Grucha... Zgłoś #1841 Napisano 30 Grudnia 2017 Daj eeprom to się zrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki2411 Zgłoś #1842 Napisano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Ogarnięty stagging Edytowane 11 Stycznia 2018 przez luki2411 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1843 Napisano 16 Stycznia 2018 4 godziny temu, barktos napisał: Mam licznik 3B0920822 czy pomoże ktoś ogarnąć stagging Zapomnij o tym w tym liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki2411 Zgłoś #1844 Napisano 16 Stycznia 2018 Pomoże ktoś przy modyfikacji wskaźnika temperatury A bardziej liniowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grigorvr6 Zgłoś #1845 Napisano 19 Stycznia 2018 Siemka. Może nie chodzi tu o passeratti ale o golfa 4. Mianowicie zmieniłem licznik z 1J0920825A 1/2 fis na 1J5920846A Full fis ale dziwnie mi pokazuje otwarte drzwi kierowcy, mianowicie jest samochodzik ale w poprzek ekranu a nie wzdłuż czyli na tym mniejszym na samej górze. Przez jakiś czas pokazywało normalnie ten duży i nawet działało przy wyłączonym zapłonie ale gdzieś zmieniłem kodowanie i został ten mały. Klapę pokazuje też mały samochodzik a maski w ogóle ale mikro-styk jest, czujnik w misce też jest, dodam też że jak maski nie domknę to jak zamykam auto z pilota to nie ma potwierdzenia kierunkami a jak zamknę to jest normalnie więc przypuszczam że działa. Nie wiem może to wina modułu komfortu który u mnie jest czyli 1J0 z końcówką AH. Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerbatin Zgłoś #1846 Napisano 21 Stycznia 2018 Grigorvr6 jeśli na początku pokazywało "normalnie" to raczej nie jest wina modułu komfortu... Może to Ci pomoże: Jak zmienić bryłę auta wyświetlaną na FIS? Są 3 rodzaje, zmieniając wartości w eepromie 0x0223: -->3B mała bryła -->3F średnia bryła wygląda jak combi -->3D duża bryła wygląda jak van Daj znać czy Ci się udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #1847 Napisano 22 Stycznia 2018 Dnia 21.09.2014 o 19:01, Bartosz1 napisał: Witam. Posiadam licznik 1J5920845C, w samochodzie Bora 2000r. Czy uaktywnię w nim RKM, Welcome, albo podświetlanie wskazówek po zapłonie? Eeprom licznika ściągnięty i po zmianie C1 na E1 nie wyświetla RKM, a w miejscu napisu mam FF i po zmianie na B6 też nic. W miejscu wskazówek ma 10 i po zmianie na np. 13, 15, 17, 19, 1B, 1D, 1F to bywa różnie, albo świeci się od razu wszystko albo sam fis. I jeszcze tak przy okazji zapytam, czy jeśli jest wypalony fis to ta linia co oddziela spalanie od temperatury na wysokości 1/3 wyświetlacza to też powinna słabo świecić? Bo słabo widać na nim, ale ta linia jest bardzo wyraźna jak nowa. Sprzedawca mi mówił, że FIS tak zaczął słabo świecić jak wyciągnął navi MFD z DSP (chyba, żeby miała coś wspólnego komukacja CAN?). Czy to możliwe czy ściema i po prostu wyświetlacz do wymiany. Pozdrawiam posiadasz jeszcze ten wsad licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grigorvr6 Zgłoś #1848 Napisano 23 Stycznia 2018 Dnia 21.01.2018 o 22:52, zerbatin napisał: Grigorvr6 jeśli na początku pokazywało "normalnie" to raczej nie jest wina modułu komfortu... Może to Ci pomoże: Jak zmienić bryłę auta wyświetlaną na FIS? Są 3 rodzaje, zmieniając wartości w eepromie 0x0223: -->3B mała bryła -->3F średnia bryła wygląda jak combi -->3D duża bryła wygląda jak van Daj znać czy Ci się udało. To w tej rubryce co zaznaczyłem ? Tam gdzie mam 3C ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujek295 Zgłoś #1849 Napisano 26 Stycznia 2018 Witam. Wrzucam fajny programik do zabawy z naszymi licznikami. Więcej https://www.drive2.ru/l/471768829593126099/ DashDumpEdit.rar 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1850 Napisano 26 Stycznia 2018 Dnia 20.01.2018 o 00:38, grigorvr6 napisał: Nie wiem może to wina modułu komfortu który u mnie jest czyli 1J0 z końcówką AH. Ma ktoś jakiś pomysł ? Tak jest to wina modułu komfortu. twój obsługuje tylko drzwi kierowcy i klapę, stad taka ikonka. Na początku miałes dużą bryłę bo pamietało jeszcze kodowanie starego modułu (1c0) a jak odświerzyłes kodowanie to wskoczyła grafika taka jak być powinna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerbatin Zgłoś #1851 Napisano 26 Stycznia 2018 Grigorvr6, nie. Tam gdzie "00" - następna komórka. Nie zmieniaj jednak nic. Tauka ma rację, poczytałem i prawdą jest, że Twój moduł obsłuży tylko drzwi kierowcy i klapę bagażnika, maski i innych drzwi nie pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1852 Napisano 27 Stycznia 2018 17 godzin temu, zerbatin napisał: Tauka ma rację, poczytałem i prawdą jest, że Twój moduł obsłuży tylko drzwi kierowcy Przecież bym go nie okłamywał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1853 Napisano 28 Stycznia 2018 (edytowane) A maska? Też powinna działać. Lata temu jak swapowałem u siebie pierwszy fullfis i komfort na pilota to pamiętam że nie mogłem znaleźć kabla w instalacji od maski. Tzn. znalazłem, ale nie wiedziałem wtedy, że mam walnięty mikrostyk w masce i dlatego został niepodłączony. W sytuacji gdzie latam trzydrzwiówką brak sygnalizacji drzwi pasażera był na tyle do przyjęcia, że do dziś tego nie poprawiłem, mimo iż chyba dobre 5 lat mam już komplet na swap komfortu do 1C0. Tak tylko z ciekawości pytam... Pamiętam że jak podawałem masę to fis reagował chociaż teraz z pamięci próbując przypomnieć sobie komunikację licznik komfort i pinout licznika nie przypominam sobie jak to jest porobione... Edytowane 28 Stycznia 2018 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1854 Napisano 28 Stycznia 2018 Sygnał z maski jest doprowadzony do MK (dlatego nie mruga kierunkami jak maska jest otwarta) Ale już sygnał z maski nie idzie do licznika. Jak swapowałeś to pewnie pamiętasz ze trzebabyło doprowadzić sygnał z maski do licznika. Czy po doprowadzeniu będzie wyświetlał w tym przypadku nie wiem, bo nigdy nie robiłem tego na 1j0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1855 Napisano 29 Stycznia 2018 Dnia 26.01.2018 o 21:46, zerbatin napisał: maski i innych drzwi nie pokaże. Maskę powinno mu pokazać,już gdzieś pisałem,że u mnie w Passacie jest moduł 1J0 z końcówką AH,z tym że oryginalnie miałem czujnik poziomu i temperatury oleju i właśnie tylko maskę mi pokazywało od razu po zmianie licznika, bez żadnych modyfikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1856 Napisano 29 Stycznia 2018 Pewnie na golfie, choć nie pamiętam dokładnie kiedy zacząłeś się tam udzielać. No dobra, czujnik poziomu oleju również miałem fabrycznie. AH dokładałem bo nie było u mnie scyzoryka i faktycznie jak mówi tauka ten przewód maski szedł do komfortu. Zatem skąd licznik kuma że maska jest otwarta? Przecież AH nie ma canu w jego stronę jak mnie pamięć nie myli. Ma tylko pomiędzy silnikami szyb ewentualnie do pamięci fotela kierowcy. Rajt? W pinoucie blatu nie widzę czujnika maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1857 Napisano 29 Stycznia 2018 Nie zagłębiałem się w to w jaki sposób,ale jak masz niski poziom oleju i zaświeci się kontrolka na zegarach,to po otwarciu maski,nawet jak nie dolejesz oleju-kontrolka zgaśnie,co prawda po około 100km znów się zaświeci,ale widocznie sygnał otwarcie maski jest dla zegarów informacją do wyłączenia kontrolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grigorvr6 Zgłoś #1858 Napisano 2 Lutego 2018 Dnia 29.01.2018 o 17:10, owies napisał: Pewnie na golfie, choć nie pamiętam dokładnie kiedy zacząłeś się tam udzielać. No dobra, czujnik poziomu oleju również miałem fabrycznie. AH dokładałem bo nie było u mnie scyzoryka i faktycznie jak mówi tauka ten przewód maski szedł do komfortu. Zatem skąd licznik kuma że maska jest otwarta? Przecież AH nie ma canu w jego stronę jak mnie pamięć nie myli. Ma tylko pomiędzy silnikami szyb ewentualnie do pamięci fotela kierowcy. Rajt? W pinoucie blatu nie widzę czujnika maski. Ale jeszcze zanim był ten mały samochodzik był ten duży normalnie i wyczułem moment i sprawdziłem czy maskę pokaże i pokazało normalnie że otwarta, i pokazało też otwarte drzwi kierowcy bez wkładania kluczyka w stacyjkę jak i klapę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1859 Napisano 3 Lutego 2018 Kolego pokazało tak, dlatego że licznik miał w pamięci kodowanie i ustawienie systemu dla komfortu 1c0. Dla komfortu 1j0 przewidziany jest mały samochodzik i tego nie zmienisz. Podobne sytuacje mają użytkownicy którzy wkładają licznik z 1j0 do 1c0. Oni często mają mały samochodzik zamiast dużego. Aż do odświeżenia kodowania can gateway. Jeżeli chcesz mieć cały czas duży samochodzik to pozostaje ci wymiana komfortu na 1c0 (moduł, zmiana kostek i ich przepinowanie oraz silniczki szyb) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1860 Napisano 3 Lutego 2018 Skarby... ale ja cały czas mam duże auto pomimo wielokrotnego odświeżania bramki CAN (komfort 1J0). Miałem jeden licznik w którym był mały samochód, to był immo2 1j0920845. Reszta u mnie zawsze duże auto i nigdy nie wiedziałem jak zrobić małe. Czy z kluczykiem czy bez, zawsze jest duże. Władek, z tego co pamiętam do seata też wkładali fis z b5 i g4 więc może poszukaj tematu na seacie. Skoro jest taka różnica w kostce czarnej powinien być schemat gdzieś. Inaczej pozostaje szukać analogii bazując na "b5 pinout licznika". Albo formułować pytania po angielsku, niemiecku, rosyjsku. We Francji też był jeden fajny spec lata temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach