Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Kompletuje własnie FMIC-a do B5 AFN i mam kilka pytań zanim zaczne to składać.

    1. Kolektor będzie z AWX-a, dorabiając złczkę kolektor - rura od IC dorobić podłaczenie pod EGR czy lepiej to olać i zaślepić?

     

    2. Można zostawić górną rure ori plastykową z czujnikiem temp. czy lepiej przerobic również na kwasa? ( na średnicy wiele się nie zmieni, więc po co? )

     

    Pozdrawiam.

    Edytowane przez Kuczi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.

    Parę dni temu robiłem u siebie modyfikacje. Też mam FMIC'a, kolektor ssący od AWX'a, jak również EGR, kolanko gumowe łączące EGR i rurę plastikową, no i rurę plastikową z czujnikiem temp. pow. i ciś. doład. - wszystko od AWX. Sporo rzeźby jest z orurowaniem od FMIC'a, po jednej stronie do turbiny, a po drugiej stronie do tej rury plastikowej. Stary IC wymontowałem.

    Dolot spalin do EGR'a lekko zaślepiłem, montując blaszkę z otworę 6 mm.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dlaczego nie zrobic orurowania z aluminium, ktore jest mega lzejsze i tansze...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    prześlij mi na Pw swojego maila, bo mam do sprzedania FMIC przerobiony ze scenica o wymiarach:

    szerokość-5cm

    wysokość-21 cm

    długość-73,5 cm

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Mniej dłubania niż z Iweco który ma 20 cm wysokości, bez cięcia belki i zderzaka by chyba weszło.

    Co do dłubania to wydaje mi się że Ic'ek od iveco pasowałby bez Cięcia przedniej belki!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeszcze nie zwalałem zderzaka na dokładne pomiary ale jak widzę IVECO ma 20 cm wysokości a w jednym z postów rogal pisał że wchodzi:

     

    Do passata B5:

     

    rdzeń długość 60cm, wysokość 15cm, grubość 6-7cm

    boczki najlepiej aluminowe - jeden do 10cm długości

    mocowania od góry do alu belki zderzaka

    rury fi 50-52 z kwasówki

     

    Więc wejdzie 20cm od IVECO bez piły czy nie?

     

    ---------- Post added at 09:52 ---------- Previous post was at 09:49 ----------

     

    Do bory wlazł to do paska chyba też powinien?

    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=7dace2f09b060fab17840a4110bbb997

     

    Tyle tego niby jeździ a nikt nic nie poradzi konkretnego?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    od IVECO jaa mam ALE !! dla zupelnego efektu estetycznego, musialem przerobic boczki ICeka. IVECO ma wyjscia pod katem a potrzeba "nawprost" zeby sie ladnie schowaly za zderzakiem. Poza tym plastikowe boczki wytrzymaja malo barow...mysle ze max do 1,9 bara. Ja mam dospawane alu boczi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Boczki są alu w IVECO... przynajmniej w tym o którym myślę

     

    http://www.allegro.pl/item622059077_intercooler_iveco_daily_od_2001_w_gore.html

     

    ---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:49 ----------

     

    ZUSE, wchodzi pod belkę bez cięcia?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    TAK :)

     

    ALE jak sam zobaczysz IC od IVECO ma podlaczenia "pod kate" i rury odstaja do przodu, dzialac TO dziala, ALE kratek w zderzaku juz nie wsadzisz. Poza tym bedziesz musial wyciac, w zderzaku, mocowania do halogenow.

    DSC01989.JPG

    DSC01984.JPG

    DSC01985.JPG

    Edytowane przez zuse

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wiele razy pisalem jaki IC jest wystarczajacy do 300KM. wystarczy poszukac. W tej chwili chinskie IC sa tak tanie ze nie warto zaprzatac sobie glowy jakims IC z dostawczaka.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    właśnie "chińskie" a co się kojarzy z tą chińszczyzną? oni tylko co niektóre zupki mają dobre...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dlaczego nie zrobic orurowania z aluminium, ktore jest mega lzejsze i tansze...

    podepnę się pod pytanie...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wszędzie na zachodzie orurowanie wykonuje się z aluminium T6 bo jest o wiele trwalsze i co najwazniejsze lżejsze od stali nierdzewnej. Z kwasówki to chyba do tira... Różnica w wadze na całym setupie jest znaczna i da się ją odczuć przy ostrym skręcaniu np na rondzie :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ktoś się bawił w w montaż FMIC'a wB4 1.9 TDI GT? jakieś rady, wskazówki? Czy z Iveco też będzie pasował?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jakie wymiary ma ta chlodnica powietrza od Iveco daily?

    te chlodnice sa aluminiowe?

    ogolnie moze ktos napisac jakie wymiary IC (od ilu do ilu cm) by byly najlepsze do passata 1.9 tdi b5fl awx??? optymalna szerokosc i wysokosc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    w 1.8T zmieśćcił się (600x300x75) to i w 130 powinien :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ja zrobiłem już pomiary i optymalny rozmiar bez rzeźby i z pełnym nawiewem z kratek zderzaka to 65 szer. /15 wys/ 6,5-7 wys.

    Iveco ma 20 wysokości i bedzie coś trzeba podcinać, albo zderzak albo alu belka. W tej opcji co przedstawił ZUSE zastanawia mnie montaż IC z Iveco dlaczego krućce poszły w przód? W linku który dałem wyżej , w Borze zamontowano bez problemu z krućami w tył. Z racji, że ja celuje AFN-em w 150-160KM zdecydoawłem się na nowego chinola 55/14/6,5, który bedzie optymalnie leżał w kratce zderzaka w pełnym nawiewie, nie będę rzeźbił belki i zderzaka i nie będzie groźby, że jak bym przyhaczył o wysoki krawężnik to rozp.... IC-ka.

    W tym tygodniu będę miał IC, rury już mam, spawanie TIG-iem uzgodnione, jak złożę to zdam relację i fotki dla potomnych.

    Edytowane przez focusgr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    waszym zdanie ktory lepiej zalorzyc ten:

    http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344

    czy lepiej ten:

    http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=343

    to jest tylko roznica 4 cm wysokosci ale trzeba bedzie zezbic belke jest sens zakladac ten wiekszy czy zakladac ten mniejszy wasze opinie mile widziane

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam coś w stylu 2 , bo bałem się o dużego laga po zmianie IrCa (większa zdecydowanie objętość w dolocie do kolektora) ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się




    ×