xoslox Zgłoś #1921 Napisano 17 Września 2018 Nie to jest program do edycji wsadów: https://drive.google.com/file/d/0B_yK-JKOX_nSWmZvMlBRTlZhZzQ/view?usp=sharing Jest angielska wersja językowa. Spróbuj teraz wgrać ten wsad: wgraj_ 849A.eep Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1922 Napisano 17 Września 2018 Jeszcze taka ciekawostka - jakbyś ktoś szukał wsadu golfa pod zegary 829 z Passata, to istnieje wsad VWK503 od Golfa RS - 1J0 920 827A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1923 Napisano 17 Września 2018 4 godziny temu, xoslox napisał: jakbyś ktoś szukał wsadu golfa pod zegary 829 z Passata, to istnieje wsad od golfa 1J0 920 82 7 A Żadna to nowość, temat od dawna opisany ? 4 godziny temu, xoslox napisał: Golfa RS Ale takiego golfa jeszcze nie widziałem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1924 Napisano 17 Września 2018 Wszyscy tacy mądrzy, a jak miałem bardziej zaawansowany problem to nikt się nie udzielał No może ktoś trafi na post i mu się przyda ta informacja bo akurat ja nie z tego forum tego się doczytałem. Golf R32 - mój błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #1925 Napisano 20 Września 2018 pod 849a też istnieje ? trzeba tylko przerobić 846G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1926 Napisano 23 Września 2018 (edytowane) Panowie, może ktoś wie. Przy kodowaniu na 0 w zegarach 1J5 - prędkość z ABS odległość/prędkość zależna jest od k-value, czy od tego co tam wystawi ABS po CAN ? Edytowane 23 Września 2018 przez xoslox Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1927 Napisano 23 Listopada 2018 To chyba koniec naszych zabaw z licznikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #1928 Napisano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Witam, mam problem tzn jak zmienialem licznik z bez na fis normalnie zczytywalem eprom programmer 1.19 wsad i go modyfikowalem, tzn podswietlenie wskazowek welcome itp, dzisiaj chcialem zczytac go ponownie zeby sprawdzic czy zadziala test zegarow, ale mam ciagle komunikat No ECU found. Macie jakies pomysly? W lapku od tamtego czasu nie zmieniane ustawienia ciagle com1 itp, ale tym razem nie lapie? vag com laczy sie normalnie z licznikiem, tylko epromm ma problem ogarniete, odinstalowalem i zainstalowalem ponownie sterownik od kabla Edytowane 15 Stycznia 2019 przez mateo2558 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crooasw13 Zgłoś #1929 Napisano 3 Lutego 2019 Witam mam problem nie wyświetla mi się wo gule temperatura zewnętrzna na liczniku VDO 1/2 FIS w Passat B5 2000.r 1.9TDi przedlift. Proszę o pomoc. Już próbowałem trochę rozwiązań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1930 Napisano 3 Lutego 2019 Rozumiem że w rozwiązaniach o których piszesz była wymiana climatronic na ten z fl i modyfikacja przewodów przy climatroniku i liczniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crooasw13 Zgłoś #1931 Napisano 4 Lutego 2019 Climatronic musiałbym na szrocie zobaczyć podmienic. A przyliczniku wole nie ruszac kostek bo sa fabrycznie zaizolowane i nie ruszane. Bende miał dopiero okazję przeskanowac go i zobaczę jakieś błędy może. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1932 Napisano 4 Lutego 2019 Czyli nie zrobiłeś tego co należy zrobić w przedlifcie, żeby prawidłowo działał licznik z fl. To nie ma się co dziwić że nie działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crooasw13 Zgłoś #1933 Napisano 4 Lutego 2019 No zajrzałem do wtyczki tej zielonej i piny rozmieszczenie się trochę różni niż na takim schemacie w internecie. U mnie miejsce wolne to w schemacie coś jest i na odwrót. A pin czujnika jest w dobrym miejscu. Coś na prof można pogadać z tobą tauka czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1934 Napisano 4 Lutego 2019 Kilka razy już było pisane co trzeba zrobić... 29 minut temu, tauka napisał: Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz. Następnie ciągniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32 b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz. Następny krok to naprawa wyświetlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze sobą.. wszystko działa. być może zadziała to na twoim climatroniku. Jeżeli nie to trzeba kupić panel climatronika z FL o numerze 3B1907044J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crooasw13 Zgłoś #1935 Napisano 4 Lutego 2019 Licznik skręciłem nic nie kombinowałem z tym. Climatronic VDO a nie ale nie zrobiłem zdj numerów mam taki sam raczej i wczoraj go wyjmowałem i skręciłem s powrotem i wszystkie wtyczki były podłączone i oryginalne zaklejone. Na climatronic wszystko się pokazuje dobrze i ok. Jednak bład po zeskanowaniu vag pokazuje się w liczniku tylko: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 29-10 - Short to Ground - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1936 Napisano 4 Lutego 2019 Wszystkie wyglądają tak samo ale się różnią. Napiszę jeszcze raz. Skoro nie zrobiłeś tego co trzeba zrobić żeby działało poprawnie z licznikiem fl to czemu się dziwisz że nie działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #1937 Napisano 5 Lutego 2019 (edytowane) Crooasw13 Przerabiałem temat temperatury zewnętrznej na wymienionym liczniiku z bez fis na 1/2 fis w vw b5 kilka lat temu. Pamiętam, że wypiąłem pin czujnika temperatury zewnętrznej z klimatronika i połączyłem z którymś pinem w liczniku. Nie wymieniałem panelu klimatronika na po lifcie. W tym temacie od strony nr 10 jest co gdzie trzeba połączyć. Wydaje mi sie ,że Tauka wskazał ci "drogę" Edytowane 5 Lutego 2019 przez Mario11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1938 Napisano 5 Lutego 2019 Napisałem mi dokładnie wszystko co trzeba zrobić. Zmiana klimatronika to już różnie. Zauważyłem że roczniki około 2000 które już mają doprowadzony can do climatronika to nie muszą mieć zmienianego panelu, a starsze muszą. Ja mu opisałem najgorszy schemat. Wystaczy po kolei sprawdzać zgodnie z opisem a może wystaczy połączenie wypiętych pinów od czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #1939 Napisano 6 Lutego 2019 Próbowałem mostkowania pinu czujnika temp. zewnętrznej - licznik i klimatronik razem ale nie zadziałało. Musiałem wypiąć pin z klimatronika i połączyć bezpośrednio do licznika. To zadziałało. W klimatroniku cały czas mam błąd czujnika temperatury zewnętrznej ale mam temp. na wyświetlaczu licznika. Można też dołożyc drugi czujnik temp. bezpośrednio do licznika. Nie będzie błędu w klimatroniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1940 Napisano 6 Lutego 2019 A wystarczyło zrobić tak jak to opisałem i by wszystko działało tak jak trzeba. No ale niech żyje drutowanie i kombinowanie zamiast prostych rozwiązań... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach