rafff Zgłoś #41 Napisano 9 Marca 2014 (edytowane) Witam, wczoraj wymieniłem liczniki na pełen fis (wcześniej brak fisa). Dodatkowo musiałem wymienić przełączniki posiadające manetkę do komputera, wszystko odbyło się bez najmniejszego problemu. Licznik zadziałał na zasadzie plug&play, wszystkie dodatkowe funkcje nowego fisa są dostępne. Niestety wyskoczyły błędy poduszki i esp, dodatkowo kierownica nie ma wspomagania. Czy ktoś z was spotkał się z takim błędem i wie jak go rozwiązać ?. Edytowane 9 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt . 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #42 Napisano 9 Marca 2014 zczytaj błędy vcds'em i wrzuć tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff Zgłoś #43 Napisano 9 Marca 2014 Niestety nie mam vcdsa, własnie zamierzam go kupić. Może coś polecacie do 150zł ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #44 Napisano 9 Marca 2014 Esp i kierownica naprawią się po krótkiej przejażdżce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff Zgłoś #45 Napisano 9 Marca 2014 Przejechałem już 50 km , dalej się świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #46 Napisano 9 Marca 2014 Naprawi sie w zależności od błedu. Na pałę nie rób, odczytaj błędy, zrób co trzeba i potem jazda próbna. Bład powinien zginać po ok 10m , jak nie zginę to po 50km tym bardziej będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff Zgłoś #47 Napisano 12 Marca 2014 Udało mi się naprawić te błędy, pomogła adaptacja według opisu z http://forum.vw-passat.pl/threads/87122-b%C5%82%C4%85d-czujnika-skr%C4%99tu-kierownicy-po-mont-tempomatu. Teraz mam pytanie jak przestawić licznik, na wcześniejszym miałem nabite 235000 km na nowym mam 190000km. Chciał bym dobić do oryginalnego przebiegu, polecacie jakiś program ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RafQ77 Zgłoś #48 Napisano 18 Marca 2014 Chciał bym dobić do oryginalnego przebiegu, polecacie jakiś program ?. VAG Tacho, ja osobiście udałbym się do warsztatu elektroniki samochodowej...chciałbym zobaczyć ich miny, że mają "korygować" w tą strone:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #49 Napisano 18 Marca 2014 ja osobiście udałbym się do warsztatu elektroniki samochodowej...chciałbym zobaczyć ich miny, że mają "korygować" w tą strone Masz rację. Ja tak robiłem po zmianie licznika i zdziwiona mina bezcenna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff Zgłoś #50 Napisano 18 Marca 2014 VAG Tacho, ja osobiście udałbym się do warsztatu elektroniki samochodowej...chciałbym zobaczyć ich miny, że mają "korygować" w tą strone:) Gdyby nie kwestia tego że kupiłem kabelek to może bym się udał, w szczególności po to żeby zobaczyć ich minę . Swoją drogą dzięki kablowi też zobaczyłem parę razy fajną minę znajomych którzy dali by sobie uciąć rękę że ich przebieg jest oryginalny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-SADEK- Zgłoś #51 Napisano 27 Kwietnia 2014 Witam mam passata b6 benzyna 1.6 czy jest mozliwosc wynany licznika pełny fis na nowszy czyli na białe jak nalezy poprzekładac te piny jaka kolejsc kosc juz mam nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacis Zgłoś #52 Napisano 17 Maja 2014 Post 34 i 39 !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sPiDeK Zgłoś #53 Napisano 12 Maja 2018 Wymieniłem licznik na duży fis plus manetki z modułem pod kierownicą do obsługi kompa. Wcześniej nie było żadnego komputera. Wszystko działa tylko nie mogę wejsc do menu licznika z manetek. Przytrzymuje OK i nie pokazuje sie menu. W module komfortu niby zaznaczyłem obsługę ale nadal nie da się wejść. Trzeba coś jeszcze zakodować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walec Zgłoś #54 Napisano 4 Kwietnia 2019 Witam, czy po zamianie zegarów w B6 z 2007 zegarów z czerwonym pełnym wyświetlaczem pośrodku zegarów na licznik z białym wyświetlaczem, będzie on funkcjonował prawidłowo, tzn. wyświetlał komunikaty, pokazywał otwarcie drzwi itp. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzejpassat Zgłoś #55 Napisano 29 Kwietnia 2019 Dnia 4.09.2009 o 09:57, mirekserwus napisał: Kolego żadnego cięcia przewodów imo nie ma w liczniku wykręcasz stary zegar i wstawiasz MFA nic nie przerabiając, następnie wymieniasz manetkę prawą do sterowania komputerem i programujesz i wszystko zakończone powodzeniem aha i zapomniałem dodać taj jak wspomniałeś wszystko odbyło się po przepięciu kostek Jak możesz napisz co wymieniłeś ja wymieniłem licznik i manetki po włożeniu kluczyka licznik działa tylko nie zmienia sie nic nie przełącza się żeby spalanie pokazało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paszczus Zgłoś #56 Napisano 15 Listopada 2020 (edytowane) Witam, Wymieniłem licznik z 1/2 FIS na ful FIS (MFA). Wszystko działa tylko mam nie taki przebieg jak wcześniej i nie umiem sobie z tym poradzić. Mam kabel VAG K +commander 1.4 oraz kabel HEX v2 + vcds i vcds szczytuje mi dobry przebieg z nowego licznika, ale nie mogę go zmienić, a commander sczytuje zamiast 295 000 (tyle ma ten licznik) - 1 112 000 i zmiana nic nie daje. Oryginalny licznik ma 210 000 i tyle bym chciał ustawić na tym nowym. Co robię źle ? Edytowane 15 Listopada 2020 przez paszczus Brak zdjęć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryks83 Zgłoś #57 Napisano 14 Marca 2021 Dołączam się do tematu. Wczoraj zakupiłem drugiego Paska B6 jako dawce do mojego. Różnica taka że mój ma licznik 1/2 fis a dawca pełny fis i sterowanie w kierownicy. Myślałem że będzie nie wiadomo jaka walka ze zmianą. Na spokojnie 1,5h roboty. Żadnych cięć kabli przeróbek, poprostu wyciągasz jedno wkładasz drugie. Działa wszystko bez problemu. Nawet ustawienie webasto na czas kiedy ma się odpalić. Problem mam tylko taki że na starym miałem przebieg 201000 a na tym co zamontowałem 310000. Może wiecie czym skorygować przebieg??? VCDSem nie da rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach