B0920849 ale żaden program nie chce go ugryźć. Odczytałem wsad programatorem ale niestety jest zaszyfrowany.

Mam tylko licznik, nie znam pinu, nie mam kluczyka i ECU.

napisz co ci potrzeba odczytac z tego eeproma 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Major napisał:

napisz co ci potrzeba odczytac z tego eeproma 

Chciałbym dopasować ten licznik do Passata czyli odszyfrować, zmodyfikować, zaszyfrować i wgrać ponownie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dopasowanie w immo 3 robi się po PIN 

więc tylko km mozesz zmienic i odczytac PIN

reszte zrobi VCDS 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale liczniki z superba po lifcie są szyfrowane. Na chwilę obecną udało mi się odszyfrować wsad, przenieść dane z licznika z Passata takie jak immo i przebieg, zaszyfrować i wgrać. Licznik bez problemu działa w Passacie. Niestety na tą chwilę nie znalazłem sposobu na test wskazówek i diod. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie chciałem w polo zrobić sobie full fisa, licznik 6Q0 920 840M, jednak za nic nie mogę odczytać go ani k+can commanderem ani eeprom programmerem, wyskakuje info, że eeprom locked.Da się to jakoś ogarnąć po obd czy będzie ciężko ?

IMG_20230831_190313.jpg

IMG_20230831_185934.jpg

IMG_20230831_184619.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności