MARECKI 85 Zgłoś #141 Napisano 16 Grudnia 2014 Powiem tak.... mi już ręce opadają do mechaników.... Ostatnio jak pojechałem do gościa to mu powiedziałem to co zrobiłem - świece, zaworek zwrotny, filtr paliwa, olej, na VAGu zero błędów, egr po czyszczeniu, jak kręci to leci dym czarny z rury.... Poprosiłem gościa żeby zerkną na Vacum bo tam jest mokro, żeby zobaczył pompki i uszczelnienia, żeby zerknął na kable pod pokrywą zaworów. Każdy mówi "ja jestem mechanik - wiem co robię". Troche mnie to wkur.... bo każdy wie, a gówno robi. Lipa jest bo to jedyne auto w domu i z rana naprawdę mam spory kłopot, a telepie nim jak cholera - niedlugo poduszki pod silnikiem pourywam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #142 Napisano 16 Grudnia 2014 Miałem taką ( większość ma do siebie to że się rozciekają) 038145209A http://allegro.pl/pompa-vacum-wakum-passat-b5-fl-1-9tdi-038145209a-i4892722830.html A założyłem 038145209C tylko że na końcu z literkąQ http://allegro.pl/pompa-wacum-vacum-038145209c-passat-b5-fl-1-9-tdi-i4866434896.html - - - - - aktualizacja - - - - - Fajnie byłoby gdybyś miał na podmiankę taką inną pompę na sprawdzenie,to byś podmienił i wiedział czy szukać dalej (chyba wtedy już tylko w elektryce) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #143 Napisano 16 Grudnia 2014 noi - mialeś problemy z paleniem ? ustały ? czy trzeba coś stroić po zalożeniu tej z 130 PS ? kurde szkoda mi już kasy, troche wydałem na te wizyty u pseudo mechaników i mam ograniczony budżet. Teraz mogę wydać max 300 zł ale to już z robotą. masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #144 Napisano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Zrób jakieś logi jak masz możliwość i wrzuć! - - - - - aktualizacja - - - - - Nie u mnie nie było problemów z odpalaniem tylko ciekło mocno paliwo,Ale u Ciebie jak już mówisz że tyle powymieniałeś i dalej nie jest dobrze to nic innego mi się nie nasuwa jak tylko ta pompa. Właśnie dlatego dobrze byłoby jakbyś miał na podmiankę taką pompę zanim kupisz. Po wymianie nic nie trzeba regulować tylko na nowej uszczelce zamontować( już na metalowej) odpowietrzyć i palić... Jak też masz 038145209A to wszystkie z kolejnymi ostatnimi literkami są zamienne. - - - - - aktualizacja - - - - - Widzisz u Ciebie jest taka https://www.google.pl/search?q=pompa+vacum+passat+ajm&biw=1280&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=dKmQVMngDKmv7Aaa4ICQBA&ved=0CDYQsAQ - - - - - aktualizacja - - - - - Szkoda że bliżej nie mieszkasz...Ta moja poprzednia LUK-a cieknąca ale sprawna na 100% leży w garażu. Edytowane 16 Grudnia 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #145 Napisano 16 Grudnia 2014 (edytowane) kolega niby ma taką samą ale - nie wiem czy "pożyczy" hehe. ciężko tak kogoś dorwać zeby pożyczył pompe Edytowane 16 Grudnia 2014 przez MARECKI 85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #146 Napisano 16 Grudnia 2014 Jak ma ją zamontowaną w aucie to nie wiem czy sie zgodzi:P ale tez pamiętaj że uszczelkę musisz mieć nową (metalowa jest raczej jednorazowa) a jak u Ciebie są gumowe jeszcze to tez byłoby dobrze nowe założyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #147 Napisano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Jutro jade do gościa zobaczyć czy kable pod pokrywą zaworów są OK ! Jeżeli takk to zmieniam pompe Vacum na inną. Zobaczymy czy pomoże. Czy takie oznaczenie bedzie ok ? 038'145'209E Edytowane 17 Grudnia 2014 przez MARECKI 85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #148 Napisano 17 Grudnia 2014 oznaczenie dobre tylko szukaj nowszej a nie starej, literka Q na końcu i roczniki 2008 w górę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #149 Napisano 17 Grudnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=IJddldKIXOE&feature=youtu.be nagrałem dziś wieczorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #150 Napisano 17 Grudnia 2014 Wygląda jakby się zapowietrzał, a przewody paliwowe nszczelne wszędzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #151 Napisano 17 Grudnia 2014 tak, wszystko ok, zdarza się że odpala bez problemu np wczoraj tak było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #152 Napisano 18 Grudnia 2014 A błędów na vagu niema więcej niż tylko ten EGR co pisałeś? Bo to tak wygląda ze ablo jakaś przerwa elektryczna sie robi a jak nie to coś z tym paliwem musi być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #153 Napisano 18 Grudnia 2014 nie wiem czy pisałeś bo nie doczytałem , ale pompa na pewno LUK- końcówka A, zawór zwrotny paliwa ubity w niej ten co ma trzymać powrót paliwa z pompy do baku i może się zapowietrzać. Na problem z pompkami mi to nie wygląda czy tym bardziej z elektryką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #154 Napisano 18 Grudnia 2014 Nie ma bledow. I podczas takiego odpalania kopci na czarno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #155 Napisano 18 Grudnia 2014 Czym uszczelnic ten luzujacy sie kruciec? Poxklina czy silikon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #156 Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Czym uszczelnic ten luzujacy sie kruciec? Poxklina czy silikon nie pisz posta pod postem jest edytuj niczym wymienić pompę a luźny króciec nie ma nic wspólnego z zapalaniem auta, tylko z turbo,hamulce itd. wszystkimi rzeczami gdzie potrzebne jest podciśnienie. Zaworek zwrotny jest w pompie w środku na powrocie paliwa z PD, jest nie naprawialny a sprężynka w nim lubi ulatywać i wrócę do tego Zauważyłem wyciek z tyłu - od ściany grodziowej. mi się zdaje ze to z pompy vacum, mechanik jednak powiedział że ta pompa jest OK Zlokalizowane ? usunięte ? Jak nie to działać wyciek musi być zlokalizowany i usunięty Edytowane 18 Grudnia 2014 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #157 Napisano 18 Grudnia 2014 po weekendzie wyjmuję pompe i zmieniam wężyki na nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #158 Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Jak już pisze Krzysiek, zlokalizować dokładnie i usunąć wyciek to po pierwsze,a jak cieknie mocno paliwo to na pewno z uszczelki pod pompą i to też może powodować zapowietrzanie czyli wychodzi na to że musisz tą pompę wymienić (i nie zapomnij że musisz zastosować nową uszczelkę! ja ostatnio kupowałem 23zł czyli też nie majątek ale do nowszych pomp jest już metalowa a Ty u siebie prawdopodobnie masz jeszcze dwie gumowe:/ Edytowane 26 Grudnia 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcik2 Zgłoś #159 Napisano 18 Grudnia 2014 Witam was jestem tu nowy czytam z zapartym tchem wasze wypowiedzi bo mam podobny problem. Mianowicie nie moge odpalic samochodu mechanik mi mówił że to może być spowodowane właśnie od pompy vacum (model b5 fl 130 km). Dopiero na plaka odpalal tylko że jak raz odpalilem na plaka to gwałtownie moc mi spadła i nie ma już tego kopa co wczesniej muli na kazdym biegu(wcześniej od 1800 obrotów dostawał kopa na kazdym biegu). Jest jeszcze jedna ciekawostka kiedy stawiam go silnikiem do dołu to samochod odpala "na dotyk". Podkreślam że została wymieniona pompka w zbiorniku paliwa wtryski trzymają normę. Niepokoi mnie ten nagły brak mocy czy przez odpalenie na plaka mogłem uszkodzić turbine dlatego samochod stracił moc ? Czy też to jednak popma vacum juz jest tak padnieta ze mułowato jeździ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #160 Napisano 18 Grudnia 2014 A czy kopci na czarno? Albo jakieś logi czy przynajmniej skan błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach