Skocz do zawartości
focusgr

[B5] FMIC montaż - fotostory

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

A wiesz może jakie wymiary,pojemność oraz średnice wejścia,wyjscia na wąż posiadają proponowane przez Ciebie intercoolery z mondeo mk3 oraz z grande punto? Pojemność porównywalna z oryginalnym intercoolerem z np:AFN-a?

 

A wyczuwasz różnice pomiędzy Fmic a Smic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tasmanvir chcesz powiedzieć że po przeczytaniu całego tematu nadal nie wiesz jaki fmic pasuje do B5 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę to nie jest kwestia tego czy wiem czy nie. Wiem, że pasuje A5, że 140mm wystarczy itd. Bardziej mi chodzi szczerze mówiąc o to jak ogarnąć całą przeróbkę. Silnik mam AFNa. Kupiłem turbinę AWX, chcę dokupić wtryski 216 oraz FMIC. Kombinuję jak to wszystko do kupy ogarnąć i trochę rzeźbię w temacie. Powiem szczerze, że byłoby super móc zrozumieć w jaki sposób wywalić EGRa tak żeby silnik błędów nie wywalał itd. ale etap montowania wszystkiego do auta jeszcze długo przede mną więc powinienem się tego nauczyć :)

 

Na razie muszę kupić wszystko więc też dlatego dopytuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze że jednak nie dam rady zmobilizować cię do użycia funkcji "szukaj" i czytania.

AFN,AWX i 216-ki to jest tak temat oklepany że już rzadko ktokolwiek to porusza bo wszystko zostało już napisane.

Brak EGR'a w AFN'ie nie wywali błędu i albo się go zaślepia blaszką albo rezygnuje zupełnie przez np. zamontowanie kolektora AWX,AVF i odpowiedniej przejściówki .Wszystko co potrzebujesz możesz zamówić u użytkownika olek_wroc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie ostatnio naprawiałem kolegi a6 allroad i zauważyłem ze tam jest na chłodnicy taki fajny intercoler i me pytanko brzmi czy takie cos podejdzie do passata b5 i czy będzie on lepszy od seryjnego małego 15434805_1[1].jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakby to lewe ucho przespawac,to calkiem calkiem,inaczej bedzie problem z pasowaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany podejdzie to mnie takie coś?

Wymiary rdzenia 45x10x5.5cm

Długość między rurami 58cm

Grubość całkowita 7.5cm

Długość z rurami bez złączek silikonowych 64cm

Długość z uchwytami do montażu 72cm

łaczniki silikonowe 51mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpowie ktoś czy w silniku AFN w turbinie ze zmienna geometrią FMIC warto wrzucać. Czy zmienić turbo na inne??

dajcie znać jak ktoś w AFN-ie to robił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fmic w silniku AFN w turbinie ze zmienną geometrią nie ma sensu,tylko w silniku AFN w turbinie z stałą geometrią warto wrzucać.

:blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podpowie ktoś czy w silniku AFN w turbinie ze zmienna geometrią FMIC warto wrzucać. Czy zmienić turbo na inne??

dajcie znać jak ktoś w AFN-ie to robił

 

zobacz mój temat i baw się wesoło modyfikacjami :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

czy montował ktoś z Was gotowe zestawy FMIC (podobno dedykowane) ze strony FMIC.PL?? zamówiłem takowy i mam mały problem z jego montażem... w skład wchodzi:

IC 700x140x65mm (rdzeń 550x140x65mm);

szybkozłączka do turbo 38mm;

kolano 135' silikon 51/38mm długość 300mm;

kolanko 135' silikon 57/51mm długość 300mm;

kolanko 90' silikon 57/51mm długość 300mm;

kolanko 113' silikon 51/51mm długość 254mm;

kolanko 90' silikon 63/51mm długość 254mm;

kolanko 135' alu 51/51 długość 250-300mm;

2x złączka prosta alu 51/51 długość 60-80mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale.... gdzie jest problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale.... gdzie jest problem ?

 

w tym, że mam problem z dopasowaniem i kolejnością złączek... FMIC.PL nie dysponuje informacją na temat kolejności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Może mi ktoś polecić z czystym sumieniem jakiś fachowy warsztat, który zamontuje lub wykona mi FMICA oraz wytnie kata? Lokalizacja to Łódź lub województwo łódzkie. Zależy mi żeby usługa była wykonana na tip top, ponieważ auto często lata w trasy i nie chce jakiś niespodziewanych, przykrych sytuacji, że coś piszczy, ociera, drży lub się urwało. Dzowniłem już do CompSportu z Łodzi, ale odpowiedzieli mi że zajmują się tylko niestety strojeniem. Jak się nie uda kogoś z Łodzi ogarnąć to chyba wybiorę się na wycieczkę do CTR Tuning, bo widać że parę FMICÓW już zamontowali.

 

Aktualnie w autku mam wsadzoną turbinkę GTB17 oraz DP, intercooler seryjny, kat również. Autko wypluło 198 PS oraz 394 Nm dopiero przy około 2800 obrotów. Wydaje mi się, że trochę za wysoko. FMICA chcę wsadzić, bo nie ma co się oszukiwać seryjny cooler to za mało i auto puchnie nawet w niezbyt gorące dni i dymi.

 

Jak ogólnie wypada ten FIMIC ze strony fimic.pl??? Koszt około 905zł.

Po złożeniu tego do kupy ma to ręce i nogi? Opaski dobrze się trzymają, nie spadają po jakimś czasie? Bo tak jak wspomniałem nie chciałbym, że np. w połowie 1500 kilometrowej trasie spadnie mi opaska.

 

Czy lepiej nie zawracać sobie głowy tym i zrobić ładnie zespawany razem od turbiny do korektora?

 

Jak sprawa wygląda z wycięciem kata? Rurkę tam najlepiej wspawać, żeby było względnie cicho?

 

Sorry, za multum pytań. Ale męczy mnie temat, a ja niestety jak coś robię to musi być profi i pewne.

 

Pozdrawiam. Moje autko to AVF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej

potrzebuje pomocy. chcę założyć większy Ic. powiedzcie mi co potrzebuję i jak najlepiej i najtaniej zrobić to samemu? ile mniej więcej kasy potrzebuję? mam na oku taki Ic http://fmic.pl/uniwersalne/197-intercooler-550x140x65mm.html

jeśli chodzi o spawanie rur to mam do dyspozycji tylko miga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogę wykonać to z rury stalowej? bo nie mam miga do aluminium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zabieram się za montaż fmica 550x140x65mm do passka AVF-a. Chciałbym to zrobić w miare najniższym kosztem i jak najmniejsza ilościa elementow. Czytałem wczesniej kloga sie rozpisywał jakie kolanki i rurki od prawej strony , jakie od lewej, tyle tylko ze tam było dużo elementów a co za tym idzie wiecej opasek i koszty większe a na dodatek mozliowsc zsuniecia sie pozniej ktorejs z obejmy. Chciałbym to zrobic prosto, tanio i zeby zdawało egzamin. A wie pytanie mam jakich rurek i kolanek uzyc od prawej strony i czy przechodzic na 51 mm czy zostawic 57 ? I z lewej strony tak samo jakich kolank uzyc zyby było w miare prosto i jak najmniej połączen ? Najlepiej jakby sie ktos wypowiedział kto tak ma zrobione i fotkami to potwierdził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heja, paszczak po modzie na173 km i 381nm , czy jak wlozewiekszy ic to nic sie nie bedzie dzialo ? jak nie to jaki wlozyc-najlepiej gotowy ,aby byly halogeny i aby duzo nie modzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności