Skocz do zawartości
Gość Pancerny

Swieże autko ze szwabii...(B3 35i)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pancerny

Witajcie!!! Jestem świeżo upieczonym posiadaczem tego auta i mam kilka nurtujących pytań:

1 przeglądałem sporo postów na tym forum i nie natknąłem się na podobny temat -więc chodzi o złączki do zczytywania błędów Digifanta -u mnie(91 r.) ich nie ma pod mieszkiem zmiany biegów :zly: więc może ktoś ma jakiś pomysł gdzie jeszcze ich szukać?

2 Mój katalizator nieco się wypalił i fajnie dzwoni -co sądzicie o katach uniwersalnych -da się na tym pojeżdzić czy lepiej wyciąć wogóle?

3 A teraz pytanko z serii orientacja pod maską - kto wie do czego jest taki mały czujnik z przodu obódowy filtra powietrza(widać w nim śróbkę do rególacji)?

:padam: z góry dzięki za odpowiedzi!

Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj looknąć tutaj (chociaż to pisze że to lata 94-95 - Autodata2005), skoro pod mieszkiem nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy Dgifant nie wyświetla błędów jedynie kodami błyskowymi przez złączkę pod maską?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pancerny

Amanda napisał:

Spróbuj looknąć tutaj (chociaż to pisze że to lata 94-95 - Autodata2005)

Autodata ma chyba rację -u mnie niema tej kostki :(

kip,a gdzie pod maską szukać tej złączki? :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie pod maską szukać tej złączki?

Niedaleko zboirniczka wyrównawczego płynu chłodniczego, bodajże bardziej "w stronę" silnika. Było o tym niedawno na forum, nawet zdjęcie było.

 

Nie jestem pewien, ale ta kostak ma chyba kolor żółty. Szukajka Twoim przyjacielem! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pancerny, zobacz jeszcze w skrzynce bezpieczników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Damian

hmm jeżeli patrząc na to zdjęcie i powoływać się na autodate to albo autodata jest lipna albo w passatach powyżej 94 montowano gdzie indziej złącze :D W mojej B4 miałem złącze dokładnie po drugiej stronie kierownicy niż to jest na zdjęciu: czyli nie z lewej (obok włącznika świateł itd.) tylko z prawej strony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian, w AD kiera jest po prawej stronie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Damian

yyy czyli angielska wersja jakaś ta :looka: ? Nawet nie wiedziałem, nie korzystam z takich usług :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aro23

ja też mam złącze po prawej stronie kierownicy, tuż pod licznikiem (osłona w kształcie litery L ze znaczkiem diagnozy silnika)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość miszczofkors
2 Mój katalizator nieco się wypalił i fajnie dzwoni -co sądzicie o katach uniwersalnych -da się na tym pojeżdzić czy lepiej wyciąć wogóle?

 

Wywal kata a w zasadzie jego wnętrzności i zostaw puche, na badaniach się nie bedą czepiać i przybędzie ci mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wywal kata a w zasadzie jego wnętrzności i zostaw puche

Nie zapomnij o rurze przelotowej przez kata bo bez niej mogą dziwne rzeczy dziać się z autkiem. Spaliny muszą mieć swobodny przepływ a nie kotłować się w puszce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pancerny

Witam!

Wiem o co kolegom chodzi-wybić wkład katalityczny i w to miejsce wsawić kawał rurki...Ok tylko ,że w 2E Lambda znajduje się w kacie a nie w kolektorze ,więc to by musiała być taka dziurawa rurka ,która kieruje głównym strumieniem spalin nie dopuszczając do powstania zawirowań i fali zwrotnej i jednocześnie umożliwia Lambdzie odczyt tlenu.

Może się mylę ,co Wy na to?

Co do tej Złączki nieszczęsnej od diagnostyki digifanta to ręce opadają-w moim poprzednim aucie miałem tak wielką złączkę i umieszczoną w takim miejscu ,że nie sposób było jej nie zauważyć ,a tu :mur: nie ma nic...

Help me !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spytać nie zaszkodzi. Do czego są właśnie te dwie złączki pod mieszkiem skrzyni biegów, co się z tym robi, jak podłącza i gdzie ? Co to jest ten digifant ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dwie złączki pod mieszkiem skrzyni biegów

Złązce diagnostyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pancerny

Witka!

Poszukiwania złącza w toku...

Zauważyłem coś nowego w moim pasku(to brzmi dumnie...):

otórz jest taki zakres obrotów (przy nierozgrzanym silniku),przy którym pojawia się dziura i brakuje mocy -ok.1500rpm.

Czy ktuś miał cuś takiego :zdziwko::zdziwko::zakrecony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pancerny

Hey Wam!

No i proszę odkrywam kolejne arkana Digifanta -wymieniłem taki czujnik na jeden wtyk i cz. temperatury 4-ro pinowy i nic... dalej mam tę dziórę przy ok 1500 rpm.

Ja nie wiem to chyba lambda -będę drążył temat :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności