Skocz do zawartości
klema6

Wymiana silniczka podnosnika szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Krzysiek wystarczy przełożyć sam silniczek (chyba 4 śrubki do odkręcenia) przerabiałem ten temat u siebie bo też były inne silniczki , ten czarny był montowany chyba w passacie Fl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 97 rocznik i czarny silniczek więc rocznik nie gra roli, czarne na pewno mają kontakt z modułem komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek wystarczy przełożyć sam silniczek (chyba 4 śrubki do odkręcenia) przerabiałem ten temat u siebie bo też były inne silniczki , ten czarny był montowany chyba w passacie Fl.

 

nie koniecznie w fl bo wszytskie inne drzwi mają czarne tylko moje od kierowcy maja biały. jest w nim całkiem inna wtyczka.

 

Ja mam 97 rocznik i czarny silniczek więc rocznik nie gra roli, czarne na pewno mają kontakt z modułem komfortu.

 

domyślam się że to przez to iz stara wersja auta i u mnie moduł sterowania szybami jest taki duży a nie cieniutki i to najpewniej on łączy się z modułem konfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Koledzy, pękła mi linka w przednich prawych drzwiach.

Podpowiecie czy trudna jest wymiana samej linki? Czy nie jest to takie proste odpowiednio ją zamontować....

myślałem o czymś takim:

http://allegro.pl/vw-passat-b5-skoda-superb-podnosnik-szyby-linki-p-i5490020944.html

 

Czy lepszym rozwiązaniem jest kupić komplet z blachą (używkę lub nowy zamiennik) i się nie bawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Koledzy, pękła mi linka w przednich prawych drzwiach.

Podpowiecie czy trudna jest wymiana samej linki? Czy nie jest to takie proste odpowiednio ją zamontować....

myślałem o czymś takim:

http://allegro.pl/vw-passat-b5-skoda-superb-podnosnik-szyby-linki-p-i5490020944.html

 

Czy lepszym rozwiązaniem jest kupić komplet z blachą (używkę lub nowy zamiennik) i się nie bawić.

 

parę razy (dokładnie dwa) wymieniałem same linki i tyle samo całe blachy. Stawiam na komplet bo mniej nerwów i pokaleczonych palców. Jak źle zaczniesz zakładać linke to ja uszkodzisz i po pewnym czasie też sie zerwie. Kup na szrocie blachę z linkami i najważniejsze by miała głośnik jeżeli ty też go masz ;)

 

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. dzięki za radę, chyba tak zrobię.

Powiedz mi jeszcze, przy wymianie linki z której strony zaczynałeś? Widziałeś w necie jakiegoś manuala?

Głośnik ważna rzecz :bezzebow, ale chyba to on mi zerwał tą linkę ;) bo 2tyg. temu wymieniałem głośniki.

Edytowane przez mniomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem u klienta ostatnio na ten zestaw. Działa ok, a sama wymiana idzie dość szybko.

 

Witam,

 

Koledzy, pękła mi linka w przednich prawych drzwiach.

Podpowiecie czy trudna jest wymiana samej linki? Czy nie jest to takie proste odpowiednio ją zamontować....

myślałem o czymś takim:

http://allegro.pl/vw-passat-b5-skoda-superb-podnosnik-szyby-linki-p-i5490020944.html

 

Czy lepszym rozwiązaniem jest kupić komplet z blachą (używkę lub nowy zamiennik) i się nie bawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok. dzięki za radę, chyba tak zrobię.

Powiedz mi jeszcze, przy wymianie linki z której strony zaczynałeś? Widziałeś w necie jakiegoś manuala?

Głośnik ważna rzecz :bezzebow, ale chyba to on mi zerwał tą linkę ;) bo 2tyg. temu wymieniałem głośniki.

 

Ja u siebie wstawiłem taki zestaw http://allegro.pl/podnosnik-mechanizm-szyby-p-vw-passat-b5-skoda-zzz-i5132922841.html

Szybko, łatwo, i nie trzeba nic regulować. Po za tym masz nową blachę z uszczelką i unikasz standardowego przeciekania wody które pojawia się często po demontażu blachy przez uszkodzenie sparciałej uszczelki.

Edytowane przez bmateuszd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja u siebie wstawiłem taki zestaw http://allegro.pl/podnosnik-mechanizm-szyby-p-vw-passat-b5-skoda-zzz-i5132922841.html

Szybko, łatwo, i nie trzeba nic regulować. Po za tym masz nową blachę z uszczelką i unikasz standardowego przeciekania wody które pojawia się często po demontażu blachy przez uszkodzenie sparciałej uszczelki.

 

Też się nad czymś takim zastanawiałem tylko obawiałem się jakości (czy blacha nie jest zbyt cienka, linki to linki a nie druty bo gdzieś tez takie zamienniki widziałem :) )

Wymiana samych linek tez wchodziła (wchodzi) w grę bo zawsze trochę kasy w kieszeni na browar zostaje :)

Jednak martwi minie czy poradzę sobie z ustawieniem tych linek.

Byłem na szrocie, używka (w nawet dobrym) stanie 120 zł kosztuje.

Muszę się na coś zdecydować bo jazda bez boczka z podpartą szybą dwiema deseczkami to mało apetyczny widok :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie mam odnosnie sterownika silniczka podnosnika szyby, mysle ze pobiera prad

Musze wymienic caly sterownik wraz z silnikiem czy da sie tylko sam sterownik wymienic bez wymontowywania calego mechanizmu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.02.2017 o 01:56, cosmaty napisał:

Witam, pytanie mam odnosnie sterownika silniczka podnosnika szyby, mysle ze pobiera prad

Musze wymienic caly sterownik wraz z silnikiem czy da sie tylko sam sterownik wymienic bez wymontowywania calego mechanizmu?

Odświeżam kotlecika - przyłączam się do pytania.

Da rade wymienić sam sterownik/moduł silniczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, można wymienić sam moduł, ale trzeba do tego zdemontować silniczek z drzwi (chodzi o mocowanie modułu).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.11.2018 o 13:41, Krawcol82 napisał:

Tak, można wymienić sam moduł, ale trzeba do tego zdemontować silniczek z drzwi (chodzi o mocowanie modułu).

Aby wymienić sam silniczek rozumiem że trzeba całą blachę z mechanizmem podnoszenia szyby zdjąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Silniczek trzyma się blachy na trzech śrubach. Odkręcasz go i wyciągasz. Tej aluminiowej blachy nie demontujesz. Na wszelki wypadek warto szybę przykleić na ramy szyby, żeby nie zjechała-ja tak robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Krawcol82 napisał:

Nie. Silniczek trzyma się blachy na trzech śrubach. Odkręcasz go i wyciągasz. Tej aluminiowej blachy nie demontujesz. Na wszelki wypadek warto szybę przykleić na ramy szyby, żeby nie zjechała-ja tak robiłem.

A co z mechanizmem (zwijką?) po drugiej stronie blachy? Nie odpadnie jak odkręcę silniczek? Myślałem że silniczek i zwijka z drugiej strony blachy są mocowane razem na tych samych 3-ch śrubach przykręcane od wewnętrznej strony drzwi.. Przynajmniej tak to wygląda.

Edytowane przez Frankoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie odpadnie po drugiej strony. Śmiało podważaj silnik po odkręceniu śrub ingo zdemontuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności