Skocz do zawartości
Gość paszczak

Kilka problemów.Proszę o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Gość paszczak

Witam.Mój piekny Passacik B3 ma kilka problemów.Pomozecie wyeliminować?

 

1)Obroty..wyczuwalnie zbyt wysokie.Co ciekawe,po odpięciu czujnika cieczy obroty są OK.Czujnik jest nowy,dobry.Niekiedy cos cyka w półce przekaźników.

 

2)Nie zawsze uruchamiają sie wentylatory chłodnicy.Jak by włącznik był walniety to by sie nigdy nie odpalały co nie?

 

3)Jak silnik jest zimny to pali na tyk a jak ciepły to trzeba odczekac kilkanascie minut bo nie zapali.

 

4)Uciekł mi płyn hamulcowy.Czy mozna wlac DOT-4? Slyszalem ze mozna.

 

5)Wskazówka poziomu paliwa cały czas wskazuje pustke.Na poprzednim komplecie zegarów było to samo..

 

Odpowiedzi na poszczególne pytanie prosiłbym ponumerować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad. 1 nowy nie oznacza że dobry (najlepiej kupić oryginalny)

ad. 2 błędne wskazania na zegarach (zimne luty lub uszkodzony czujnik - w twoim przypadku to drugie)

ad. 3 potwierdzenie złego funkcjonowania czujnika (patrz ad.1)

ad. 4 można

ad. 5 prawdopodobnie zimne luty na zegarach (trzeba wyjąć licznik i przelutować)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paszczak

odnoscie odpowiedz 4,5

 

4-A to ze w przewodach pływają sobie resztki DOT-3 to nic nie szkodzi...?Roznia sie tylko tym ze 4 ma wyzsza temp. wrzenia

 

5-a co z pływakiem? tego nie mozna ani sprawdzic ani wykluczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad. 4 dot-3 i dot-4 są mieszalne

ad. 5 podczas postoju na uruchomionym silniku lub podczas jazdy popukaj w zegary jak wskazówka się podniesie to wiesz że to luty (jest to najczęstsza usterka i wada w paskach) co do pływaka to nigdy nie sprawdzałem więc nie powiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paszczak

5- nie rusza sie...wiem bo tez juz trzaskałem w nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 - po drugie jak mówisz że na obu zegarach = pływak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paszczak

5- robota przy pływaku to podobno droga impreza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem brak wskazań paliwa, bo pływak sobie pływał w zbiorniku.

Wystarczyło wyjąć pompę paliwa, nadziać pływak na drut i zabezpieczyć żeby znowu nie spierniczył (np. kawałeczkiem drutu do plombowania).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności