Mario11 Zgłoś #1941 Napisano 6 Lutego 2019 Wszystko ładnie , pięknie tylko ja swój licznik i brak temperatury na wyświetlaczu przerabiałem jakieś 4 -5 LAT TEMU . Nie od wczoraj. Drutowanie zrobiłem na podstawie postów w tym temacie z roku 2009. Mylisz mnie chyba z Crooasw13. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1942 Napisano 6 Lutego 2019 Piszę ogólnie ? bo już tyle cudów co się napatrzyłem. Temat przez tyle lat jest już tak zgłębiony i opisany, ze wystarczy tylko dobrze przeczytać. A sa i tacy co im wszystko opiszesz, a i tak kombinują, żeby czasem nie przeciągnąć jednego przewodu, albo nie zmienić climatronica za 30pln ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1943 Napisano 1 Marca 2019 Dnia 3.09.2018 o 23:52, tauka napisał: Odpal sobie w aucie i zobacz czy działa. Na stole trzeba zasilaniem się pobawić, a też nie zawsze wystartuje. Maćku możesz rozwinąć temat? Przeedytowałem wsad na testowych zegarach 849 i niestety na stole ni cholery nie chce robić się test wskazówek. Mam już gotowy wsad do zegarów, które mam na aucie więc przez weekend ogarnę na aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1944 Napisano 1 Marca 2019 Mi poszło w końcu i na stole, trzeba pobawić się zasilaniem i podać jedno po drugim a nie oba równocześnie z zasilacza... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1945 Napisano 1 Marca 2019 4 godziny temu, xoslox napisał: Mi poszło w końcu i na stole, trzeba pobawić się zasilaniem i podać jedno po drugim a nie oba równocześnie z zasilacza... Kamil a w jakiej kolejności? Ja we etyczce testowej mam chyba więcej plusów podłączonych niż tylko dwa... Ja próbowałem dziś jeszcze na liczniku w aucie i też klapa Eprom wgrywam K+CAN Commander tylko nie wiem czy po wszystkim mam wcisnąć reset ECU czy nie bo jak wciskam to zegary się resetują ale test wskazówek nie działa. Czy rzeczywiście konieczne jest odłączanie akumulatora czy tylko na 30 sekund sam zapłon po wgraniu trzeba wyłączyć??? Błędu w edycji wsadu na pewno nie mam a nie wierzę, że na dwóch zegarach nie chce się uruchomić ta funkcja. Dwa lata nie bawiłem się wsadami i od razu podwójny zonk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1946 Napisano 2 Marca 2019 Najpierw terminal 30, poczekać chwilę i dopiero terminal 15. U mnie tak ruszało na stole. Niektórzy pisali, że im na stole przy obu napięciach, innym, że dopiero w aucie... U mnie w aucie za każdym razem startowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1947 Napisano 2 Marca 2019 38 minut temu, xoslox napisał: Najpierw terminal 30, poczekać chwilę i dopiero terminal 15. U mnie tak ruszało na stole. Niektórzy pisali, że im na stole przy obu napięciach, innym, że dopiero w aucie... U mnie w aucie za każdym razem startowało kombinowałem z napięciami ale niestety nie rusza... pewnie mam pecha i posiadam oba liczniki, w których ta modyfikacja nie działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1948 Napisano 2 Marca 2019 Jeszcze się nie spotkałem żeby na 849 nie poszło. Podeslij ori wsady zerkne w nie. W aucie jak wgrasz wsad, trzeba zrobić reset, zgasić zapłon, odczekać z minutę i wtedy przekręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1949 Napisano 2 Marca 2019 25 minut temu, tauka napisał: Jeszcze się nie spotkałem żeby na 849 nie poszło. Podeslij ori wsady zerkne w nie. W aucie jak wgrasz wsad, trzeba zrobić reset, zgasić zapłon, odczekać z minutę i wtedy przekręcić podaj maila to podeślę bo nie chcę wrzucać oficjalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1950 Napisano 2 Marca 2019 Podeslij na pw ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1951 Napisano 2 Marca 2019 12 minut temu, tauka napisał: Podeslij na pw ? poszło, z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1952 Napisano 2 Marca 2019 (edytowane) no to pochwalę się i ja wiEEElkie dzięki Maćkowi tauka Edytowane 24 Marca 2019 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1953 Napisano 27 Marca 2019 (edytowane) A da sie zrobic staging ze wskazowkami temperatury i paliwa? Edytowane 27 Marca 2019 przez robert1508 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bledow Zgłoś #1954 Napisano 6 Maja 2019 (edytowane) Panowie może ktoś coś doradzi. Licznik z W8 3B7920849 i wgrany do niego wsad o takiej samej organizacji1J0920846GX i przekodować temperatura aby była po Can. Wszystko działa dobrze za wyjątkiem tego, że jak auto osiągnie temperaturę 93 stopnie wchodzi na fis komunikat o konieczności sprawdzenia układu chłodzenia manualnie. Poziom płynu oczywiście jest max. Powiedzcie czy jest gdzieś we wsadzie możliwość zmian tych wartości temperatury ostrzeżenia ewentualnie całkowite wyłącznie tego komunikatu. Edytowane 7 Maja 2019 przez bledow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1955 Napisano 6 Maja 2019 31 minut temu, bledow napisał: przekodować temperatura aby była po Can Zmień $065 na 82 i zobacz czy zadziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bledow Zgłoś #1956 Napisano 6 Maja 2019 1 minutę temu, tauka napisał: Zmień $065 na 82 i zobacz czy zadziała. Jest już zmieniona na 82. Jeśli nie zrobisz po can to w ogóle nie pokazuje temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bledow Zgłoś #1957 Napisano 5 Czerwca 2019 Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak to ugryźć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisXP Zgłoś #1958 Napisano 18 Lipca 2019 Szanowni koledzy, zmieniłem golfa na bezynowego no i zabrałem się za przeróbkę na 1j5 ale wsad z 1j5 mam tylko z mojego dieselka. Czy ktoś by poratował wsadem od benzynki 1j5920846 full? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1959 Napisano 8 Kwietnia 2020 Ktoś się orientuje czy licznik passata W8 z końcówką 846 to to vwk503 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #1960 Napisano 10 Kwietnia 2020 W dniu 8.04.2020 o 16:40, DzieX napisał: Ktoś się orientuje czy licznik passata W8 z końcówką 846 to to vwk503 ? mam licznik z W8 na biurku, ale nie wiem o co pytasz Jak coś mogę Ci pomóc rozbierając albo robiąc fotkę czegoś, to napisz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach