Skocz do zawartości
focusgr

[B5] FMIC montaż - fotostory

Rekomendowane odpowiedzi

A wie pytanie mam jakich rurek i kolanek uzyc od prawej strony i czy przechodzic na 51 mm czy zostawic 57 ? I z lewej strony tak samo jakich kolank uzyc zyby było w miare prosto i jak najmniej połączen ?

dokładnie tak jak czytaleś:

Czytałem wczesniej kloga sie rozpisywał jakie kolanki i rurki od prawej strony , jakie od lewej,

Tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/122647-FMIC-AVF-cz%C4%99%C5%9Bci masz opisane dokładnie co i jak. ja korzystając z tego opisu wszystko kupiłem i zamontowałem, mam halogeny...

51mm wyjdzie taniej, jeśli nie będziesz pakował większej turbiny niż gtb22 to nie ma sensu bo tylko zwiększysz pojemność układu i laga....

heja, paszczak po modzie na173 km i 381nm , czy jak wlozewiekszy ic to nic sie nie bedzie dzialo ? jak nie to jaki wlozyc-najlepiej gotowy ,aby byly halogeny i aby duzo nie modzic

 

nic się nie będzie działo, co do szczegółów jak wyżej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie pany jakis dedykowany zestaw ic do audi a6 c5 97 r. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś już rzeźbił w b5 afn ic od mondeo mk3 2.0tdci? Jak tak to czy warto bo mi zalega a myślę o większym ic.

 

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak zamów dedykowany i masz z głowy...tak,koszt jest spory ale wstawiłem bez większego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany mam pewien problem. Jakiś czas temu w moim passacie b5 afn z turbo od awx założyłem fmic. Wlot wylot IC to 51mm. Z takich też rur kwasowych czyli 51mm zrobiłem dolot i wylot z ic. Dolot nie jest zrobiony w pełni z kwasu ponieważ od turbo idzie ori rura potem wchodzi w dolot z kwasu następnie z ic wychodzi kwas i potem znowu ori węże. Teraz chciał bym dokończyć caly dolot i tu moje pytanie. Niewiem czy te ori węże zamienić na kwas o takiej samej średnicy jak poprzedni czyli 51mm czy może zrobić z większej średnicy? Tylko czy to ma rację bytu ponieważ byla by duża rura potem schodziła się w 51mm a potem znowu wychodziła na większą i czy to wgl coś da. Czy lepiej zrobić z takiej rury jak do tej pory czy może wszystko wymienić na większą średnice (oprócz ic.) Mój pomysł z tymi większymi rurami wziął się z tego że zobaczyłem jak wygląda dolot w awx. Rury sa dużo większe. I jeszcze jedno pytanie. czy oprócz kolektora ssącego z awx można przeżucić tą plastikową rurę w której znajduje się mam sensor z awx? Doradźcie coś ponieważ nieiwem co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeźeli nie planujesz mocy 200+ to zostaw jak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopy ! Na wstępie przepraszam ,że jestem leniem i nie chce mi się szukać ale jestem pod presją ... Pilnie potrzebuje najlepiej Rys technicznego, dolotu fmic do b5 przed liftem . Chodzi mi o długość rur i kąty ( Kolanka etc.) . Serdecznie Dziękuje za pomoc!!! PS. Piwko postawie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosisz o rzeczy niestworzone :D Układ FMIC w B5 jest rzeźbą i arcydziełem samym w sobie i nie ma na to gotowego rysunku czy jakiejś matrycy z gotowymi wymiarami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na dniach bede robil u siebie FMIC od A5

mam juz uzbierane z innych aut rury

od turbo to coolera aluminiowa z jakiegos TDI,na 2 strone mam uszykowana rure z tworzywa od Cordoby <2000

 

ale jak wyjdzie to wszystko to nie wiem bo w robocie wyjdzie

narazie czekam na przesylke FMICa

 

przed tem mialem zalozony od Rexona tez pasowal ale niestety po walnieciu w lisa urwala sie koncowka wiec postanowilem wiekszy zalozyc przy okazji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Obecnie mam 170/350 i pasek fajnie jedzie. Ale zabawa kończy sie po powrocie z pracy. Auto puchnie i da to sie odczuc tym bardziej ze to4x4 . Obecnie mam seryjne graty.

 

Plan jest taki zeby bylo 2xx km.Mam fmic w garazu 550x180x65. Chce w calosci zrobic dolot ze stali aluminiowej gietej. Posiadam migomat a rure gieta jak kolega kilka postow wyżej. Co o Tym sądzicie ??

Wywalic calkowicie.EGR a odciac od niego klape gaszaca i przyspawac do kolektora.

W planach jest zalozenie turbo GTB1756vk i chcialbym wiedziec czy dolot robic w calosci w rurze 51 czy 55. ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolot na 50tce to aż nadto.Pamiętaj,że im mniejsza średnica,tym większa prędkość powietrza.

Tak już przyszłościowo,to kup sobie tylko i wyłącznie 260tki wzma i 200 koni zrobisz bez najmniejszego trudu.Nie pakuj kasy w ten szit firda,bo to się kompletnie do niczego nie nadaje.Egra masz pewnie wyłączonego,więc wystarczy zaślepić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kup sobie tylko i wyłącznie 260tki wzma i 200 koni zrobisz bez najmniejszego trudu.Nie pakuj kasy w ten szit firda,bo to się kompletnie do niczego nie nadaje.Egra masz pewnie wyłączonego,więc wystarczy zaślepić.

 

RoUmiem ze 260 to chodzi o wtryski.

Egr jest zaslepiony i wylaczony. Ale chce go calkowicie usunac.

No i nie bardzo wiem co masz na mysli piszac "szit firda".

 

A jak z ta stala aluminiowa ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aluminium moze jak najbardziej byc

tylko najlepiej otulic to zeby nie ogrzewalo sie schlodzone powietrze

 

jak bys chcial to mam do sprzedania cooler od A5

cena 150zl

ogolnie nigdy chyba nawet nie byl zalozony w aucie bo w srodku czysciutki

 

ja chcialem u siebie zalozyc ale do mojej mocy (140KM) za duzo kombinowania

 

wymiary dokladne podam jutro bo mam nawet zdj zrobione z miarka rdzenia jak i calosci z rurami

Edytowane przez kajos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie opłaca się wkładać FMIC przed zakupem wtrysków, turbiny oraz przed zmianą softa? Bo powoli rozglądam się, i nie wiem co kupować w pierwszej kolejności. Docelowo pasek ma mieć 140-150km, tylko nie wiem, czy nie zrobię niedługo softa na te 110km, a później dopiero będę zbierał na wtryski oraz turbo i znowu korekta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i nie bardzo wiem co masz na mysli piszac "szit firda".

 

Firad,to producent końcówek wtryskiwaczy,ale niestety produkuje badziewie,szit.Dlatego odradzam zakup tego gó..a,bo wywalisz pieniądze w przysłowiowe błoto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy ktoś z was montował ic z Skody Octavi 2 od 2005? ona chyba ma przez cały przód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FMIC z Audi A5 2.0 TDI pasuje idealnie :)

 

1qsncj.jpg

 

f4l2jc.jpg

 

nnwrbc.jpg

Edytowane przez vwtdi90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FMIC z Audi A5 2.0 TDI pasuje idealnie :)

 

 

To jednak nie zamawiałeś gotowego zestawu z fmic.pl? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jednak nie zamawiałeś gotowego zestawu z fmic.pl?

 

Nie wolałem sam pokombinować :)

 

Po za tym taniej 500 zł i mamy dobre chłodzenie :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ucho do holowania zasloniete?

Halogeny sie mieszczą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności