Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Próbował ktoś na 1/2 FIS? Czy na tym się w ogóle nie uda?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma potrzeby zmiany licznika. Jak coś to się polecam ;-)

https://youtu.be/tT578STIfik

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

 

W te same adresy wklejałeś komórki co w 849?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim 847e nie działa. Wygrane, bezpiecznik wyciągnięty do resetu, reset robiony tez programem ale niestety. Po przekreceniu stacyjki wskazówki zachowują się normalnie :(

Jak wrócę do domu to wrzucę mój wsad.

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na moim 847e nie działa. Wygrane, bezpiecznik wyciągnięty do resetu, reset robiony tez programem ale niestety. Po przekreceniu stacyjki wskazówki zachowują się normalnie :(

Jak wrócę do domu to wrzucę mój wsad.

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Miałeś podrzucić wsad to już by ci działało. :-P

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez tauka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałeś podrzucić wsad to już by ci działało. :-P

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

 

Bo ciężko jest wrzucić link http://www.users.on.net/~graeme86/sweep501/sweep501.html ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dość znacząco to upraszcza temat.

Dziwne jest to, ze 826c w golfie działa wg instrukcji dla 849 mimo ze ma starszą strukturę, a 847 juz nie w każdym.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwne jest to, ze 826c w golfie działa wg instrukcji dla 849 mimo ze ma starszą strukturę

Tu się możesz mylić,bo w golfie liczniki nie występowały z wyższą końcówką niż 6,a były też z nowszą strukturą ważne było oznaczenie literowe na końcu.Ten licznik z golfa jak miał przebieg całkowity i dzienny,tak jak liczniki ze starą strukturą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak licznik ze starą strukturą mialem. Nową miały tylko 8x6GX. Czyli te w eRce ;-) chyba że jeszcze gdzieś szły, ale ja nie widziałem.

 

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone na kilku licznikach i tak:

 

847E - ok, mimo że wersja nie pasuje

849A - jeden ok (rocznik 2004), drugi nie (rocznik 2005) - w obu rzekomo pasująca wersja i nowa struktura.

826C/ 826CX - oba działają, mimo starszej struktury (501). Ciekawostka - na chwile gaśnie FIS

927A - nie działa, zero reakcji, licznik martwy.

846A - nie działa, choć widać różnicę po uruchomieniu - diody kontrolek świecą znacznie dłużej niż normalnie.

846C - działa, co ciekawe wsad, rocznik, wersja softu i płytka identyczne z 846A.

949A - trzy sztuki (identyczne, 2004 rocznik, te same oznaczenia), dwa działają, jeden nie (objaw jak w 927A - czyli trup)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzone na kilku licznikach i tak:

 

A próbowałeś uwzględniając drugi link z metoda do starszych liczników, czy tylko pierwszą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A próbowałeś uwzględniając drugi link z metoda do starszych liczników, czy tylko pierwszą?

Obie metody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to są 3 metody bo w drugim linku są podane dwie dla starszego typu. U mnie w golfie na liczniku 846A zadziałała 2 druga z drugiego linku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w sumie to są 3 metody bo w drugim linku są podane dwie dla starszego typu. U mnie w golfie na liczniku 846A zadziałała 2 druga z drugiego linku.

 

Udało mi się stworzyć własnego patcha który zadziałał poprawnie na opornych 949A oraz 846A :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Udało mi się stworzyć własnego patcha który zadziałał poprawnie na opornych 949A oraz 846A :)

 

Cześć, na 3B0920825AX KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 nie ma szans aby to zadziało?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 849B nie działa, tzn zapala się dEf wskazówki idą w prawo i już tak zostają,nie cofają się z powrotem. Ma ktoś jakiś patent? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie na 849B nie działa, tzn zapala się dEf wskazówki idą w prawo i już tak zostają,nie cofają się z powrotem. Ma ktoś jakiś patent?

 

Wgraj może wsad 849A ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności