Jump to content
Sign in to follow this  
kkrisek1985

Błąd 01333 i 01334

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    Witam. Jak w tytule po podłączeniu VAg-iem wyskoczyly mi takie błędy oprócz 17664 (czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/ przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem) Ten ostatni błąd znalazłem już na forum ale tych dwóch pierwszych nie mogę znaleźć.:(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    modol drzwi tylnych prawych

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    No rozumiem ale co może być przyczyną tego błędu. Nie mam żadnego problemu z tylnymi drzwiami prawymi. Od jakiegoś czasu tylne lewe drzwi mi się raz zamykały centralnym a raz nie. Dzięki za odpowiedź:)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    bledy oznaczaja problem z tylnymi drzwiami.lewa prawa strona

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2012

    Odświeżę temat. Po podłączeniu komputera pojawia się błąd 01334 czyli barak komunikacji z modułem tylnych prawych drzwi. Wymieniłem zamek ale błąd nadal powraca i nie chce się wykasować. Proszę o jakieś podpowiedzi osób, które spotkały się z tym problemem. Za odpowiedzi typu

    bledy oznaczaja problem z tylnymi drzwiami.lewa prawa strona

     

    na prawdę z góry dziękuję.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2002

    Może było, ale dla potomnych (w moim przypadku):

    1. Skan VCDS i komunikat w adresie 19 - CAN Gateway i adresie 46 - Moduł komfortu

    01333 - Sterownik drzwi tylnych lewych (J388)

    49-00 - Brak komunikacji

    2. Drzwi zamknięte i zablokowane, brak możliwości otworzenia z pilota, klamki zewnętrznej i wewnętrznej.

    3. Zobaczyć przelotkę przewodów w drzwiach po zdjęciu osłony gumowej

     

    przed wyjęciem wtyczki2.jpg

    4. Po zlutowaniu przewodu wszystko wróciło do normy - :mlask

    1.jpg

    Edited by JuSz

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy