Skocz do zawartości
focusgr

[B5] FMIC montaż - fotostory

Rekomendowane odpowiedzi

Słabe zdjęcia bo były robione... śrubokrętem...

ale, na jednym widać "goły" pas z zaznaczonymi na niebiesko śladami na których zamocowany (przyspawany) jest kątownik z dwoma otworami do których za pomocą śrub przymocowany jest FMIC

IMG_20130510_142325.jpg

 

tu:

http://forum.vw-passat.pl/threads/77789-LC9X-Variant-BGW-Gwint-gtb1756vk-BQ-FMIC-ProLine17-quot?p=1887109&viewfull=1#post1887109

więcej fotek

IMG_20130510_133338.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przewierciłem belke z góry na dół i przykręciłem ten płaskownik

Krzyśiek miał łatwiej bo nie ma chłodniczki paliwa o którą to jeest ciasno :/

Ale moje rurki to spawane fi 55 a silikony tylko przy icku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o co chodzi z tym czujnikiem map sensora bo jak kupowałem ten FMIC to kolo mówił mi że będę musiał go przyspawać do jakieś blaszki czy jakoś tak ???? Ktoś z was to robił o co tutaj chodzi może jakieś zdjęcia ktoś ma ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w AWX tego problemu miał nie bedziesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w AWX tego problemu miał nie bedziesz...

 

No to super dzięki za info pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2014-04-27 23.47.22.jpg niestety tylko jedno zdjęcie zrobiłem intercooler zamontowałem najniżej jak się da niżej już się nie da bo zderzaka bym nie dał rady założyć. jeśli chodzi o wykres z hamowni po założeniu fmic to praktycznie nic sie nie zmieniło ale za to w czasie jazdy tak i to oczywiście na lepsze ;)

CCF20140430_0000.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam do kupienia intercooler chińczyk o wymiarach 550x230x65 wejdzie do Passata b5fl, upchnę go tam???

 

Taki sam jak ten :

http://allegro.pl/intercooler-550x23...190195452.html

na upartego upchniesz ale będzie większa część coolera będzie zasłonięta przez belkę......optymalny jest 18cm wysokości, sam mam takiego i gładko wszedł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to wejdzie bez problemu bo kolega Tomek 180 ma podwieszony na dole belki a ja mam od góry wiec te 5 cm wiecej wejdzie tylko tak jak Przemek pisze bedzie zasłonięty ale to chyba nie przeszkadza bo chłodnica wody tez jest sporo zasłonięta a spełnia zadanie

Mnie tylko ciekawi pod jakie turbo Ty szykujesz swoj dolot ???

Bo to juz jest duża chłodnica i jej pojemność jest spora wiec jak coś z rodziny GTB to moze i chyba być bo jak pod coś mniejszego typu brd czy podobne to moze być lag wyczuwalny ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak się uda to będzie właśnie GTB2260VK, kupiłem takiego dużego bo w zasadzie trafił się za pół ceny :) , to że bedzie zasłonięty to mi nie przeszkadza :P , miałem obawy czy w ogóle wejdzie no ale jak tak piszecie to jestem spokojny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie napiszcie proszę czy jeżeli w 2.5 V6 TDI były dwa Fmic'e - prawy i lewy,to czy do AJM'a mógłbym dołożyć właśnie ten prawy,po stronie pasażera ? Czy jest tam na niego "fabryczne" miejsce,tak jak np. w Audikach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w 2.5 V6 TDI były dwa Fmic'e - prawy i lewy

 

Fmic to fmic a prawy i lewy to nie fmic'e.Zawsze front mounted intercooler będzie miał większą wydajność niż dwa ukryte za zderzakiem zwykłe smic'e choćby nie wiem z jakim kanałem dolotowym czy przelotem za nim przez nadkole.Dawno to zostało zbadane i nic nie daje takiej wydajności jak sensownie zamontowany fmic wystawiony bezpośrednio na opływające(chłodzące) powietrze.Zwiększanie ciśnienia doładowanie = zwiększenie temperatury powietrza w dolocie a dodatkowo w twojej teorii drugi smic i jego kanaliza powiększy tylko pojemność układu dolotowego czyli działanie wręcz odwrotne do zamierzonego.

AJM+wirus na seryjnych gratach nie wymaga fmic'a więc na tym stadium szkoda zachodu dla najsłabszego PD w rodzinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.Może mało precyzyjnie się wyraziłem,ale zapytałem o to dlatego,że ostatnio mój szwagier dokładał drugi intercooler do swojej A4 B7 i tam było na niego miejsce.Myślałem,że w naszych Passkach też takie mody są możliwe.Zawsze to by obniżyło temp. powietrza zasysanego w gorące dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawsze to by obniżyło temp. powietrza zasysanego w gorące dni.

 

Nadal nie rozumiesz :dodupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podpowiedzcie: jakie kolanko kupić gdyż chce zmienić kolektor i egr od AWX i brakuje mi kolanka łączącego egr z rura IC:) chodzi o średnicę najlepiej jakiś link:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalnie przy zmianie kolektora wywala się EGR"a i idzie przejściówka a jak nie to taki drut robią.

Masz :http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3440357.

custom.jpg

Edytowane przez jaaano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kolego:) ja chce egr zostawic(obecnie mam zaślepiony i wyłączony softem i kupić egr od AWX aby nie było lipy i abym miał klapę gaszacą. Dlatego pytam o wąż którym połączeń nowy egr z AWX wraz z rura Dolotu którą mam obecnie:) jakie kolanko podejdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego pytam o wąż którym połączeń nowy egr z AWX wraz z rura Dolotu którą mam obecnie jakie kolanko podejdzie?

nie ma takiego kolanka, trzeba tez zmienić rurę na ta z avf/awx

 

ja mam takiego druta(jak kolega napisał) wspawana klapa gaszenia z 2,5 TDI połaczone w AVB z plastikowa rurą z AVF za pomocą ori kolanka ale juz bez szybkozłaczki.

2014_05_11_510.jpg

DSCF3413.jpg

Edytowane przez szkapek28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSCN2428.jpg

 

tak ja to rozwiązałem, kołnierze gniotę sam

DSCN2362.jpg

DSCN2426.jpg

DSCN2429.jpg

DSCN2430.jpg

DSCN2425.jpg

Edytowane przez ziaaiz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak już chcesz to sobie wstaw z grande punto .. albo mondeo3 ... mały laga nie bedzie... stroić nie trzeba a klika C zdejmie...Bo jak se walniesz FMIC bo "sąsiad tak ma, to i ja" to sobie tylko przyjemność jazdy możesz popsuć i nawalić niepotrzebnych kosztów i pracy...

Witam.

A wiesz może jakie wymiary,pojemność oraz średnice wejścia,wyjscia na wąż posiadają proponowane przez Ciebie intercoolery z mondeo mk3 oraz z grande punto? Pojemność porównywalna z oryginalnym intercoolerem z np:AFN-a?

Przy okazji warto byłoby napisać jaką pojemność mają intercoolery z Audi a5 a montowane też tutaj chińczyki o wymiarach 550x140x65 oraz 550x180x65 ?

Edytowane przez krzyś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności