pivvo Zgłoś #1001 Napisano 6 Marca 2013 Właśnie założyłem jakiś czas temu licznik od passata 1/2 fis do octavi i aby rezerwa mnie się w miare dobrze pokazywała to vagiem tą wartość zmieniłem na 120 ale jednak jak zakładam orginalny licznik w blokach pokazuje że jest 2 litry paliwa a na passata (ale ma wsad od golfa ) że jest 4 litry przed zmianą wartości było że jest 6 litrów, a z tym przeliczaniem z hex na dec to mnie trochę toprnie idzie . Oki najlepiej tłumaczy się na konkretnym przykładzie, a więc przejrzałem Twój wsad ma trochę inne adresy i teraz do meritum, wskazania paliwa są od adresu :0x0F4 do 0x 0223 seg000:01F0 9F 08 BD 0F 0B 01 3A 01 80 01 D6 01 17 02 4B 02 seg000:0200 4B 02 4B 02 18 00 3C 00 7C 00 E0 00 44 01 A8 01 seg000:0210 A8 01 A8 01 18 00 3C 00 7C 00 E0 00 44 01 A8 01 seg000:0220 A8 01 A8 01 0E 00 8F 00 6E 01 CE 02 2E 04 8E 05 tłumacząc to na DEC mamy: seg000:01F0 #ARG! 267 314 384 470 535 535 seg000:0200 587 587 24 60 124 224 324 324 seg000:0210 424 424 24 60 124 224 324 324 seg000:0220 424 424 14 143 366 718 1070 1070 seg000:0230 1422 1422 #ARG! #ARG! #ARG! na czerwona zaznaczyłem linijkę która ma złe wartości powinno byc to co jest pogrubione. I teraz musisz ustalić jaka jest oporność dla np. 7-miu litrów wystarczy Vag-comem odczytać kanał trzeci, jeśli będzie tam 100 lub więcej ohm to musisz podnieś wartości w pierwszych komórkach w poniższym przykładzie masz przypisaną oryginalną oporność do wartośći DEC oporność 36; 62; 89; 137; 188; 188; 288; 288; wartośc DEC 267; 314; 384; 470; 535; 535; 587; 587; pz. pivvo ---------- Dodano o 21:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:46 ---------- Mam prośbę ,nie mogę znaleźć które wartości odpowiadają za wskazanie full paliwa w liczniku z wsadem 3B0920949A .Męczyłem się z dokładniejszym ustawieniem wskazań na FIS i nawet mi się udało, ale niestety nadal po zatankowaniu zbiornika na full(Vag) pokazuje mi 58l a w zbiorniku jest 62. Bardzo proszę o podpowiedź co zmienić mogę również podesłać wsad jeśli ktoś zrobił by to dla mnie . Podeślij wsad albo tu na forum albo na priva pivvo(małpa)o2.pl, hm.. wsad jest o oryginalny?, bo po numerze to angol. A tak na marginesie koledzy mam pytanie czy wsady są nazwał bym danymi chronionymi bo zawierają VIN, i kody immo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robak26 Zgłoś #1002 Napisano 7 Marca 2013 Witam. Może ktoś pomoże. Które segmenty tego wsadu odpowiadają za naliczanie przejechanych kilometrów? sprawdzian Daniel.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1003 Napisano 7 Marca 2013 (edytowane) Witam.Może ktoś pomoże. Które segmenty tego wsadu odpowiadają za naliczanie przejechanych kilometrów? Naliczanie czyli przebieg?za to odpowiada chyba procesor zliczając impulsy z czujnika. A ty masz chyba problem z z błędnym naliczaniem kilometrów.,tak? A kiedyś pisałeś że licznik masz z Passata ,auto seat a wsad widzę z golfa jest ,wiec moze cie to przekłamywać. Edytowane 7 Marca 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robak26 Zgłoś #1004 Napisano 8 Marca 2013 Jak zwykle można na Ciebie liczyć dob12. Właśnie dowiedziałem się ,że trzeba zmienić "K-VALUE". Szukam info na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robak26 Zgłoś #1005 Napisano 8 Marca 2013 Jeszcze jedno. Czy zła konfiguracja "K-VALUE" może mieć wpływ na odliczanie ilości paliwa w zbiorniku. Chodzi o to ,że w trakcie jazdy im wskaźnik paliwa pokazuje mniej to powinno ubywać kilometrów do przejechania. Tutaj dopiero po wyłączeniu zapłonu zmienia się ta liczba, a w trakcie jazdy jest cały czas taka sama. Na pewno coś jest nie tak. dob12, u mnie wszystko śmiga. Teraz robię kumplowi to samo w jego Leonie. Dobrze zrozumiałeś. Auto to Leon, licznik Passat B5 ,a wsad Golf IV. Tylko taka konfiguracja pozwala na to, że by mieć taki bayer w Leonku. Fabrycznie tego nie było w Leonie 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #1006 Napisano 9 Marca 2013 (edytowane) na czerwona zaznaczyłem linijkę która ma złe wartości powinno byc to co jest pogrubione. I teraz musisz ustalić jaka jest oporność dla np. 7-miu litrów wystarczy Vag-comem odczytać kanał trzeci, jeśli będzie tam 100 lub więcej ohm to musisz podnieś wartości w pierwszych komórkach w poniższym przykładzie masz przypisaną oryginalną oporność do wartośći DEC oporność 36; 62; 89; 137; 188; 188; 288; 288; wartośc DEC 267; 314; 384; 470; 535; 535; 587; 587; pz. pivvo odczytałem kanał trzeci i mam tam 100 Edytowane 10 Marca 2013 przez pablokinah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1007 Napisano 18 Marca 2013 (edytowane) Końcówka ,ta sama więc powinno działać. Edytowane 18 Marca 2013 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1008 Napisano 18 Marca 2013 WitamMam pytanie czy we wsadzie 3b0 920 849a komórki odpowiedzialne za pojemność zbiornika paliwa sa w tym samym miejscu co we wsadzie 3b0 920 949a ? Tak w takim samym,wszystkie liczniki 3B0 920 XXX z końcówką 8 i 9 mają taki sam układ tych komórek,różnica jest w licznikach z końcówkami 5,6,7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekPST Zgłoś #1009 Napisano 28 Marca 2013 (edytowane) Witam. Czy ktoś z okolic Wwy mógłby mi pomóc w ustawieniu podswietlania samych wskazników po uruchomieniu silnika? Byłbym wdzięczny:) numer licznika: 3B0 920 827 AX producent: VDO Edytowane 29 Marca 2013 przez ManiekPST Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1010 Napisano 28 Marca 2013 Witam. Czy ktoś z okolic Wwy mógłby mi pomóc w ustawieniu podswietlania samych wskazników po uruchomieniu silnika? Byłbym wdzięczny:) Mogę ci to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1011 Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam Panowie. Od dłuższego czasu pracuje nad dość ciekawym eksperymentem. Szczegóły niebawem. Chodzi o to że moje testowe passaty musiałem zezłomować i zostały mi dwa Audi A3 98. Moje pytanie, to czy ktokolwiek wyłączył immo w sterownikach simos? Musze robić testy bez zegarów, a jak wiadomo nie bardzo da się bez nich jezdzić W passatach z EDC15 vag-commander sobie radził a tu mam problem. Dajcie znać jak coś wiecie. pozdrowiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1012 Napisano 9 Kwietnia 2013 Nie wiem jak w grupie VW ze sterownikami Simos ,ale w przypadku "makaronów" i "żabojadów" dane immo nie są zapisywane w EEPROM tylko w Motoroli (HCxxx).Zakodowanie immo pójdzie kablem,ale nie wiem jak z "OFF". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #1013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam, czy jest mozliwosc aby ktos podał opcje zmian z pierwszego postu np napis"WELCOME" i podswietlenie ale dla licznika 849 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robak26 Zgłoś #1014 Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam, czy jest mozliwosc aby ktos podał opcje zmian z pierwszego postu np napis"WELCOME" i podswietlenieale dla licznika 849 ? zmień w offsecie 44F wartość z 02 na 6B itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1015 Napisano 9 Kwietnia 2013 Nie wiem jak w grupie VW ze sterownikami Simos ,ale w przypadku "makaronów" i "żabojadów" dane immo nie są zapisywane w EEPROM tylko w Motoroli (HCxxx).Zakodowanie immo pójdzie kablem,ale nie wiem jak z "OFF".[/QUOT]Musze wyłaczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #1016 Napisano 12 Kwietnia 2013 Jako, że kompletnie nie rozumiem o co chodzi, zapytam prosto :czy da się zmienić język komunikatów FIS w B6 na j.polski. Wklepać zamiast innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #1017 Napisano 13 Kwietnia 2013 Mam pytanie. Czy do licznika Biały duży FIS z auta z 2009roku 3C0 920 872 B ktoś może wgrać polski język ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
docan Zgłoś #1018 Napisano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) 3b1 919 890ax które komórki zmienić aby podświetlić wskazówki po przekręceniu kluczyka (poproszę tak łopatologicznie bo cyferki do mnie nie przemawiają ) i czy da rade uruchomić zasięg na baku Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez docan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1019 Napisano 21 Kwietnia 2013 3b1 919 890ax które komórki zmienić aby podświetlić wskazówki po przekręceniu kluczyka (poproszę tak łopatologicznie bo cyferki do mnie nie przemawiają ) i czy da rade uruchomić zasięg na baku Nie da się w tym liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #1020 Napisano 30 Kwietnia 2013 Mam pytanie. Czy do licznika Biały duży FIS z auta z 2009roku 3C0 920 872 B ktoś może wgrać polski język ? wymienić licznik np. na kolorowy - tam jest wsio w PL Jako, że kompletnie nie rozumiem o co chodzi, zapytam prosto :czy da się zmienić język komunikatów FIS w B6 na j.polski. Wklepać zamiast innego. nie,zostaje tylko wymiana licznika (podobno ktoś pracuje nad ew.zmianą ale efektów jeszcze brak) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach