chudy_lis Zgłoś #1601 Napisano 25 Stycznia 2016 programatorami to ja nacodzien sie posluguje wiec z tym nie ma problemu. pytanie jest czy wgranie wsadu do pamieci rozwiaze problem czy nie. najlepiej jak bys sie prytelepal tym autem i wtedy mozna czarowac. sprzetu trche mam i nie chiczyki tylko ori za grube tysiace wiec moze cos sie wykombinuje. jak mi wyslesz rozebrane to moge wgrac pamiec programatorem - nie ma problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1602 Napisano 25 Stycznia 2016 Bym się paskiem kulnoł i zabrał liczniki ze sobą. To byś paska zrobił i audi za jednym zamachem. Co masz na myśli rozebrane ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renegat207 Zgłoś #1603 Napisano 25 Stycznia 2016 Witam. Podepnę się pod temat bo mam ten sam problem odnośnie licznika Audi A 3 S 3. Do angielskiej wersji licznika wgrałem wsad od S 3 wersji europejskiej i teraz FIS gaśnie i się zapala a dodatkowo wyskoczył napis DEF na wyświetlaczu. Zgrałem ori wsad eeprom programer 1.19 g. przed wgraniem wsadu europejskiego. Ale teraz jak chce wgrać ori wsad to wyskakuje błąd. Dodam,że teraz wsad czyta ale są tam jakieś głupoty a wgrać już nie chce. Pomoże ktoś?:smutek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1604 Napisano 25 Stycznia 2016 to samo mam wlasnie u siebie. koledzy tutaj wlasnie doszli do wniosku, ze eeprom jest szyfrowany i da sie go zczytac ale z powrotem lipa i wlasnie ptaszki takie wychodza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1605 Napisano 26 Stycznia 2016 W audi to zawsze wszystko inaczej jak w reszcie vagów. Ja się parę lat temu nauczyłem nie dotykać tego jak szwagrowi w a6 c5 przebieg vag tacho chciałem skorygować. Dało się połączyć i zmienić i wszystko wyglądało ok do momentu resetu po wykonaniu operacji, kiedy to na liczniku pojawiły się same 9tki. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, licznik to był włoski magneti marelli, połówka z umierającym wyświetlaczem i wskaźnikiem temperatury. Wymieniłem go na fulla vdo i do tego dołożyłem manetke bo golas nawet tego nie miał. I nauka została by się audi nie tykać jak się nie wie. Co ciekawe, z vdo vag tacho się nie połączył i aby ustawić prawidłowy przebieg musiałem użyć vag programera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1606 Napisano 26 Stycznia 2016 To samo u mnie jest lol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renegat207 Zgłoś #1607 Napisano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Zastanawia mnie opcja czy np. dałoby radę wgrać ori wsad lepszym programem po obd 2 np. vag can dash 5.29. Zdarzyła mi się kiedyś podobna sytuacja ale na starszych zegarach 919.. vdo z pełnym fis immo 2. wgrywałem tam wsad od europy i stało się podobnie tylko,że używałem vag tacho 3.01 on jest bardzo stabilny. Ale na szczęście z powrotem udało się wgrać ori wsad od anglika i licznik ożył. Dodam,że vcds normalnie się łączy z licznikiem i mogę zmieniać kodowanie. Edytowane 27 Stycznia 2016 przez renegat207 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #1608 Napisano 30 Stycznia 2016 Seba był u mnie i lipa. Wgrany był Wsad ze zmienionym immo vinem i przebiegiem i ori wsad który był zgrany po kablu. W obu przypadkach jest def, FIS nie wstaje i licznik daje buczacy dźwięk. Ala error. Nie jest to pisk jaki daje immo np. Wiec albo ori plik zgrany po kablu jest walniety albo coś głębiej się sypnelo. Obok kości immo jest procek micronasa. Teoretycznie zabawa pamięcią po obd nie powinno mieć na niego wpływu ale .kto.wie. teraz najlepiej to trzeba by załatwić ori wsad z licznika o.tym samym numerze i wgrać. I zobaczyć czy liczyło wstanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1609 Napisano 30 Stycznia 2016 http://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/464465-Faulty-2003-Audi-S3-VDO-Dashboard-8L0920980L Tutaj gościu napisał, ze micronas po czasie sam się wysypuje. Więc może poprostu przyszedł jego koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam1977 Zgłoś #1610 Napisano 31 Stycznia 2016 dzien dobry koledzy mam pytanko.Od wczoraj pali mi sie kontrolka check engine ale bez zadnego komunikatu co tomoze oznaczac .Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #1611 Napisano 31 Stycznia 2016 To oznacza, że należy podłączyć pod komputer i sprawdzic co to może oznaczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1612 Napisano 31 Stycznia 2016 Seba był u mnie i lipa. Wgrany był Wsad ze zmienionym immo vinem i przebiegiem i ori wsad który był zgrany po kablu. W obu przypadkach jest def, FIS nie wstaje i licznik daje buczacy dźwięk. Ala error. Nie jest to pisk jaki daje immo np.Wiec albo ori plik zgrany po kablu jest walniety albo coś głębiej się sypnelo. Obok kości immo jest procek micronasa. Teoretycznie zabawa pamięcią po obd nie powinno mieć na niego wpływu ale .kto.wie. teraz najlepiej to trzeba by załatwić ori wsad z licznika o.tym samym numerze i wgrać. I zobaczyć czy liczyło wstanie. Już pisałem, że wgranie programatorem tego co zostało odczytane po OBD nie pójdzie. Jeśli wgrywanie programatorem to tylko wsad zaszyfrowany, a jeśli wgrywanie po OBD wsadu jawnego po edycji to tylko po uprzednim przeliczeniu sum kontrolnych no i lepszym sprzętem. To nie VDO w Passacie B5, że przeliczy sumę zmieniając mu kodowanie, tam niektóre sumy muszą być wyliczone przed wgraniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa0006 Zgłoś #1613 Napisano 31 Stycznia 2016 Staging B5.5 Jak to zrobić? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebavip Zgłoś #1614 Napisano 31 Stycznia 2016 Witam mam pytanie jak wyłączyć czerwoną linie pod napisem MANUAL w full fis ? Co trzeba zmienić w wsadzie licznika .Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #1615 Napisano 31 Stycznia 2016 Odświeżyć can gateway. Bo pewnie masz błąd sterownika skrzyni automatycznej której nie masz? Miałem tak samo jak podłączyłem po lifcie do przed lifta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebavip Zgłoś #1616 Napisano 31 Stycznia 2016 To zdjęcie licznika co zamieściłem to tylko dla podglądu . ogólnie licznik który posiadam był z diesel i chciałem go przerobić na benzynę wiec wgrałem wsad od benzyny i właśnie pojawiła sie ta linia . na oryginalnym wsadzie tej Lini nie ma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1617 Napisano 31 Stycznia 2016 Zrób co kolega wyżej ft Ci napisał, wejdź vagiem w can gateway, tj numer 19 o ile dobrze pamiętam i tam wybierz recode, tak jal do przekodowania. Zrób kodowanie z tym samym kodem który tam już jest i linia powinna zniknąć bo can gatway się odświeży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebavip Zgłoś #1618 Napisano 1 Lutego 2016 oki rozumiem zrobię to co mówicie. jak nie zniknie to się odezwę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
organiser Zgłoś #1619 Napisano 10 Lutego 2016 witam,chce zmienić u siebie licznik na ten mfa, posiadam 1M0 920 800 C S5-KOMBIINSTR VDO V13. Auto to Seat Toledo 1.9 tdi 99r, mam bodajże immo2 a drugi licznik to 1M0920821B z 2001r więc immo3, da radę to zgrać jakoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreww22 Zgłoś #1620 Napisano 10 Marca 2016 Witam serdecznie dołączam się do tematu zmiany podświetlanych elementów tacho po przekręconym zapłonie. Po wielu próbach wgrywania "edytowanego" epromu w linii 1E0 bajt D nie osiągnąłem żadnych rezultatów. Proszę o pomoc kogoś komu się udało to zrobić. numer licznika 3B0 920 849 A 14,12,2015.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach