Skocz do zawartości
pakafoto

Akumulator rozladowuje sie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono!U mnie przyczyną rozładowującego sie akumulatora jest pobór prądu przez silniczek podnoszenia i opuszczania przedniej prawej szyby,dziś do tego doszedłem,rozebrałem wszystkie progi,przejrzałem przewody w drzwiach,słupkach,wyjmowałem po kolei wszystkie bezpieczniki i przekaźniki z podpiętym amperomierzem i nigdzie niemożna było namierzyć gdzie pobiera prąd.Przy zamknętym centralnym zamku pobiera 0,22A,po wypięciu kostki od modułu sterowania opuszczaniem szyb pobór spada do 0,05-0,04 A.Czy to możliwe żeby moduł komfortu się nieuzbroił i nieodcinał prądu na sterowanie szyb i czy w tym wypadku pozostaje mi tylko wymiana modułu sterowania opuszczaniem szyby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zamknętym centralnym zamku pobiera 0,22A,
Ile czasu czekales po zamknieciu auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile czasu czekales po zamknieciu auta?

 

10,15 minut i tylko były wahania 0,22- 0,20A,a po wypięciu kostki od modułu sterowania szyby po ok pół minuty spadało do 0,05-0,04A

Edytowane przez wist

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10,15 minut
To prawidlowo.

 

 

yły wahania 0,22- 0,20A,a po wypięciu kostki od modułu sterowania szyby po ok pół minuty spadało do 0,05-0,04A
Moze sprawdz napiecie na odlaczonym sterowaniu szyb w drzwiach kierowcy a nastepnie w drzwiach pasazera.

Moze przycisk sie blokuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To prawidlowo.

 

 

Moze sprawdz napiecie na odlaczonym sterowaniu szyb w drzwiach kierowcy a nastepnie w drzwiach pasazera.

Moze przycisk sie blokuje.

 

Właśnie wymieniłem silniczek sterowania szyb razem z modułem i skończył się(jak narazie) nadmierny pobór prądu.Zapomniałem dodać,że po podłączeniu VAG-a aż do wymiany silniczka z modułem miałem błąd 1329.Wymieniłem,wykasowałem błędy i gotowe.Dziękuję za pomoc.

Edytowane przez wist

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy uzyskam odpowiedź do postu 579

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy uzyskam odpowiedź do postu 579

Ładowanie w normie.

Pobór prądu przy rozruchu w miarę ok.

CZYLI ZŁODZIEJ PRĄDU NAMIERZONY I JEST TO RADIO tylko teraz trzeba dojść co tam jest źle podłączone

Zapewne tak. Co to za radio??

i czy te wartości podane od punktu 1 do 6 są dobre dla akumulatora tzn. pożyje ten akumulator jeszcze a aku. to centra 80Ah/700A

Jak usuniesz usterkę to aku jeszcze trochę pochodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radio to alpine iva-w505r ale też montowałem ten wzmacniacz sygnału radiowego czyli separator i to może jego źle podłączyłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie wymieniłem silniczek sterowania szyb razem z modułem i skończył się(jak narazie) nadmierny pobór prądu.Zapomniałem dodać,że po podłączeniu VAG-a aż do wymiany silniczka z modułem miałem błąd 1329.Wymieniłem,wykasowałem błędy i gotowe.Dziękuję za pomoc.
To super.

Jaka cena silniczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To super.

Jaka cena silniczka?

 

To jest używka,ale sprawny.44 zeta z przesyłką na alledrogo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie , chcialbym wyczyscic kana ktory odprowadza wode pod akumulatorem i chcialbym podpiac prostownik zamias akumulatora na czas czyszczenia tak zeby nie bylo zadnego zaniku produ. Czy nic sie nie stanie jak tak zrobie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam takie pytanie , chcialbym wyczyscic kana ktory odprowadza wode pod akumulatorem i chcialbym podpiac prostownik zamias akumulatora na czas czyszczenia tak zeby nie bylo zadnego zaniku produ. Czy nic sie nie stanie jak tak zrobie?
Wyjmij aku i nie podpinaj prostownika.

Czy chcesz podłączyć ze względu na kod radia ? Radio fabryczne VW ?

 

 

chcialbym wyczyscic kana
Cana się nie czyści. Diagnozuje się . :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

enter tobie chodzi o ten kanał co odprowadza wode, a raczej o te gumowe odpływy tylko źle napisałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisalem kanal bo nie wiem jak to dokladnie wyglada ,co do radia to jest fabryczne ale to nie tylko o radio chodzi ,oczytalem sie tu na forum ze swiruje modul komfortu jak sie odetnie prad nie wiem czy to mit czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie świruje. Powodzenia z podłączeniem prostownika - zasilisz wszystko napięciem połówkowym i w najgorszej sytuacji pożegnasz się z niektórymi modułami. Jeśli już to podłącz inny akumulator na przewody rozruchowe do klem i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki tak zrobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spotkał się ktoś z sygnalizacją rozładowanego akumulatora? 3 piknięcia (gongi) to jeszcze kumam, ale dziś było pięć piknięć a przy kolejnym uruchomieniu było już 6. O co tu kaman?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie również od jakiegoś czasu występują problemy z rozładowanym aku i to po dość krótkim postoju np. 2 dni :( Akumulator Centra Futura 4 -letni. Wcześniej nigdy mnie nie zawodził. Muszę gdzieś posprawdzać co jest grane. Sam nie mam takiej możliwości niestety. Teraz już jakiś czas jest ok ale zamykam auto bez włączania alarmu, ponieważ zaczęło się zdarzać, że zauważyłem włączający się kilkukrotnie samoczynnie alarm. Być może mają coś do rzeczy problemy z tylną klapą (kombi). Światełko nie zapala się w bagażniku po otwarciu klapy (żarówka ok). Dodatkowo krańcówka w drzwiach kierowcy uwalona (czasem zadziała ale przeważnie nie działa). Może to powoduje włączanie się alarmu i rozładowywanie aku? Szukam aktualnie rozsądnego elektryka w mojej okolicy (Bródno, Białołęka), który mi to ogarnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylny zamek to może być uszkodzony mikro styk u mnie tez nie zawsze się zapala łampka bagażnika

kup sobie miernik taki najzwyklejszy i sam pomerz co i gdzie ci kradnie prąd czarną końcówkę miernika łączysz ze słupkiem minusowym aku. a czerwoną końcówkę miernika łączysz z klemą tylko musisz zdjąć klemą z aku. do tego pomiaru i na mierniku ustawiasz na ampery A na mierniku

post 533 z tej strony http://forum.vw-passat.pl/threads/421-Akumulator-rozladowuje-sie/page27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki bardzo. Spróbuję zrobić tak jak radzisz wspomagając się też informacjami z podanego przez Ciebie linku. Tak na marginesie właśnie ładuję aku po 1,5 dnia postoju! :cenzura Czy tym miernikiem jestem w stanie sprawdzić sam akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności