konr11 Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2009 Witam od jakiegos czasu silnik w moim aucie zle pracuje jest glosno w srodku podczas jazdy auto traci czasem moc i jest wyraznie jakby przytkane. Komputer nic nie pokazywal ale ostatnio kolega usowal mi blad airbag-u i przy okazji wyskoczyl blad przeplywomierza. Wykasowal ten blad i odpalil auto blad sie juz nie pojawil. Wiec mam takie pytanko czy to moze byc cos z tym przeplywomierzem nie tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2009 miałem cos podobnego, co 300km samochod tracił moc przerywał i kopcił jak jelcz, w serwisie wymienili mi najpier czujnik różnicy cisnien DPF ale objawy powróciły po 300 km dopiero wymiana przepływomierza pomogła. Jak byś szukał przepływomierza to mam jeden nowy na sprzedaż za dobre pieniadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 20 Maja 2009 Proponuję na początek zlogować auto, bloki 003, 008, 011. Umieść logi na Diagnostyka VAG, na pewno coś się znajdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #4 Napisano 20 Maja 2009 A jaki kolor ma ten dym z rury przy padającym przepływomierzu? Jest on widzialny tylko przy wyższych obrotach czy może na mniejszych też (tak do 1600 obr)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #5 Napisano 20 Maja 2009 Zależy od rodzaju uszkodzenia przepływki, tzn. LMM może zaniżać lub zawyżać wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #6 Napisano 20 Maja 2009 może zaniżać lub zawyżać wartości. Hmmm...a dla laika to o jakie wartości chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #7 Napisano 20 Maja 2009 Hmmm...a dla laika to o jakie wartości chodzi ? Jak zlogujesz sobie autko w bloku 003, to możesz sobie porównać wartość zadaną z wartością zmierzoną. Wtedy widać jak pracuje LMM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #8 Napisano 20 Maja 2009 OK. Dzięki za wyjaśnienie. W takim razie jak to zwykle bywa..."VAG oraz Logi prawdę ci powiedzą"...i koledzy z forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2009 W takim razie jak to zwykle bywa..."VAG oraz Logi prawdę ci powiedzą"...i koledzy z forum Przeważnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B62007 Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2015 witam VW passat b6 2.0 Tdi 170 KM. przez dluzszy czas wyskakiwaly bledy po odczycie 008825- Leak in Air Intake System 000257- Mass Air Głów Sensor (G70): Implausible Signal wymieniłem przeplywke i czujnik doładowania. Auto niby lepiej chodzi ale dalej szarpie bardziej przy ododawaniu i odejmowaniu gazu. Jeśli o nieszczelność w układzie dolotowym gdzie szukac? jakie miejsca sa podatne na to? Znajomy mechanik szukał i na razie nic nie znaleźli:/Może ktoś miał podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrset Zgłoś #11 Napisano 20 Czerwca 2022 (edytowane) Cześć, udało się dojść co było przyczyną? W moim CC 2.0TDI 170KM po dodaniu i odjęciu gazu jest szarpnięcie/bujnięcie. Na niższych biegach najbardziej odczuwalne, na wyższych przechodzi to w puknięcie. Obroty nie spadają płynnie, po puszczeniu gazu spadają gwałtownie o około 50obrotów. Poduszka skrzyni i silnika z dołu wymieniona. Nowa dwumasa oraz sprzęgło. Nowy EGR wraz z chłodnicą spalin. Podejrzewałem przeguby, ale mechanik powiedział ze są ok… Poniżej filmik ( Na wyższym biegu) Będę wdzięczny za wskazówki. pozdrawiam! Edytowane 20 Czerwca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach