Skocz do zawartości
JACU6X6

Instalacja zegarów 2 kontrolki kierunkowsazów

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będe opisywał wyciągania i wkładania bo było wiele razy.

Co potrzeba:

- zegary najlepiej elektroniczne

- wiązke zegarów

- wiązkę świateł choć wystarczy kabelek z wtyczką pokazaną na fotce

- impulsator

- wiązke impulsatora

- jak chcemy mieć MFA to przełącznik do takowego i wiązke z kablami do niego

 

9317cf6895b52d6d.jpg

9f189b4210243b2e.jpg

 

Cały myk zegara z dwoma kontrolkami mieści się w tej wtyczce, należy ją wlutować w wiązke w naszym aucie. Mając starą wiązke wycinamy wtyczkę, lpkalizujemy w naszym autku kabelki o identycznym kolorze nacinamy lutujemy i cieszymy się kierunkami. Wiązkę licznika wypinamy z skrzynki bezpieczników i wpinamy od nowych zegarów, należy pamietać aby wysunąć zabezpieczenie środkowe bo inaczej nie wyciągniemy kostek.

Teraz w zależności od wersji już cieszymy sie nowymi zegarami albo mamy tylko podświetlenie i kierunkowskazy. Uruchomienie reszty jest banalnie proste w nowej wiązce mamy dwie kostki niebieskie w jednej na pinie czwartym mamy czarny kabelek jak zegary nie banglają przepinamy go do drugiej kostki też na pin 4 i zaczyna wszystko śmigać.

 

Oczywiście nie działa prędkościomierz jeżeli mamy zegary elektroniczne, ale jak mamy impulsator to kolejne 10 min i działa. Potrzebna jest wiązka impulsatora z wtyczką wycięta ze starej instalacji. Przeciągamy ja z komory silnika za skrzynkę bezpieczników i podpinamy ............... będą fotki i kolory kabli bo robiłem to wczoraj i zapiski co wpiąć i w którą kostkę zostały w garażu. Zajeło mi to kilka godzinek głównie ze względu na brak materiałów w sieci a rozwiązanie dwóch kontrolek mnie rozsmieszyło po prostu skrzynka bezpieczników nie ma wyjścia na dwie kontrolki.

Jeszcze jedna uwaga wkładam zegary z corrado i mimo że nie mają podciśnienia to podpięciu przełącznika mfa (to też dokładana wiązka wchodzi w osobne czteropinowe gniazdo w skrzynce bezpieczników) wskaźnik działa i pokazuje to co podpięte ma czyli czas pracy/licznik km całkowity i dzienny. Sądzę że po podpięciu temp zew i temp oleju też je pokaże. Wniosek taki że każde zegary elektroniczne mają mfa tylko okrojone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie te foty z popieciem impulsatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam taka wiazke co na pierwszej fotce tz. 2 niebieskie wtyczki taka mala na 2 piny od kierunkow i do zegara biala. Pytanie gdzie mam wpiac kierunki zeby oba prawidlowo swiecily? wpiolem jeden z nich zelony do niebieskiej kostki i niewiem gdzie wpiac brazowy. chce zamienic stare zegary na nowsze tz 2 wswietlacze i kieruki u gory. wracajac do tematu przy wlaczniu kierukow pali sie ta sama kontrolka czy w paro czy w lewo wlaczam kier. dalej po odpaleniu po kilku sek zaczna mrygac kontrolka od tem. (na starym nic nie bylo) dalej obroty szaleja na jalowych obr pokazuje 3tys a przy lekim przydyszeniu zamyka obrotomiesz. pytanie gdzie mam sie wpiac z obrotomierzem bo czytalem ze trzeba podciagnac przewod tylko nie wiem skad i gdzie. pomuszczie :(

 

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

 

jak podepne sie sygnalem impulsaroa w pin 27 plusem w pin 13 i minusem w pin3 lub5 bedzie dzialac prawidlowo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności