tomnik Zgłoś #1181 Napisano 25 Stycznia 2013 dlaczego spada temperatura przy włączonym ogrzewaniu ...Bo w układzie grzewczym, wentylacji, znajduje się nagrzewnica(wymiennik ciepła), przez którą przechodzi płyn chłodzący i w niej oddaje swe ciepło.Nagrzewnica, to taka miniaturowa chłodnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #1182 Napisano 25 Stycznia 2013 to paranoja konstrukcyjna ................. czyli jak sie odnieśc do tego, ze niektorym silnik nagrzewa sie do 90 stopni w zimie przy -10 stopniach po 5 km a niektorym po 15 km ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1183 Napisano 25 Stycznia 2013 to paranoja konstrukcyjna ................. czyli jak sie odnieśc do tego, ze niektorym silnik nagrzewa sie do 90 stopni w zimie przy -10 stopniach po 5 km a niektorym po 15 km ??NIektorzy moze korzystajac mniej intensywnie z ogrzewania, moze nagrzewnica jest bardziej zakamieniona i oddaje mniej ciepla. Moze u niektorych szwankuje czujnik, u innych termostat, a u jeszcze innych te dwie rzeczy na raz. Moze pompa jest niesprawna, itd.Instalacja gazowa tez wplywa na dluzsze nagrzewanie sie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1184 Napisano 25 Stycznia 2013 I bardzo dużo zależy od tego w jakich warunkach przejedzie dana osoba te pierwsze kilometry do zagrzania i jak traktuje pedał gazu. Niestety, diesel to nie benzyna i trochę trwa by go zagrzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1185 Napisano 25 Stycznia 2013 Są jeszcze osłony pod silnik i górna osłona - nie każdy to posiada oraz istotnym jest, że niektórzy wyjadą z garażu w te -10 i w 5km mają szanse to zrobić , a taki co stoi na dworze to nie ma możliwości. Przy -10 , auto pod chmurką - optymalnie masz 10-14 km przejechać by zagrzać - używając ogrzewania na 3 max 4 kresce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #1186 Napisano 25 Stycznia 2013 Są jeszcze osłony pod silnik i górna osłona - nie każdy to posiada oraz istotnym jest, że niektórzy wyjadą z garażu w te -10 i w 5km mają szanse to zrobić , a taki co stoi na dworze to nie ma możliwości.Przy -10 , auto pod chmurką - optymalnie masz 10-14 km przejechać by zagrzać - używając ogrzewania na 3 max 4 kresce Takaż konstrukcja,po 4 latach użytkowania przywykłszy,lecz bywa,iż wciąż irytuje....9 km przy racjonalnym traktowaniu pedału gazu,lecz do doskonałosci droga daleka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1187 Napisano 26 Stycznia 2013 Są jeszcze osłony pod silnik i górna osłona - nie każdy to posiada oraz istotnym jest, że niektórzy wyjadą z garażu w te -10 i w 5km mają szanse to zrobić , a taki co stoi na dworze to nie ma możliwości.Przy -10 , auto pod chmurką - optymalnie masz 10-14 km przejechać by zagrzać - używając ogrzewania na 3 max 4 kresce Zamontowalem oslone pod automatyczna skrzynie biegow, wsadzilem karton przed chlodnice i wielkiej roznicy nie widze.Niestety, ale w AWT plyn nawet w malym obiegu krazy przez chlodnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawrys 292 Zgłoś #1188 Napisano 26 Stycznia 2013 witam. mam podobny problem. Gdy odpale auto temperatura po czasie wskazuje 90 stopni i dmucha cieplym powietrzem przy nastawionej temperaturze 22 stopnie na klimatroniku. A wystarczy ze wyjade na autostrade i przyśpiesze do 100-130 km\h to temperatura spada na zegarze i zaczyna dmuchac zimnym, dopiero jak wlącze na maxa ogrzewanie to jest cieple powietrze. Dodam ze termostat jest wymieniony i bylo auto podpinane pod komputer w serwisie i nie pokazalo żadnych bledow. Co moze byc tego przyczyną?? potrafi ktoś powiedziec co może bys tego przyczyną???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1189 Napisano 26 Stycznia 2013 potrafi ktoś powiedziec co może bys tego przyczyną????MOze wiskoze masz zablokowana i kreci sie non stop na maksa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1190 Napisano 26 Stycznia 2013 Mi zaczyna chodzić szalona myśl po głowie, żeby pozbyć się visca na rzecz elektrycznego wentylatora. Być może latem to zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1191 Napisano 26 Stycznia 2013 potrafi ktoś powiedziec co może bys tego przyczyną???? odpowiedz to termostat nie działa prawidłowo , czeka Cie kolejna wymiana - skoro lecisz 100-130 to termostat powinien trzymać te 90* a skoro tem spada to się za późno zamyka i zostawia za długo obieg otwarty. Zmień na oryginał bo za pewnie nim nie jest. Tylko on w tej sytuacji może być winny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawrys 292 Zgłoś #1192 Napisano 26 Stycznia 2013 termostat był wymieniany dwa razy i teraz jest orginalny. więc to raczej nie termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1193 Napisano 26 Stycznia 2013 Mi zaczyna chodzić szalona myśl po głowie, żeby pozbyć się visca na rzecz elektrycznego wentylatora. Być może latem to zrobię. Bardzo ciekawy pomysł. Jak Ci się uda to opisz to na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1194 Napisano 26 Stycznia 2013 Bardzo ciekawy pomysł. Jak Ci się uda to opisz to na forum. Mi zaczyna chodzić szalona myśl po głowie, żeby pozbyć się visca na rzecz elektrycznego wentylatora. Być może latem to zrobię. udać mu się uda tylko niech opisze późniejszy efekt i koszty :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #1195 Napisano 31 Stycznia 2013 Panowie mam już czujnik g2/g62 i teraz potrzebuje rady jak go wymienić i w co sie zaopatrzyć przy robocie. Z tego co udało mi sie ustalić znajduje sie on pod vacupompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #1196 Napisano 31 Stycznia 2013 Panowie mam już czujnik g2/g62 i teraz potrzebuje rady jak go wymienić i w co sie zaopatrzyć przy robocie. Z tego co udało mi sie ustalić znajduje sie on pod vacupompa? Trzeba się zaopatrzyć w zgrabne palce i refleks,by jak najmniej płynu uciekło;-)Skoro masz już nowy,bez problemu go zlokalizujesz za blokiem silnika.Wypinasz wtyczkę,zdejmujesz spinkę zabezpieczającą i do boju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #1197 Napisano 31 Stycznia 2013 Rozumiem, dobra to w takim razie bardzo dziękuje, płynu sie najwyżej doleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek5555 Zgłoś #1198 Napisano 31 Stycznia 2013 witam też mam taką sytuacje termostat mam nowy, na postoju autko sie nie zagrzeje temperatura spada. Ostatnio zdiagnozowałem że u mnie są 3 świece od grzania wody spalone być może a nawet napewno po wymianie będzie lepiej grzało płyn pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #1199 Napisano 31 Stycznia 2013 Wszystko działa dzięki Panowie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tommi1979 Zgłoś #1200 Napisano 17 Lutego 2013 Witam,jestem tu nowy i tak naprawdę to nie mam pojęcia o mechanice i potrzebuje porady. Zauważyłem ,ze w zimie po przejechaniu krótkiego dystansu niecałe 2 km spokojnej jazdy silnik ma już 90stopni ,płynu nie ubywa, nic nie cieknie,ogrzewanie raczej działa ale, żeby było naprawdę ciepło to trzeba na max.nastawić.Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale szyby w tylnych drzwiach są zaparowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach