sipowitz Zgłoś #21 Napisano 4 Września 2009 Wiązka do prawej manetki od kompa była kompletna, znaczy wszystkie potrzebne piny były obsadzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
castor Zgłoś #22 Napisano 25 Października 2009 witam To napisz jeszcze w jaki był koszt tej całej operacji? Gdzie zakupiłeś bebechy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #23 Napisano 16 Listopada 2009 mógłby ktoś zrobić zdjęcie licznika podczas włączonego zapłonu chodzi mi o zapalone kontrolki a prościej czy podczas kluczyka w fazie zapłonu świeci się wam czerwona kontrolka kierownicy a potem gaśnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #24 Napisano 16 Listopada 2009 tak zapala się i potem gaśnie jak wszystko jest OK, jest czerwona potem żółta i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Acadaptor1 Zgłoś #25 Napisano 4 Grudnia 2009 witam serdecznie, A czy mi ktoś pomorze jak krok po kroku wyjąć licznik z kokpitu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbastek84 Zgłoś #26 Napisano 6 Grudnia 2009 Witam A jak wygląda sytuacja kiedy posiadam licznik z MFA 1/2 FIS i chciałbym wymienic go na pełny FIS - manetka zostaje ta sama, bo już obsługuje MFA a co dalej. Wystarczy przepiąć kostki do nowego licznika i to wszystko ????? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #27 Napisano 6 Czerwca 2010 (edytowane) To ja również zarzucę pytaniem. Na sobotę jestem umówiony na wymianę kierownicy na taką z multifunkcją więc korzystając z okazji zmieniam też licznik na MFA+ Auto mam z 2005 roku, nie wiem czy bez problemu podejdzie licznik z 2006? Mam na oku jeden NR 3C0920870P. Pomógłby mi ktoś rozszyfrować co to za licznik po podanym numerze? Nie chcę dzwonić do mechanika w niedzielę, bo to też człowiek, odpocząć musi W sumie licznik jest z 2005 roku, sprzedawca właśnie mnie o tym poinformował. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez Adam_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #28 Napisano 7 Czerwca 2010 Witam, mógłby mi ktoś napisać, moduły komfortu o jakich numerach działają z rozbudowanym menu w MFA+? Wiem, że chcąc wejść do menu MFA+ i z niego korzystać muszę zmienić moduł komfortu na taki który to obsługuję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampek Zgłoś #29 Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, Mógłby ktoś pomóc, zmianiam zegary w Passacie 3C (diesel 2.0, 2005 / 2006)- miałem VD1 4240, 3C0 920 870 Q FIS / MFA+ i uległy uszkodzeniu - przestały kompletnie działać - zero komunikacji. Instalacja w aucie sprawdzona OK, uszkodzone zegary w trakcie diagnostyki. Kupiłem 3C0 920 870 Q (VD1 4037) żeby móc autem jeździć. Zegary "prawie" działają, mam problem ze wskazaniem temperatury zewnętrznej (z czujnika pod zderzakiem) pokazuje kosmiczne wartości -22oC / -26oC gdy rzeczywista temp. zewnętrzna jest ok 6oC. Dodatkowo nie pojawia się wskaznie poziomu paliwa (rezystancja czujnika paliwa z MVB z kanału 17 to 510Ohm), po podpięciu VCDS mam błąd: 00771 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa (G) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem Czujniki podobne sprawdzone przez elektryka bo ja już odpusiłem i podobno ok. Diagnozując wypinał kostkę od czujnika temperatury, podstawiał rezystor (dane na liczniku zmieniały się np do -16oC gdzie powinnabyć wartość + oC), sprawdzał też teoretycznie czujnik poziomu paliwa. Po jego wypięciu, podobnie jak po wypięciu czujnika temp. zewnętrznej, a więc przy przerwie w obwodzie, włączały się wentylatory w aucie i odziwo jeśli dobrze pamiętam pojawiały się kreski w sekcji temp. na liczniku - zarówno po wypięciu czujnika temp (co chyba normalne) jak i czujnika pozimu paliwa. Do swojego opisu klęski dodatkowo załączam zrzut z MVB dla licznika z odczytaną rezystancją z czujnika poziomu paliwa. Prośba o pomoc mam podobno krótką gwarancję instalacyjną na ten licznik i nie wiem czy mam już go odsyłać. Wg katalogu zamiennikiem 3C0 920 870 G jest 3C0 920 870 Q więc chyba powinno to działać w dwie strony, Jeśli chodzi o "kodowanie" to na obudwu mam to samo 7105, ale to nie ma znaczenia, bo przeciez dotycz klocków, pasów etc. Nie wiem może to wskazuje ze z licznkiem jest coś nie tak, może potrzebna jest jakaś dodatkowa adaptacja ? Z góry dzięki za wszystkie sugestie, Edytowane 20 Stycznia 2011 przez adampek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampek Zgłoś #30 Napisano 30 Stycznia 2011 (edytowane) komputer Mam pytanie w przypadku zmiany licznika w passacie b6 (2006) na inny pasujący, potrzebne jest wykonanie dodatkowego kodowania np. w can-getway lub w innym module. Czyli np. w przypadku can-getway trzeba usunąć z kodowania "bit" odpowiadającego za licznik a następnie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wprowadzić go powtórnie z podpiętym "nowym" licznikiem ?W przypadku samych zegarów wystarczy chyba wykonać tylko kodowanie dotyczące kloców / pasów, płynu i ewentualnie regionu i to chyba wszystko ? U mnie jest dziwna akcja po włożeniu "nowych" zegarów, kasuję błędy robię im kodowanie. Wszystko działa do momentu wyłączenia i zamknięcia auta. Po wygaszeniu zegarów i ponownym otworzeniu i uruchomieniu auta nie podświetlają się ponownie - tymczasowo pomogło zdjęcie klemy. W przypadku "centralnego zespołu elektrycznego" - Bordnetz nie znalazłem danych odnośnie kodowania dla licznika. Edytowane 30 Stycznia 2011 przez adampek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #31 Napisano 3 Maja 2011 Witam. Czy ktoś wie jak podłączyć licznik "na stole" tzn gdzie dać zasilanie to 12V na które piny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #32 Napisano 13 Czerwca 2011 Czy ktoś zmieniał licznik w B6 na nowego typu(z białym wyświetlaczem)? Wiem, że są inne kostki i zmienione piny, ale czy po przeróbce wiązki i zmianie na właściwe trzeba coś robić jeszcze? Np. programować czy zmieniać Can itp? Czy wystarczy zamienić licznik i będzie działało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #33 Napisano 14 Września 2011 odgrzewam Czy ktoś zmieniał licznik w B6 na nowego typu(z białym wyświetlaczem)? podłączam się pod pytanie, choć wydaje mi się, że gdzieś na forum przemknęła mi instrukcja, ale nie jestem pewny, podrzuci ktoś coś ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #34 Napisano 14 Września 2011 A masz... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100676 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #35 Napisano 14 Września 2011 A masz... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100676 wiedziałem, że gdzieś to widziałem dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #36 Napisano 14 Września 2011 Kolejny raz za uszy z problemów............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #37 Napisano 14 Września 2011 Niestety, ja rezygnuję, czekała by mnie wymiana całego "drewna" w aucie Nie robią mojego już, a nie będę wstawiał innej ramki liczników, za duże koszta ... Jak ktoś chce, to znalazłem gościa i chętnie sprzeda sam licznik i gateway z 2.0 tdi, sedan, europa na 100% (tak mówi). http://allegro.pl/vw-passat-b6-b-6-2-0tdi-licznik-komputer-komplet-i1811121822.html fotkę gateway-a mi podesłał (rarytasik): Pozdrawiam ps.a tak się już napaliłem :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalicjusz Zgłoś #38 Napisano 14 Listopada 2012 Witam. Chciałbym troszkę odnowić temat. Interesuje mnie zmiana zegarów na takie z MFA+ mam obecnie passata b6 confortline 2006r 105km 77kw (BCK) niestety z najprostszym licznikiem. Moje pytanie brzmi czy można taką operacjie przeprowadzić. I czy można do tego dorzucić kierownicę mulitifunkcyjna bez prawej manetki czy tylko z manetka ale z kierownicy. Jaki koszt tego mniej więcej by był jeśli oczywiście jest coś takiego możliwe. P.S to jest anglik który zostaje na wyspach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #39 Napisano 14 Listopada 2012 Chciałbym troszkę odnowić temat. Interesuje mnie zmiana zegarów na takie z MFA+ mam obecnie passata b6 confortline 2006r 105km 77kw (BCK) niestety z najprostszym licznikiem. Moje pytanie brzmi ..... http://forum.vw-passat.pl/threads/100676-Instrukcja-%E2%80%93-Zamiana-licznika-B6-na-CC-%28biale-podswietlenie-zegarow-bialy-FIS%29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #40 Napisano 21 Listopada 2012 wgle to żeby wymienić licznik to dużo rozkręcania jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach