michal_ Zgłoś #221 Napisano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Tak ogólnie Lpg jest zamontowane w aucie.Natomiast od paru dni jeżdżę na Pb, gdyż czekam na nowy reduktor więc Lpg jest odłączone. Coś jest namieszane to widzę, co ciekawe we wtorek zrobiłem 250 km jadąc na błędzie 16804 (nie miałem czym skasować na trasie) to spalanie zeszło 30% w dół. Logi wrzucę po południu. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez michal_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_ Zgłoś #222 Napisano 17 Stycznia 2015 Poniże logi: Dynamiczne 115+118: http://vaglog.pl/log_200437.html Dynamiczne 002+033 http://vaglog.pl/log_200438.html Statyczne 002+033: http://vaglog.pl/log_200436.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #223 Napisano 17 Stycznia 2015 Załóż przepływke dedykowana boscha bo ta sie nie nadaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_ Zgłoś #224 Napisano 17 Stycznia 2015 Przepływkę mam jak na załączonym zdjęciu. Wymieniona we wrześniu 2014, ponoć dedykowana do tego modelu. Jeśli nie jest odpowiednia to z jakim numerem powinna być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #225 Napisano 17 Stycznia 2015 Po numerach niby ok, moze to jakaś chińska podróbka?, tak czy inaczej musisz podmienić na inna bo ta zawyża o jakieś 20-30g. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_ Zgłoś #226 Napisano 17 Stycznia 2015 A sonda według Ciebie dobrze pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #227 Napisano 17 Stycznia 2015 A sonda według Ciebie dobrze pracuje? Nie mam zastrzeżeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #228 Napisano 17 Stycznia 2015 Przepływkę mam jak na załączonym zdjęciu. Wyjmij wkład z obudowy i zobacz jaki ma nr.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_ Zgłoś #229 Napisano 19 Stycznia 2015 Wkład jest jak na załączonej fotce. Nie widzę tam żadnego numeru poza tym co widać na załączonym zdjęciu. Od razu się zapytam, znalazłem przepływkę Boscha o podanym numerze, który ponoć jest odpowiedni za 380,480,750 PLN. W czym różnica? Jakby rozumiem że 100 złotych to może być różnica w narzucie sprzedawcy ale między 380 a 750 to jest praktycznie x2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #230 Napisano 7 Lutego 2015 Witam skoro ze padł u mnie katalizator postanowilem kupic nowy tej firmy http://www.jmj.com.pl/ wolalem nowy niz uzywki.Po wymianie wszystko smigało jak nalezy.Po okło 200 km zapalił sie check bląd P0420 i pierwszej sondy.Auto jezdziło normalnie zadnych spadków mocy itp.Myslałem ze może to wina gazociagu który jest zamontowany ale jezdzac na benzynie od 2mc srednio co 200 km check i ten sam blad brak spadków mocy jezdzi i zapala normalnie.i teraz pytanie czy od razu go reklamowac czy morze jakas jest inna przyczyna.Nie ma zadnych innych błedów tylko ten.myslałem jeszcze zeby zalozyc emulator na 2 sonde ale nie wiem czy jest sens.W poniedziałek pojade na badanie spalin zeby miec jasnosc.Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #231 Napisano 7 Lutego 2015 Jeśli możesz to reklamuj, pewnie sporo kosztował, zamienniki org. kata nie sprawdzają się i było w tym wątku już o tym pisane, a także to jak pozbyć się na stałe błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #232 Napisano 8 Lutego 2015 Wiem o wylonczeniu 2 sondy.Tylko chodzi mi o to zeby nie truc srodowiska i podczas przegladu sie nie tlumaczyc.Oraz zeby kiedys podczas sprzedazy nie tlumaczyc sie.Chcialbym aby wszystko dzialało tak jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #233 Napisano 8 Lutego 2015 To musisz szukac używanego org. kata który jest jeszcze sprawny albo nowy z aso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #234 Napisano 8 Lutego 2015 (edytowane) W tym tygodniu pojade jeszcze na analize spalin.Jezeli wyjdzie ze jest niesprawny to go bede reklamował.Wyjasnijcie mi jeszcze jedno dlaczego bład P0420 jest powiazany z pierwsza sonda skoro ona jest przed? P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) cały opis błedu Edytowane 8 Lutego 2015 przez Adam84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #235 Napisano 12 Czerwca 2015 Panowie mam pytanko: czy dam rade wyjąć katalizator od dołu? wyjdzie bez problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #236 Napisano 12 Czerwca 2015 (edytowane) ja przy demnotażu kata od góry miałem problem z przeciśnięciem się z plecionką a co dopiero z katem przy manualu chyba wyjdzie przynajmniej w a4b6 https://www.youtube.com/watch?v=sR3NqdcYShI Edytowane 12 Czerwca 2015 przez robert-o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #237 Napisano 12 Czerwca 2015 Oooo dzięki Robert:) będę zmieniał plecionkę całą łącznie z rurą i muszę wyjąć razem z katem, bo nie odkręcę śrub są skorodowane na maxa:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #238 Napisano 12 Czerwca 2015 u Ciebie siedzi manual ? bo przy automacie nie wyjdzie dołem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #239 Napisano 12 Czerwca 2015 u Ciebie siedzi manual ? bo przy automacie nie wyjdzie dołem tak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tipacz Zgłoś #240 Napisano 19 Października 2015 Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Od kilku dni na wolnych obrotach zaczęło mi coś stukać pod samochodem. Okazało się że "coś" w katalizatorze stuka o obudowę - sprawdziłem to uderzając ręką w kata na zasłony aucie i na bank tam tkwi problem. Ma ktoś może zdjęcie wnętrza katalizatora? Silnik 1,8 20V ADR (syncro). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach