Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

czy ktoś mógłby mi pomóc

wymieniłem licznik w VW Caddy 2005r Eu Benzyna 1,6

komunikacja po Can

oryginalnie był VDO 1T0920852

 

https://www.sendspace.com/file/q3oibu

 

Założyłem z Golfa 5 również 2005r VDO 1K0920972 Angol Diesel

 

https://www.sendspace.com/file/j72qks

 

immo oraz kluczyki i przebieg udało mi się poprawnie zaimportować do nowego 972

lecz zostało zmienić obroty na benzynę oraz prędkość po przełożeniu tarczy oszukuje w moim pionowo było 100 a w angliku jest już 130

no i to co najważniejsze LOGO CADDY (tylne drzwi przesuwne)

 

Znalazłem wsad do Caddy z licznika EU lecz również Diesel 1T0920871

 

https://www.sendspace.com/file/tp9vvq

 

Lecz problem z tym że Vag Can Com. 1.4 czy 3.6 czyta mi wszystko z liczników z mienia przebieg oraz immo lecz nie mogę nic zmienić w eeprom

jakieś sugestie?

może jest ktoś w stanie dopasować wsad z tych trzech?:kciuczki

Edytowane przez pablllo.w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuję adresy wskazań paliwa oraz obrotów w zegarach z 9-tką na końcu.

Jeżeli ktoś z Was ma zrobioną mapę znanych adresów tych zegarów ,to proszę o wstawkę.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://chomikuj.pl/xoslox/Liczniki/Opis+bajt*c3*b3w+licznika+VW+Immo2-Immo3,5257676326.xls'>http://chomikuj.pl/xoslox/Liczniki/Opis+bajt*c3*b3w+licznika+VW+Immo2-Immo3,5257676326.xls

Ogólnie w tym folderze jest trochę przydatnego info: http://chomikuj.pl/xoslox/Liczniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Myślę że w pasku da się uruchomić synchro zegara.

Oczywiście modyfikacja HW musi być .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie!

Posiadam Paska b5fl z 2001 roku i był tam założony licznik 1/2 fis, ale jakoś mi się nie spodobał i kupiłem licznik full fis i teraz kiedy go założyłem nie moge nauczyc kluczyka..

 

Czy mógłby ktoś przerobić mi wsad?

 

oryginalny wsad z 1/2 fiscwsad licznika 3b0920825 v13.rar

 

a tu licznik full fis wsad nowy licznik 845a v13.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, ostatnie parę dni walczę z licznikiem i wsadem w nim. Chodzi o to, że zamówiłem dawno temu VFIZ z bramką CAN, dzięki czemu mimo IMMO2 w aucie można zmusić licznik ze wsadem IMMO3, aby pokazywał otwarcie drzwi w ten sposób:

 

IMG_20170410_222418_zpsyqmol9ag.jpg

 

Dziś udało się też zrobić pokazywania bagażnika, bo moduł 1J0 też to wysyła po CAN. Niestety nie udało się znaleźć otwarcia maski i tutaj mam pytania do Was. Może ktoś wie, słyszał, albo wie kto może wiedzieć:

  • Czy sygnał otwarcia maski leci w module 1J0 po CAN? Czy w 1C0 leci po CAN? Wg. schematów z rocznika 2000 i 2003 oba mają doprowadzony sygnał analogowo do komfortu i licznika.
  • Czy we wsadzie IMMO3 można wymusić, aby maskę czytał z wejścia analogowego a nie CAN (o ile ją tak czyta)?
  • A może ktoś wie, w której ramce CAN takie sygnał maski można znaleźć? :)

 

Liczę na pomoc lub jakikolwiek ślad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwarcie maski licznik immo 3 powinien ci pokazywać od razu po włożeniu,bez żadnych przeróbek i kombinacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, bo trzeba przewód od komfortu dociągnąć do licznika. Przynajmniej przy zmianie 1j0 na 1c0 tak było.

On nigdzie tej informacji po can nie wysyla, a krancowka maski -> komfort -> licznik idzie to analogowo.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a krancowka maski -> komfort -> licznik idzie to analogowo.

I w module 1J0 to wystarczy,bo maskę na liczniku 847 i 849 wyświetla bez żadnej dodatkowej ingerencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O widzisz, a na 849 już mi nie działało. Musiałem ciągnąć przewód.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli nie wysyła to po CAN. To jest dla mnie cenna informacja. Myślałem, że skoro bagażnik wysyła, choć do niego wg. schematów dla obu modułów też jest sygnał analogiwy, to maskę też wyśle. Muszę sprawdzić czy mam ten pin doprowadzony do licznika i czy pojawia się sygnał. Dobrze rozumiem?

 

Wysłane z mojego HUAWEI CRR-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kiedyś rosiek pisał coś takiego

 

rosiek

04-03-2012, 17:25

żeby zmienić piszczyk na gong tak jak jest w licznikach po 2008 trzeba dokonać zmian w pamięci licznika.

Wszystkie ostrzeżenia wtedy zamiast denerwującego piszczyka ładnie "gongują"

Przy czym przebieg i zegarek pozostają bez zmian.

Pozdrawiam

 

 

Ale niestety nie daje znaku życia na forum, kodowanie licznika na inny kraj zmienia gong przy otwarciu drzwi, ale po jednym gongu jest pisk, a Jak zmienić te piski na gong przy każdym ostrzeżeniu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I w module 1J0 to wystarczy,bo maskę na liczniku 847 i 849 wyświetla bez żadnej dodatkowej ingerencji.

 

Ale moduł 1J0 to nic nie wyświetla bez ingerencji. U mnie tylko bagażnik działał (ikona zamiast obrysu auta). Tutaj też twierdzą, że trzeba pociągnąć przewód: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=5263510#post5263510

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyświetla maskę,po wymianie tylko licznika bez prowadzenia dodatkowych przewodów.Tak jeszcze przychodzi mi na myśl,że może nie masz na wyposażeniu czujnika poziomu i temperatury oleju i tu może być problem.Ja u siebie mam ten czujnik i może dlatego mam sygnał otwarcia maski,który jest również sygnałem,aby zgasła kontrolka poziomu oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być tak jak piszesz z tym czujnikiem poziomu, bo ja w afn też nie mam.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jeszcze przychodzi mi na myśl,że może nie masz na wyposażeniu czujnika poziomu i temperatury oleju i tu może być problem.

 

Zgadza się, nie mam takiego czujnika. Ciekawe dlaczego zamknięcie maski ma wpływ na czujnik oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo jak ci wyskoczy błąd spowodowany niskim stanem oleju, to otwarcie maski go resetuje. Bo skoro otworzyłes maskę, to skontrolowałes co jest nie tak.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik jest też do alarmu fabrycznego, który to posiadam. A co do opisanego przypadku to sądziłem, że dolanie oleju powoduje usunięcie błędu. Dobrze wiedzieć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli oleju nie dolejesz, to po chwili i tak się zapali ponownie.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności