Skocz do zawartości
sylwek1972

Uszkodzony katalizator 1.8T AWT

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ogólnie Lpg jest zamontowane w aucie.Natomiast od paru dni jeżdżę na Pb, gdyż czekam na nowy reduktor więc Lpg jest odłączone.

Coś jest namieszane to widzę, co ciekawe we wtorek zrobiłem 250 km jadąc na błędzie 16804 (nie miałem czym skasować na trasie) to spalanie zeszło 30% w dół.

Logi wrzucę po południu.

Edytowane przez michal_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załóż przepływke dedykowana boscha bo ta sie nie nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSC_0021.jpg

 

Przepływkę mam jak na załączonym zdjęciu. Wymieniona we wrześniu 2014, ponoć dedykowana do tego modelu. Jeśli nie jest odpowiednia to z jakim numerem powinna być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po numerach niby ok, moze to jakaś chińska podróbka?, tak czy inaczej musisz podmienić na inna bo ta zawyża o jakieś 20-30g.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sonda według Ciebie dobrze pracuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A sonda według Ciebie dobrze pracuje?

Nie mam zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepływkę mam jak na załączonym zdjęciu.

Wyjmij wkład z obudowy i zobacz jaki ma nr..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSC_0027.jpg

 

Wkład jest jak na załączonej fotce. Nie widzę tam żadnego numeru poza tym co widać na załączonym zdjęciu.

Od razu się zapytam, znalazłem przepływkę Boscha o podanym numerze, który ponoć jest odpowiedni za 380,480,750 PLN. W czym różnica?

Jakby rozumiem że 100 złotych to może być różnica w narzucie sprzedawcy ale między 380 a 750 to jest praktycznie x2?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam skoro ze padł u mnie katalizator postanowilem kupic nowy tej firmy http://www.jmj.com.pl/ wolalem nowy niz uzywki.Po wymianie wszystko smigało jak nalezy.Po okło 200 km zapalił sie check bląd P0420 i pierwszej sondy.Auto jezdziło normalnie zadnych spadków mocy itp.Myslałem ze może to wina gazociagu który jest zamontowany ale jezdzac na benzynie od 2mc srednio co 200 km check i ten sam blad brak spadków mocy jezdzi i zapala normalnie.i teraz pytanie czy od razu go reklamowac czy morze jakas jest inna przyczyna.Nie ma zadnych innych błedów tylko ten.myslałem jeszcze zeby zalozyc emulator na 2 sonde ale nie wiem czy jest sens.W poniedziałek pojade na badanie spalin zeby miec jasnosc.Pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli możesz to reklamuj, pewnie sporo kosztował, zamienniki org. kata nie sprawdzają się i było w tym wątku już o tym pisane, a także to jak pozbyć się na stałe błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem o wylonczeniu 2 sondy.Tylko chodzi mi o to zeby nie truc srodowiska i podczas przegladu sie nie tlumaczyc.Oraz zeby kiedys podczas sprzedazy nie tlumaczyc sie.Chcialbym aby wszystko dzialało tak jak należy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musisz szukac używanego org. kata który jest jeszcze sprawny albo nowy z aso.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu pojade jeszcze na analize spalin.Jezeli wyjdzie ze jest niesprawny to go bede reklamował.Wyjasnijcie mi jeszcze jedno dlaczego bład P0420 jest powiazany z pierwsza sonda skoro ona jest przed? P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) cały opis błedu

Edytowane przez Adam84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko:

czy dam rade wyjąć katalizator od dołu?

wyjdzie bez problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przy demnotażu kata od góry miałem problem z przeciśnięciem się z plecionką a co dopiero z katem :P

 

 

przy manualu chyba wyjdzie przynajmniej w a4b6 :P

https://www.youtube.com/watch?v=sR3NqdcYShI

Edytowane przez robert-o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooo dzięki Robert:) będę zmieniał plecionkę całą łącznie z rurą i muszę wyjąć razem z katem, bo nie odkręcę śrub są skorodowane na maxa:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie siedzi manual ? bo przy automacie nie wyjdzie dołem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u Ciebie siedzi manual ? bo przy automacie nie wyjdzie dołem

tak jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat.

 

Od kilku dni na wolnych obrotach zaczęło mi coś stukać pod samochodem. Okazało się że "coś" w katalizatorze stuka o obudowę - sprawdziłem to uderzając ręką w kata na zasłony aucie i na bank tam tkwi problem. Ma ktoś może zdjęcie wnętrza katalizatora? Silnik 1,8 20V ADR (syncro).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności