Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

programatorami to ja nacodzien sie posluguje wiec z tym nie ma problemu.

pytanie jest czy wgranie wsadu do pamieci rozwiaze problem czy nie.

najlepiej jak bys sie prytelepal tym autem i wtedy mozna czarowac.

sprzetu trche mam i nie chiczyki tylko ori za grube tysiace wiec moze cos sie wykombinuje.

jak mi wyslesz rozebrane to moge wgrac pamiec programatorem - nie ma problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75

Bym się paskiem kulnoł i zabrał liczniki ze sobą. To byś paska zrobił i audi za jednym zamachem. Co masz na myśli rozebrane ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepnę się pod temat bo mam ten sam problem odnośnie licznika Audi A 3 S 3. Do angielskiej wersji licznika wgrałem wsad od S 3 wersji europejskiej i teraz FIS gaśnie i się zapala a dodatkowo wyskoczył napis DEF na wyświetlaczu. Zgrałem ori wsad eeprom programer 1.19 g. przed wgraniem wsadu europejskiego. Ale teraz jak chce wgrać ori wsad to wyskakuje błąd. Dodam,że teraz wsad czyta ale są tam jakieś głupoty a wgrać już nie chce. Pomoże ktoś?:smutek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75

to samo mam wlasnie u siebie.

koledzy tutaj wlasnie doszli do wniosku, ze eeprom jest szyfrowany i da sie go zczytac ale z powrotem lipa i wlasnie ptaszki takie wychodza :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W audi to zawsze wszystko inaczej jak w reszcie vagów. Ja się parę lat temu nauczyłem nie dotykać tego jak szwagrowi w a6 c5 przebieg vag tacho chciałem skorygować. Dało się połączyć i zmienić i wszystko wyglądało ok do momentu resetu po wykonaniu operacji, kiedy to na liczniku pojawiły się same 9tki. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, licznik to był włoski magneti marelli, połówka z umierającym wyświetlaczem i wskaźnikiem temperatury. Wymieniłem go na fulla vdo i do tego dołożyłem manetke bo golas nawet tego nie miał. I nauka została by się audi nie tykać jak się nie wie. Co ciekawe, z vdo vag tacho się nie połączył i aby ustawić prawidłowy przebieg musiałem użyć vag programera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie opcja czy np. dałoby radę wgrać ori wsad lepszym programem po obd 2 np. vag can dash 5.29.

Zdarzyła mi się kiedyś podobna sytuacja ale na starszych zegarach 919.. vdo z pełnym fis immo 2. wgrywałem tam wsad od europy i stało się podobnie tylko,że używałem vag tacho 3.01 on jest bardzo stabilny. Ale na szczęście z powrotem udało się wgrać ori wsad od anglika i licznik ożył.

Dodam,że vcds normalnie się łączy z licznikiem i mogę zmieniać kodowanie.

Edytowane przez renegat207

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seba był u mnie i lipa. Wgrany był Wsad ze zmienionym immo vinem i przebiegiem i ori wsad który był zgrany po kablu. W obu przypadkach jest def, FIS nie wstaje i licznik daje buczacy dźwięk. Ala error. Nie jest to pisk jaki daje immo np.

Wiec albo ori plik zgrany po kablu jest walniety albo coś głębiej się sypnelo. Obok kości immo jest procek micronasa. Teoretycznie zabawa pamięcią po obd nie powinno mieć na niego wpływu ale .kto.wie. teraz najlepiej to trzeba by załatwić ori wsad z licznika o.tym samym numerze i wgrać. I zobaczyć czy liczyło wstanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/464465-Faulty-2003-Audi-S3-VDO-Dashboard-8L0920980L

 

Tutaj gościu napisał, ze micronas po czasie sam się wysypuje. Więc może poprostu przyszedł jego koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzien dobry koledzy mam pytanko.Od wczoraj pali mi sie kontrolka check engine ale bez zadnego komunikatu co tomoze oznaczac .Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To oznacza, że należy podłączyć pod komputer i sprawdzic co to może oznaczać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seba był u mnie i lipa. Wgrany był Wsad ze zmienionym immo vinem i przebiegiem i ori wsad który był zgrany po kablu. W obu przypadkach jest def, FIS nie wstaje i licznik daje buczacy dźwięk. Ala error. Nie jest to pisk jaki daje immo np.

Wiec albo ori plik zgrany po kablu jest walniety albo coś głębiej się sypnelo. Obok kości immo jest procek micronasa. Teoretycznie zabawa pamięcią po obd nie powinno mieć na niego wpływu ale .kto.wie. teraz najlepiej to trzeba by załatwić ori wsad z licznika o.tym samym numerze i wgrać. I zobaczyć czy liczyło wstanie.

 

Już pisałem, że wgranie programatorem tego co zostało odczytane po OBD nie pójdzie. Jeśli wgrywanie programatorem to tylko wsad zaszyfrowany, a jeśli wgrywanie po OBD wsadu jawnego po edycji to tylko po uprzednim przeliczeniu sum kontrolnych no i lepszym sprzętem. To nie VDO w Passacie B5, że przeliczy sumę zmieniając mu kodowanie, tam niektóre sumy muszą być wyliczone przed wgraniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Staging B5.5

Jak to zrobić?

Dzięki

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie jak wyłączyć czerwoną linie pod napisem MANUAL w full fis ? Co trzeba zmienić w wsadzie licznika .Pozdrawiam passat-b5-fl-w8-licznik-pelen-full-fis-okazja-459-2-3973246888.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżyć can gateway. Bo pewnie masz błąd sterownika skrzyni automatycznej której nie masz? Miałem tak samo jak podłączyłem po lifcie do przed lifta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zdjęcie licznika co zamieściłem to tylko dla podglądu . ogólnie licznik który posiadam był z diesel i chciałem go przerobić na benzynę wiec wgrałem wsad od benzyny i właśnie pojawiła sie ta linia . na oryginalnym wsadzie tej Lini nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób co kolega wyżej ft Ci napisał, wejdź vagiem w can gateway, tj numer 19 o ile dobrze pamiętam i tam wybierz recode, tak jal do przekodowania. Zrób kodowanie z tym samym kodem który tam już jest i linia powinna zniknąć bo can gatway się odświeży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki rozumiem zrobię to co mówicie. jak nie zniknie to się odezwę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,chce zmienić u siebie licznik na ten mfa, posiadam 1M0 920 800 C S5-KOMBIINSTR VDO V13.

Auto to Seat Toledo 1.9 tdi 99r, mam bodajże immo2 a drugi licznik to 1M0920821B z 2001r więc immo3, da radę to zgrać jakoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie dołączam się do tematu zmiany podświetlanych elementów tacho po przekręconym zapłonie. Po wielu próbach wgrywania "edytowanego" epromu w linii 1E0 bajt D nie osiągnąłem żadnych rezultatów. Proszę o pomoc kogoś komu się udało to zrobić.

numer licznika 3B0 920 849 A

14,12,2015.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności