wist Zgłoś #581 Napisano 4 Marca 2013 Witam Szanowne Grono!U mnie przyczyną rozładowującego sie akumulatora jest pobór prądu przez silniczek podnoszenia i opuszczania przedniej prawej szyby,dziś do tego doszedłem,rozebrałem wszystkie progi,przejrzałem przewody w drzwiach,słupkach,wyjmowałem po kolei wszystkie bezpieczniki i przekaźniki z podpiętym amperomierzem i nigdzie niemożna było namierzyć gdzie pobiera prąd.Przy zamknętym centralnym zamku pobiera 0,22A,po wypięciu kostki od modułu sterowania opuszczaniem szyb pobór spada do 0,05-0,04 A.Czy to możliwe żeby moduł komfortu się nieuzbroił i nieodcinał prądu na sterowanie szyb i czy w tym wypadku pozostaje mi tylko wymiana modułu sterowania opuszczaniem szyby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #582 Napisano 5 Marca 2013 Przy zamknętym centralnym zamku pobiera 0,22A,Ile czasu czekales po zamknieciu auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wist Zgłoś #583 Napisano 5 Marca 2013 (edytowane) Ile czasu czekales po zamknieciu auta? 10,15 minut i tylko były wahania 0,22- 0,20A,a po wypięciu kostki od modułu sterowania szyby po ok pół minuty spadało do 0,05-0,04A Edytowane 5 Marca 2013 przez wist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #584 Napisano 6 Marca 2013 10,15 minutTo prawidlowo. yły wahania 0,22- 0,20A,a po wypięciu kostki od modułu sterowania szyby po ok pół minuty spadało do 0,05-0,04A Moze sprawdz napiecie na odlaczonym sterowaniu szyb w drzwiach kierowcy a nastepnie w drzwiach pasazera.Moze przycisk sie blokuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wist Zgłoś #585 Napisano 7 Marca 2013 (edytowane) To prawidlowo. Moze sprawdz napiecie na odlaczonym sterowaniu szyb w drzwiach kierowcy a nastepnie w drzwiach pasazera. Moze przycisk sie blokuje. Właśnie wymieniłem silniczek sterowania szyb razem z modułem i skończył się(jak narazie) nadmierny pobór prądu.Zapomniałem dodać,że po podłączeniu VAG-a aż do wymiany silniczka z modułem miałem błąd 1329.Wymieniłem,wykasowałem błędy i gotowe.Dziękuję za pomoc. Edytowane 7 Marca 2013 przez wist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #586 Napisano 7 Marca 2013 czy uzyskam odpowiedź do postu 579 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #587 Napisano 7 Marca 2013 czy uzyskam odpowiedź do postu 579 Ładowanie w normie. Pobór prądu przy rozruchu w miarę ok. CZYLI ZŁODZIEJ PRĄDU NAMIERZONY I JEST TO RADIO tylko teraz trzeba dojść co tam jest źle podłączone Zapewne tak. Co to za radio?? i czy te wartości podane od punktu 1 do 6 są dobre dla akumulatora tzn. pożyje ten akumulator jeszcze a aku. to centra 80Ah/700A Jak usuniesz usterkę to aku jeszcze trochę pochodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #588 Napisano 7 Marca 2013 radio to alpine iva-w505r ale też montowałem ten wzmacniacz sygnału radiowego czyli separator i to może jego źle podłączyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #589 Napisano 9 Marca 2013 Właśnie wymieniłem silniczek sterowania szyb razem z modułem i skończył się(jak narazie) nadmierny pobór prądu.Zapomniałem dodać,że po podłączeniu VAG-a aż do wymiany silniczka z modułem miałem błąd 1329.Wymieniłem,wykasowałem błędy i gotowe.Dziękuję za pomoc.To super.Jaka cena silniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wist Zgłoś #590 Napisano 9 Marca 2013 To super.Jaka cena silniczka? To jest używka,ale sprawny.44 zeta z przesyłką na alledrogo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enter Zgłoś #591 Napisano 24 Kwietnia 2013 Panowie mam takie pytanie , chcialbym wyczyscic kana ktory odprowadza wode pod akumulatorem i chcialbym podpiac prostownik zamias akumulatora na czas czyszczenia tak zeby nie bylo zadnego zaniku produ. Czy nic sie nie stanie jak tak zrobie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #592 Napisano 24 Kwietnia 2013 Panowie mam takie pytanie , chcialbym wyczyscic kana ktory odprowadza wode pod akumulatorem i chcialbym podpiac prostownik zamias akumulatora na czas czyszczenia tak zeby nie bylo zadnego zaniku produ. Czy nic sie nie stanie jak tak zrobie?Wyjmij aku i nie podpinaj prostownika.Czy chcesz podłączyć ze względu na kod radia ? Radio fabryczne VW ? chcialbym wyczyscic kana Cana się nie czyści. Diagnozuje się . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #593 Napisano 24 Kwietnia 2013 enter tobie chodzi o ten kanał co odprowadza wode, a raczej o te gumowe odpływy tylko źle napisałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enter Zgłoś #594 Napisano 25 Kwietnia 2013 Napisalem kanal bo nie wiem jak to dokladnie wyglada ,co do radia to jest fabryczne ale to nie tylko o radio chodzi ,oczytalem sie tu na forum ze swiruje modul komfortu jak sie odetnie prad nie wiem czy to mit czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #595 Napisano 25 Kwietnia 2013 Nic nie świruje. Powodzenia z podłączeniem prostownika - zasilisz wszystko napięciem połówkowym i w najgorszej sytuacji pożegnasz się z niektórymi modułami. Jeśli już to podłącz inny akumulator na przewody rozruchowe do klem i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enter Zgłoś #596 Napisano 27 Kwietnia 2013 Wielkie dzieki tak zrobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #597 Napisano 8 Maja 2013 Spotkał się ktoś z sygnalizacją rozładowanego akumulatora? 3 piknięcia (gongi) to jeszcze kumam, ale dziś było pięć piknięć a przy kolejnym uruchomieniu było już 6. O co tu kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yanek74 Zgłoś #598 Napisano 18 Maja 2013 U mnie również od jakiegoś czasu występują problemy z rozładowanym aku i to po dość krótkim postoju np. 2 dni Akumulator Centra Futura 4 -letni. Wcześniej nigdy mnie nie zawodził. Muszę gdzieś posprawdzać co jest grane. Sam nie mam takiej możliwości niestety. Teraz już jakiś czas jest ok ale zamykam auto bez włączania alarmu, ponieważ zaczęło się zdarzać, że zauważyłem włączający się kilkukrotnie samoczynnie alarm. Być może mają coś do rzeczy problemy z tylną klapą (kombi). Światełko nie zapala się w bagażniku po otwarciu klapy (żarówka ok). Dodatkowo krańcówka w drzwiach kierowcy uwalona (czasem zadziała ale przeważnie nie działa). Może to powoduje włączanie się alarmu i rozładowywanie aku? Szukam aktualnie rozsądnego elektryka w mojej okolicy (Bródno, Białołęka), który mi to ogarnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #599 Napisano 18 Maja 2013 tylny zamek to może być uszkodzony mikro styk u mnie tez nie zawsze się zapala łampka bagażnika kup sobie miernik taki najzwyklejszy i sam pomerz co i gdzie ci kradnie prąd czarną końcówkę miernika łączysz ze słupkiem minusowym aku. a czerwoną końcówkę miernika łączysz z klemą tylko musisz zdjąć klemą z aku. do tego pomiaru i na mierniku ustawiasz na ampery A na mierniku post 533 z tej strony http://forum.vw-passat.pl/threads/421-Akumulator-rozladowuje-sie/page27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yanek74 Zgłoś #600 Napisano 19 Maja 2013 Ok. Dzięki bardzo. Spróbuję zrobić tak jak radzisz wspomagając się też informacjami z podanego przez Ciebie linku. Tak na marginesie właśnie ładuję aku po 1,5 dnia postoju! Czy tym miernikiem jestem w stanie sprawdzić sam akumulator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach